Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

2.2 ictdi n22a1 brak napiecia na 2 wtryskach po remoncie

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
33 odpowiedzi w tym temacie

#1 Artur2105

Artur2105
  • Forumowicz
  • 20 postów
  • Skąd:Wronki
  • Silnik:2.2
  • Wersja:S
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:29, 14.09.2017

Witam .jestem nowy prosze o wyrozumialosc.otoz po wymianie walu nie nie pali na dwa wtryski.rozrzadu jestem pewny.co ewentualnie sprawdzic bo rece opadaja.prosze o jakies sugestie
  • 0

#2 remi_11

remi_11
  • Forumowicz
  • 137 postów
  • Skąd:Rybnik
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:180
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 11:27, 14.09.2017

Najpierw schemat w dłoń i po kolei sprawdź ciągłość przewodów wtyczka wtrysku - wtyczka ecu, może gdzieś jest po prostu przerwa, albo sam wtrysk uszkodzony.


  • 0

#3 Artur2105

Artur2105
  • Forumowicz
  • 20 postów
  • Skąd:Wronki
  • Silnik:2.2
  • Wersja:S
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:28, 14.09.2017

Wtryski sprawne bo przekladalem miejscami.auto przed naprawa sprawne bylo.robilem juz nie jedno cr i zazwyczaj jest napiecie albo nie i to sie wszystkich tyczy
  • 0

#4 Ciapatyz

Ciapatyz
  • Forumowicz
  • 459 postów
  • Skąd:Pasiecznik/Eitorf
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 18:01, 15.09.2017

Bezpieczniki posprawdzane?

Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#5 Artur2105

Artur2105
  • Forumowicz
  • 20 postów
  • Skąd:Wronki
  • Silnik:2.2
  • Wersja:S
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:45, 16.09.2017

Juz znalazlem przyczyne.ale mam inny problem .honda odpala ale od razu gasnie.jak odpale i wcisne gaz to pracuje ale stukaja wtryski.na obrotach nie utrzyma sie. nie dymi nic.auto przed wymiana walu normalnie jezdzila.pomocy.nawet 2 raz wyjalem motor aby wykluczyc blad rozrzadu.brak mi pomyslow.
  • 0

#6 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2652 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 19:52, 16.09.2017

jaka była przyczyna? bo może coś powiązane jest


  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#7 Artur2105

Artur2105
  • Forumowicz
  • 20 postów
  • Skąd:Wronki
  • Silnik:2.2
  • Wersja:S
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:31, 16.09.2017

A wiec tak.odkrecilem wtryski i podlaczylem do gory dupai krecilem auto.okazalo sie ze te srodkowe nie podaja paliwa. Wkur. . sie i pojechalem na maszyne je sprawdzic.i faktycznie nie pracowaly.czyli to nie brak napiecia tylko padly cewki najlepsze jest to ze pan ktory sprawdzal sam byl w szoku bo robil pomiary elekt cewki i sa ok a jednak nie dzialaja.wtryski teraz podata pali'o i odpala na klucz ale bez gazu sie nie utrzyma na obrotach.a z gazem wejdzie na 3 tys ale strasznie stukaja wtryski. A bylem z nimi dzis na sprawdzeniu i sa na 100 procent ok .z drugiej strony auto przed remontem chodzilo cacy .o co kaman
  • 0

#8 podlez

podlez
  • Forumowicz
  • 856 postów
  • Skąd:W-w
  • Silnik:2.2
  • Wersja:CN2
  • KM:170
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 21:36, 16.09.2017

a równo siedzą, żadna podkładka miedziana pod wtryskiem sie nie ostała?? Nowe podkładki miedziane założone?

Może coś jest zatkane w układzie po stronie wysokiego cisnienia?

 

Próby przelewowej pewnie nie da się zrobić, bo silnik gaśnie?


  • 0

#9 Artur2105

Artur2105
  • Forumowicz
  • 20 postów
  • Skąd:Wronki
  • Silnik:2.2
  • Wersja:S
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:49, 16.09.2017

Tak gasnie ale gosc od wtryskow mowi ze sa ok. Mowie przed wymiana walu chodzila cacy.dalem tylko po wyjeciu do sprawdzenia i nic sie im nie stalo.tak odpalam to jest pod 60mpa co daje 600bar a ustawione jest na 530bodajze .wydaje mi sie ze po odpalenie spada i dlatego gasnie.
A co do auta to jak ogarne to je sprzedam .za duzo elektroniki nawawalila honda i same problemy.jutro jak znowu motor wsadze sprawdze dojscie ropy i odpowietrze jeszcze raz.tylko wkur..mnie bo pali na dotkniecie klucza i od razu gasnie .a jak trzymam gaz to strasznie klepia wtryski a dymka nic a nic.jak problem bedzie z zasilaniem on to rzeczy martwe same sie psuja normalnie
  • 0

#10 podlez

podlez
  • Forumowicz
  • 856 postów
  • Skąd:W-w
  • Silnik:2.2
  • Wersja:CN2
  • KM:170
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 21:57, 16.09.2017

a to na pewno n22a1, nie n22a2? Bo tam juz wtryski chyba komputerem trzeba wysterować.

A z ciekawosci czemu wał był wymieniany? Panewy? Ile ma nalatane motor?


  • 0

#11 Artur2105

Artur2105
  • Forumowicz
  • 20 postów
  • Skąd:Wronki
  • Silnik:2.2
  • Wersja:S
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:30, 16.09.2017

Tak panewka sie obrocila bo pompa padla.napewno n22a1 wtryski boscha
Nalatane 250tys
Ogolnie z tego co widze i gadam ze znajomymi to padnieta panewka to czesta ich przypadlosc
  • 0

#12 uniu

uniu
  • Forumowicz
  • 239 postów
  • Skąd:w.
  • Silnik:2,2
  • Wersja:exe
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 14:47, 17.09.2017

Kodowałeś wytryski?

Te dwa niedziałające były wymieniane na inne?

Na wtryskiwaczu jest kod który musi być taki sam jak ma wprowadzone ecu,  jeśli wkłądasz wtryski z innym kodem to wymagne jest wprowadzenie tego kodu do ecu


  • 0

Części accord VII diesel polift oraz ufo diesel


#13 Artur2105

Artur2105
  • Forumowicz
  • 20 postów
  • Skąd:Wronki
  • Silnik:2.2
  • Wersja:S
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:10, 17.09.2017

Wtryski te same .cewki zmienione byly
  • 0

#14 gruca8

gruca8
  • Forumowicz
  • 494 postów
  • Skąd:Zabawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Life Style
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:SUV
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 18:29, 17.09.2017

a to na pewno n22a1, nie n22a2? Bo tam juz wtryski chyba komputerem trzeba wysterować.

A z ciekawosci czemu wał był wymieniany? Panewy? Ile ma nalatane motor?

W obydwu motorach trzeba wpisywać wtyski do ECU, żeby prawidłowo pracowały.

Jeśli cewki były zmieniane to trzeba je w kodować. Na cewce od góry jest 6-cio cyfrowy kod który trzeba wpisać do ECU inaczej nie będzie działać. 


  • 0

#15 Artur2105

Artur2105
  • Forumowicz
  • 20 postów
  • Skąd:Wronki
  • Silnik:2.2
  • Wersja:S
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:39, 17.09.2017

Wtryski te same.cewki 2 zmieniane byly.a jest mozliwosc ze po dlugim postoju bez aku kody uciekly?
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq