XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
2.2 ictdi n22a1 brak napiecia na 2 wtryskach po remoncie
#1
Napisano 10:29, 14.09.2017
#2
Napisano 11:27, 14.09.2017
Najpierw schemat w dłoń i po kolei sprawdź ciągłość przewodów wtyczka wtrysku - wtyczka ecu, może gdzieś jest po prostu przerwa, albo sam wtrysk uszkodzony.
#3
Napisano 12:28, 14.09.2017
#4
Napisano 18:01, 15.09.2017
Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka
#5
Napisano 18:45, 16.09.2017
#6
Napisano 19:52, 16.09.2017
jaka była przyczyna? bo może coś powiązane jest
#7
Napisano 20:31, 16.09.2017
#8
Napisano 21:36, 16.09.2017
a równo siedzą, żadna podkładka miedziana pod wtryskiem sie nie ostała?? Nowe podkładki miedziane założone?
Może coś jest zatkane w układzie po stronie wysokiego cisnienia?
Próby przelewowej pewnie nie da się zrobić, bo silnik gaśnie?
Moje szybsze wozidło: EG9+ http://www.accordklu...sc-urban-green/
jest CN2 http://www.accordklu...00/#entry443813
Jest i trzecia Honda>> LOGO http://www.accordklu...2054-honda-logo
#9
Napisano 21:49, 16.09.2017
A co do auta to jak ogarne to je sprzedam .za duzo elektroniki nawawalila honda i same problemy.jutro jak znowu motor wsadze sprawdze dojscie ropy i odpowietrze jeszcze raz.tylko wkur..mnie bo pali na dotkniecie klucza i od razu gasnie .a jak trzymam gaz to strasznie klepia wtryski a dymka nic a nic.jak problem bedzie z zasilaniem on to rzeczy martwe same sie psuja normalnie
#10
Napisano 21:57, 16.09.2017
a to na pewno n22a1, nie n22a2? Bo tam juz wtryski chyba komputerem trzeba wysterować.
A z ciekawosci czemu wał był wymieniany? Panewy? Ile ma nalatane motor?
Moje szybsze wozidło: EG9+ http://www.accordklu...sc-urban-green/
jest CN2 http://www.accordklu...00/#entry443813
Jest i trzecia Honda>> LOGO http://www.accordklu...2054-honda-logo
#11
Napisano 23:30, 16.09.2017
Nalatane 250tys
Ogolnie z tego co widze i gadam ze znajomymi to padnieta panewka to czesta ich przypadlosc
#12
Napisano 14:47, 17.09.2017
Kodowałeś wytryski?
Te dwa niedziałające były wymieniane na inne?
Na wtryskiwaczu jest kod który musi być taki sam jak ma wprowadzone ecu, jeśli wkłądasz wtryski z innym kodem to wymagne jest wprowadzenie tego kodu do ecu
Części accord VII diesel polift oraz ufo diesel
#13
Napisano 18:10, 17.09.2017
#14
Napisano 18:29, 17.09.2017
a to na pewno n22a1, nie n22a2? Bo tam juz wtryski chyba komputerem trzeba wysterować.
A z ciekawosci czemu wał był wymieniany? Panewy? Ile ma nalatane motor?
W obydwu motorach trzeba wpisywać wtyski do ECU, żeby prawidłowo pracowały.
Jeśli cewki były zmieniane to trzeba je w kodować. Na cewce od góry jest 6-cio cyfrowy kod który trzeba wpisać do ECU inaczej nie będzie działać.
#15
Napisano 18:39, 17.09.2017
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych