Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Metaliczne dźwięki przy obciążeniu (zawory?)

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 gons

gons
  • Forumowicz
  • 691 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Executive+
  • KM:142
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 49
Super

Napisano 10:04, 04.09.2017

Od jakiegoś czasu przy większym obciążeniu silnika, coś dzwoni z komory silnika.
Na biegu jałowym po przygazowaniu tego nie słychać, chodzi w porządku, zaś na trasie jak jadę spokojnie jest ok, dopóki mocniej nie depnę pedału gazu.
Osłona kata wymieniona, sprzęgło się nie ślizga, tylko dzwoni jak by ktoś w kowadło napierniczał :>

Wydaje mi się, że zawory wydechowe przy dostaniu większej ilości powietrza nie wyrabiają, ale mogę się mylić.
Były regulowane zawory jakiś czas temu i pytanie, czy może to być spowodowane tym, że luz zaworowy jest za ciasny i dlatego tak u mnie dzwoni?
Dodam, że na gaz za cholerę teraz nie chce się na zimnym przełączyć mimo, że był regulowany tydzień temu. Szukałem po forum czegoś podobnego, ale nawet google nie chce mi powiedzieć, jak się zachowuje Hondzina ze zbyt ciasnym luzem zaworowym :>


  • 0

#2 arkus

arkus
  • Forumowicz
  • 77 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 15:55, 04.09.2017

ja mialem tak ze na gorącym silniku w zakresie powiedzmy od 1500tys obr do 2500tyś obr brzeczalo pod maską, szukalem wszystkiego - co sie okazało - pękł metalowy kątownik którym mocowany/usztywniany był kolektor wydechowy :) pekniecia nie bylo widac w ogole, dopiero jak zaczalem rozkrecac kolektor - bo myślałem ze to uszczelka pod kolektorem, winowacja sam odpadł :) 


  • 0

był Accord VIgen, obecnie Mazda 6 GH ,2.0PB






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq