XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 15:21, 13.09.2017
mam nadzieję, że jakoś mi pomożecie ponieważ walcze z tym od miesiąca prawie wydane 2tys, odwiedzilem czterech mechaników, dwie stacje diagnostyczne. Otóż w moim Accordzie 2005r 2.0 po lewej stronie zaczęło bardzo tluc na dużych nierownosciac, jakbym garnki wozil.
Zostalo wymienione lozysko na podporze, sworzen wahacza oraz zwrotnicy, koncowka drążka, tuleja przednia whacza. Odebralem dzisiaj kolejny raz auto z nadzieją ze juz jest idealnie, niestety dalej tlucze. Na stacji diagnostycznej nie widzieli luzow itd. Co to moze byc ? pomozcie bo mam już tego dosyc.
#2
Napisano 15:57, 13.09.2017
moze byc bardzo duzo rzeczy, lacznie z maglownica i poduszka amortyzatora
#3
Napisano 18:48, 13.09.2017
Dokładnie sprawdź, czy nie masz luzów na listwie w maglownicy.
#4
Napisano 18:56, 13.09.2017
#5
Napisano 19:24, 13.09.2017
Amortyzator sprawdzony ?
Użytkownik Wlodar edytował ten post 19:45, 13.09.2017
#6
Napisano 23:10, 13.09.2017
zalatuje mi amortyzatorem.
#7
Napisano 09:16, 14.09.2017
Użytkownik traku edytował ten post 09:17, 14.09.2017
#8
Napisano 09:27, 18.09.2017
Witam
Podlacze sie do tematu, u mnie puka prawy przod przy najezdzaniu na lezacego policjanta. Jak najezdzam bardzo wolno to nie puka, troche szybciej puka dwa razy (jak najade i zjade) a jak szybciej to tylko raz. Czy to amor drodzy Panowie? Dodam, ze mam zalozone springi eibachy a na szarpakach wszystko gra.
Pozdrawiam
#9
Napisano 15:06, 11.11.2017
pytanko mam, czy luz na maglownicy ew. na którymś z przegubów lub jeszcze gdzie indziej może powodować bicie kierownicy przy hamowaniu? myslałem ze to tarcze mam nowe i klocki nowe, i efekt jest taki ze czasami przy hamowaniu bije czasami nie...
#10
Napisano 16:05, 11.11.2017
#11
Napisano 16:12, 11.11.2017
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
#12
Napisano 19:44, 11.11.2017
Gumy drążka stabilizacyjnego (nawet jeśli dobrze wyglądają) - jeśli stuki są głośne jakby ktoś młotkiem uderzał.
#13
Napisano 08:55, 12.11.2017
depeche_civic sprawdz dolne sworznie. Metodę sprawdzania znajdziesz na forum,albo na you tube .
#14
Napisano 12:23, 12.11.2017
Stawiam 90 % tarcze
no ale właśnie tarcze nówka 2tyś km mają.. i nie biją zawsze bo np na zakręcie jak depne hamulec to tego nie czuć tylko jazda na wpros. A czuje na kierownicy na nierównościach ze cos tam ma luz bo przenosi takie luzy na kierownicę..
#15
Napisano 19:16, 12.11.2017
Czy jest różnica w biciu na pierwszym zimnym lub pierwszych "zimnych" hamowaniach ?W sensie mniej lub wcale wyczuwalne.
Przy jakich prędkościaxh masz wyczuwalne te bicia .
To ,że nowe tarcze to nic nie znaczy
akurat właśnie po takich 2 tyś km odzywają się pierwsze wady montażu lub samej tarczy
Użytkownik Wlodar edytował ten post 19:18, 12.11.2017
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , wczoraj, 15:29 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Listwy przyszybowe boczne - Accord VII.Napisany przez sky83 , 10 kwi 2024 VII, listwa, przyszybowa, vii |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych