Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
IV

Problem na biegu jalowym. Nierówna praca. Drgania.

IV silnik accord gaśnie drgania

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 Szparag

Szparag
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:Gubin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:16v
  • KM:135
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1994
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:35, 09.09.2017

Witam.

Otóż mam taki problem zakupiłem w dniu wczorajszym hondę accord 2.0 16v w LPG rocznik 94 . Wystepuje taki problem gdy odpalam silnik z rana to wgl nie trzyma obrotów po rozgrzaniu jest troszke lepiej lecz na wolnych obrotach sa lekkie drgania silnik slychac nie równa prace silnika oraz czasami zdazy sie zgasnac obroty trzymaja sie na poziomie 1500 czasami spadaja trzymają sie przez chwilę na zero i autko gasnie . Mowa oczywiście o benzynce na gazie jest troszke gorzej . A co do jazdy jest wszystko super fajnie sie zbiera nie ma żadnych odczuwalnych różnic na gazie i benzynie podczas jazdy no chyba ze do skrzyżowania dojadę :) . Objezdzilem kilku mechanikow w poszukiwaniu diagnozy i to co stwierdzili to bylo tak :p silniczke krokowy, przepływomierz, kable, cewka, zawory do regulacja, a najgorsze co mnie zmartwilo to wypwlone ( zawory czy cos w tym stylu dokladnie nie pamietam) jezeli czegos nie dopisalem to prosze mnie upomnieć aha i pali sie oczywiście chcek .

Proszę o pomoc i pozdrawiam
  • 0

#2 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8874 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 20:44, 09.09.2017

SPINACZ I DIAGNOSTYKA

To na początek.

Później można myśleć co dalej.

 

http://accord6gen.cb...diagnostyka ECU


  • 0

#3 Szparag

Szparag
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:Gubin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:16v
  • KM:135
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1994
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:48, 09.09.2017

Nikt w mojej okolicy nie posiada wtyczki takiej do komputera :(
  • 0

#4 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8874 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 20:49, 09.09.2017

Czytaj ze zrozumieniem,

Spinacz biurowy. Po co ci komputer. 

Nawet kawałek kabelka się nada. Tylko instalacji auta nie tnij  :cyklop:

Przeczytaj info pod linkiem który wkleiłem.

 

A tak poza tym to wrzucaj fotki w dziale nasze accordy. 


  • 0

#5 Szparag

Szparag
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:Gubin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:16v
  • KM:135
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1994
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:02, 09.09.2017

Aha okej okej można na forum filmiki wrzucać to wrzucił bym prace silnika i te bledy :)
  • 0

#6 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 21:06, 09.09.2017

Wrzucaj śmiało przez YT..Od tego jest forum 👍
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#7 Szparag

Szparag
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:Gubin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:16v
  • KM:135
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1994
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:00, 09.09.2017

https://m.youtube.co...h?v=5WbvO-7tEwk to filmik z tych błędów nie wiem a czy całość bo to czarna magia 6 min nagrywalem i kontrolka caly czas mrygala . Jutro wstawię filmik z odpalania na zimnym i pracy oraz na cieplym i z jazdy :) czekam.na jakąś pomoc z tych calych błędów i wielkie dzięki
  • 0

#8 Szparag

Szparag
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:Gubin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:16v
  • KM:135
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1994
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:30, 10.09.2017

Gdy wcisne hamulec na cieplym silniku i wciskam go caly czas obroty zwiekszaja sie do 2000 gdy puszczam spadaja na 1000 auto nie gaśnie tylko czuć nierówna prace silnika .
  • 0

#9 Szparag

Szparag
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:Gubin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:16v
  • KM:135
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1994
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:05, 10.09.2017

To mi sie udało odczytać z komtrolki .

Czujnik cisnienia w kolektorze dolotowym
Zawór powietrza biegu jałowego
Grzejnik podgrzewanego czujnika tlenu (sonda lambda) - podstawowy.
  • 0

#10 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 10:39, 10.09.2017

Bardzo dobrze odczytałeś 😊!!! Teraz po kolei sprawdź obwody tych czynników, czy nie mają przerwy/zwarcia. I rezystancję grzałki sondy lambda.
  • 0
MaxLife RULEZ !!!

#11 Szparag

Szparag
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:Gubin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:16v
  • KM:135
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1994
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:22, 10.09.2017

To co napisales to czarna magia :) rezystacje ?? I wgl usunąłem błędy i jeszcze raz sprawdzilem po przejechaniu 10 km to zostal tylko jeden błąd sonda lambda nr 41 i co w tym wypadku mechanik twierdzi ze trzeba sprawdzić kompresje bo może wypalone gniazda ale jak by kompresji nie mial to by tak nie zapierdzielal :)
W jaki sposób sprawdzic zwatcie itp ta rezystancje
  • 0

#12 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 12:50, 10.09.2017

No to jak nie wiesz to podejdź do jakiegoś elektromechanika i powiedz, żeby sprawdził sondę lambda i jej grzałkę. Ja Ci tego tu na forum nie wytłumaczę 😊. Chyba, że masz jakąś książkę typu manual do swojej Hani i tan jest opisana taką procedura. Jeszcze do tego miernik by się przydał i umiejętności jego obsługiwania 😊

Użytkownik pegal edytował ten post 12:51, 10.09.2017

  • 0
MaxLife RULEZ !!!

#13 Szparag

Szparag
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:Gubin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:16v
  • KM:135
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1994
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:31, 10.09.2017

Powiedz mi tylko w którym miejscu znajduje sie sonda i jak mozesz podeslij mi linka gdzie mozna kupic bo nigdzie znaleźć nie mogę
  • 0

#14 Szparag

Szparag
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:Gubin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:16v
  • KM:135
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1994
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:06, 12.09.2017

Wymieniłem swiece i wyczyscilem przepływomierz obroty sa normalne ale dalej sa drgania silnika 3 swiece byly ladnie wypalone tylko 1 byla lekko czarna kompresja na cylindrach w normie . Nie mam jak sprawdzić tylko tej sondy . Pomocy
  • 0

#15 stanek

stanek
  • Klubowicz
  • 73 postów
  • Skąd:Sieniawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Cc1
  • KM:200
  • Paliwo:PB
  • Rok:1993
  • Nadwozie:Coupe
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:58, 13.09.2017

Wymieniłem swiece i wyczyscilem przepływomierz obroty sa normalne ale dalej sa drgania silnika 3 swiece byly ladnie wypalone tylko 1 byla lekko czarna kompresja na cylindrach w normie . Nie mam jak sprawdzić tylko tej sondy . Pomocy

 

Ja na Twoim miejscu spróbował bym aparat zapłonowy podmienić na inny ..

Sonda raczej nic nie ma do nierównej pracy  ..

 

LPG zwykle czy sekwencja ??


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: IV, silnik accord, gaśnie, drgania

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq