Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Dziwny dzwiek w silniku

VII Zawory

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
25 odpowiedzi w tym temacie

#16 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 16:11, 15.09.2017

Ile w sumie wyszedł Cię koszt naprawy? Jeśli to nie tajemnica to wrzuć ceny


  • 0

#17 lakatus

lakatus
  • Forumowicz
  • 857 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 16:22, 15.09.2017

to zadna tajemnica i pochwale sie jak zakoncze operacje poki co znalazlem i zakupilem silnik. Bylem przygotowany tylko na wymiane panewek i kupilem Glyco za 140 zl (jak jest ktos chetny na nowe panewki to odsprzedam ;)),ale to bylo zbyt malo :). W komplecie z wymiana silnika na wymiane ida wszelkie plyny ustrojowe sprzeglo kompletne z lozyskiem oporowym ,pompka sprzegla. Rozrusznik do czyszczenia, miska olejowa do czyszczenia.
  • 0

#18 h1tman

h1tman
  • Forumowicz
  • 763 postów
  • Skąd:Łódź/Piotrków Trybunalski
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:>200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 16:45, 15.09.2017

w nowym silniku do panewek zaglądasz ? :P


  • 0

9beb182d56bbdabb4ef8a1c5125f16bca600ed0a


#19 lakatus

lakatus
  • Forumowicz
  • 857 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 17:18, 15.09.2017

w nowym silniku do panewek zaglądasz ? :P

po rozmoqie ze scorpio33 chyba odpuszcze tym bardziej ze silnik na gwarancji rozruchowej jesli wymienie a z silnikiem bedzie coa nie tak dam tylko pretekst by nie uznam umowy ze sprzedajacym w zakresie respektowania gw. rozruchowej
  • 0

#20 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 23:01, 15.09.2017

gdzieś ty znalazł sprzedającego co daje gwarancję..


  • 0

#21 h1tman

h1tman
  • Forumowicz
  • 763 postów
  • Skąd:Łódź/Piotrków Trybunalski
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:>200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 23:13, 15.09.2017

no i kwestia, że jak silnik się okaże trafiony to co sprzedający zwróci koszt swapa ? :P


  • 0

9beb182d56bbdabb4ef8a1c5125f16bca600ed0a


#22 lakatus

lakatus
  • Forumowicz
  • 857 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 08:28, 16.09.2017

aluchajta nie wiem jak to dziala w praktyce niemniej umowa to umowa pisze ze silnik dziala i sprawny tzn trzyma cisnienie nie kopci to tak ma byc i nie mam zamiaru teraz dociekac jak to dziala. Silnik zanim zaplacilem widzialem niemniej nie odpalalem to zawsze jest loteria z kupowaniem uzywki ja mialem zalozenia budzetowe jakies okreslone i ich sie trzymalem oczywiscie nie kosztem bylejakosci :) koszty swapa zapewne ciezko odzyskac niembiej na drodze sadowej istenieje taka szansa ..;)

Użytkownik lakatus edytował ten post 08:32, 16.09.2017

  • 0

#23 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 21:15, 16.09.2017

Ja kiedyś sprzedałem silnik który - choć sprawny - okazał się niestety nie tym co miało być w 100% i zwracałem klientowi cześć kosztów bez jakichś zbędnych komplikacji. Jednak myślę że to kwestia człowieka. Jeden weźmie porażkę na klate, z innym trzeba się będzie szarpać. Życzę Ci żeby tutaj żadna z opcji nie była konieczna - oby wszystko działało jak należy :)
  • 0

#24 lakatus

lakatus
  • Forumowicz
  • 857 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 08:26, 17.09.2017

nie wien czy sprzedawca nie pisze na tutejszym forum, ale na pewno czyta ...sam przyholowal ni silnik swoim accord vii kombi pod warsztat gdzie naprawiam swoja gablote. Generalnie jestem dobrej mysli i czekam na odbior padliny po reanimacji :) powinno byc duzo przyjemniej ..no moze poza widokiem na koncie bankowym ale doznania z jazdy mam nadzieje ze beda ok w koncu "nowe" serce wszelkie plyny i sprzeglo

Użytkownik lakatus edytował ten post 08:29, 17.09.2017

  • 0

#25 stefanek

stefanek
  • Forumowicz
  • 98 postów
  • Skąd:Dolny Ślàsk
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:4d
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:17, 18.09.2017

Cześć!
Ja tez takie cos mam tyle ze u mnie słychać juz to bardzo głośno
Prawdopodobnie tlok
Próbowałeś nasłuchiwać jak auto ma obciążenie np przy ruszaniu na wstecznym albo pod górkę

. Słychac po dodaniu gazu a i na luzie czasem
  • 0

#26 stefanek

stefanek
  • Forumowicz
  • 98 postów
  • Skąd:Dolny Ślàsk
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:4d
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:20, 20.09.2017

Może masz tak samo jak użytkownik scorpio http://www.accordklu...cy-motor-k24a3/
 
Ja mam dokładnie to samo, stuka przy dodawaniu gazu od 1 do 2 tyś obr, podobnie jak zimny diesel. Na zimnym bardziej, czasami ustaje. Delikatnie głucho tłucze przy jeździe pow. 100km/h. Po odłączeniu 3 cylindra idealna cisza. Podejrzewam panewki i auto za 3 tyg idzie do mechanika na ich wymianę.

. Dokladnie to damo sie dzieje
Ogolnie sam zrobilem autem przez 5 lat 120 tys km. Jak padnie silnik to auto idzie w garaz a kupie nowego Civica ( tak wiem zdrajca) . A tak na serio to dzialam z tematem.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, Zawory

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq