Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Odpalanie tylko na interfejsie

VI

  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 Marines90

Marines90
  • Nowy
  • 17 postów
  • SkÄ…d:Wadowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:43, 10.09.2017

Witam

Dziś rano chce odpalić accorda a tu szopki po przekręceniu na zapłon check się ledwo co świeci, kluczyk od imo wcale.

Chciałem go odpalić to kręci rozrusznik ale nie zaskoczy.To podpiłem tester i nagle check zaświecił się normalnie i accord pali, zadowolony wypiąłem tester i dziad zgasł. W czym szukać usterki tester błędu nie pokazuje.??

 


  • 0

#2 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 09:39, 10.09.2017

jaki tester?

Bezpieczniki sprawdziłeś?


  • 0

#3 Marines90

Marines90
  • Nowy
  • 17 postów
  • SkÄ…d:Wadowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:54, 10.09.2017

Tak bezpieczniki wszystkie przeleciałem tester vgate i memoscan
  • 0

#4 Marines90

Marines90
  • Nowy
  • 17 postów
  • SkÄ…d:Wadowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:03, 10.09.2017

Doszedłem do tego ze jak wpinam interfejs załącza się wtedy pompa na przekaźniku po wypięciu wyłącza pompę. Tylko jakie połączenie ma obd2 z przekaźnikiem pompy paliwa???
  • 0

#5 lipson

lipson
  • Klubowicz
  • 913 postów
  • SkÄ…d:KUJ-POM
  • Silnik:mam
  • Wersja:LS, AP1
  • KM:220, 240
  • Paliwo:PB
  • Rok:9700
  • Nadwozie:CE7, AP1
Reputacja: 29
Super

Napisano 12:03, 10.09.2017

Ja bym szukał problemu w słabej masie skoro piszesz, że check ledwo się świeci.


  • 0

#6 Marines90

Marines90
  • Nowy
  • 17 postów
  • SkÄ…d:Wadowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:25, 10.09.2017

Masa przeczyszczona nawet dokładana osobnym kablem ale to jest dziwne ze kontrolka od aku i ciśnienia świecą normalnie tylko check delikatnie się jarzy a jak na zapłonie wtykam tester to nagle się zapala i załącza pompe
  • 0

#7 lipson

lipson
  • Klubowicz
  • 913 postów
  • SkÄ…d:KUJ-POM
  • Silnik:mam
  • Wersja:LS, AP1
  • KM:220, 240
  • Paliwo:PB
  • Rok:9700
  • Nadwozie:CE7, AP1
Reputacja: 29
Super

Napisano 12:30, 10.09.2017

Bo aku i cisnienie nie idÄ… przez ecu.


  • 0

#8 Marines90

Marines90
  • Nowy
  • 17 postów
  • SkÄ…d:Wadowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:48, 10.09.2017

Hmm a jest może osobna masa która idzie do ecu wszystkie pod maską (czyli 5 ) odczyscilem i dalej to samo ale jak zewre w obd2 masę 4 i 5 to działa

Użytkownik Marines90 edytował ten post 13:49, 10.09.2017

  • 0

#9 lipson

lipson
  • Klubowicz
  • 913 postów
  • SkÄ…d:KUJ-POM
  • Silnik:mam
  • Wersja:LS, AP1
  • KM:220, 240
  • Paliwo:PB
  • Rok:9700
  • Nadwozie:CE7, AP1
Reputacja: 29
Super

Napisano 14:23, 10.09.2017

Sterownik bierze masę z punktu G101 i chyba z pkt. G302. Obydwa pod maską. Może mysz Ci wlazła pod maskę i przegryzła jakiś przewód?

Najprościej zrobić mostek i po sprawie. A jak chcesz mieć zrobione jak należy to czeka Cię szukanie :D


  • 0

#10 Marines90

Marines90
  • Nowy
  • 17 postów
  • SkÄ…d:Wadowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:01, 10.09.2017

Jak ruszam tym przekaźnikiem od pompy paliwa to raz się załącza raz nie check na załączonym zapłonie . Jak go sprawdzić?

Użytkownik Marines90 edytował ten post 18:04, 10.09.2017

  • 0

#11 lipson

lipson
  • Klubowicz
  • 913 postów
  • SkÄ…d:KUJ-POM
  • Silnik:mam
  • Wersja:LS, AP1
  • KM:220, 240
  • Paliwo:PB
  • Rok:9700
  • Nadwozie:CE7, AP1
Reputacja: 29
Super

Napisano 18:13, 10.09.2017

WyciÄ…gnij go i przelutuj profilaktycznie.

 

No i ze schematów wynika, że ten przekaźnik korzysta z masy G101.


Użytkownik lipson edytował ten post 18:50, 10.09.2017

  • 0

#12 Marines90

Marines90
  • Nowy
  • 17 postów
  • SkÄ…d:Wadowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:50, 12.09.2017

Przekaźnik przelutowany dalej to samo. Sprawdzony na wszelki wypadek czujnik uderzeniowy. Ktoś jakiś inny pomysł??


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq