Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

F20b6 wymiana UPG PROBLEM po odpaleniu

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 siwy1985

siwy1985
  • Forumowicz
  • 47 postów
  • Skąd:Legnica
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Accord ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:07, 05.09.2017

Panowie jak wyzej wymieniłem UPG oczywiście egr krokrowy przepustnica wszytsko wyczyszczone. Po odpaleniu obroty faluja od 2500 do 1000 . wszytsko podpiete dokrecone zadnych bledow. Reset zrobilem.
W glowicy bylu szlifowane zawory wydechowe. Oczywidice przed opaleniem wyregulowalem wszytskie ssace na 0.25 wydechowe na 30.Oprocz tego ze faluje jakos glosno chodzi tak jakby wlasnie z pod dekla pokrywy... Prosze o pomoc
Z gory dziekuje
  • 0

#2 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 09:24, 06.09.2017

Jeszcze raz sprawdź wszystkie wtyczki i wężyki podciśnień.
  • 0

#3 ADAM 83

ADAM 83
  • Forumowicz
  • 83 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:1.6
  • Wersja:Vti
  • KM:160
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:Ek4
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:34, 07.09.2017

Moze lewe powietrze ciagnie albo zamieniles wtyczki z map sensora z potecjometrem przepustnicy sa dosc blisko.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq