Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Zaup Accord-a dylemat jaką skrzynie wybrac?

VII

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 marcin_ldz

marcin_ldz
  • Nowy
  • 15 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL 9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:40, 03.09.2017

Witajcie od jakiegoś czasu poszukuje VII 2.4 po lifcie, ogólnie z dostępnością odpowiedniego modelu jest dość ciężko. Mam pytanie do osób które posiadają, maja doświadczenia, jakieś odczucia itd...Co było by lepszym wyborem jeżeli chodzi o 2.4, szukać tylko manuala czy jednak pomyśleć rownież nad automatem?? Automat raczej bez awaryjny tylko czy warto :-) proszę o opinie i podzielenie się odczuciami....


  • 0

#2 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 19:47, 03.09.2017

Marcin jest w cholerę tematów z porównaniem.. Szukałeś??
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#3 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2933 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 19:54, 03.09.2017

Pytanie z tych diesel czy benzyna.

Tyle samo zwolenników co przeciwników.

 

Przejedź się automatem (bo zakładam że nigdy nie jeździłeś skoro zakładasz taki temat) i sam zdecyduj.

Przed zakupem poszperaj w sieci jak sprawdzić samemu automat przed zakupem aby miny nie kupić.


  • 0

#4 marcin_ldz

marcin_ldz
  • Nowy
  • 15 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL 9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:05, 03.09.2017

Pytanie z tych diesel czy benzyna.

Tyle samo zwolenników co przeciwników.

 

Przejedź się automatem (bo zakładam że nigdy nie jeździłeś skoro zakładasz taki temat) i sam zdecyduj.

Przed zakupem poszperaj w sieci jak sprawdzić samemu automat przed zakupem aby miny nie kupić.

dokladnie temat z serii benzyna czy diesel...

 

Tak jak piszesz nie miałem okazji przejechać się jeszcze automatem, najbardziej interesuje mnie to czy nie ma problemów z zrzucaniem biegow jeżeli chcemy wyprzedzić coś szybko no i ogólnie z dynamika...Jeżeli chodzi o automat to boję się trochę przebiegów tych skrzyń/aut , wyczytałem że jest on praktycznie bez awaryjny do ok. 300tys a ciężko realnie będzie znaleźć Accorda z mniejszym, z tego względu myślę że manual będzie mniej generował kosztów... Tematów bardzo wiele przejrzałem ale ciężko jakoś decyzje podjąć, tym bardziej że manuali jest znacznie mniej...


  • 0

#5 gabrys000

gabrys000
  • Forumowicz
  • 243 postów
  • Skąd:Żory
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:180
  • Paliwo:ON
  • Rok:2014
  • Nadwozie:Re6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:07, 03.09.2017

pierwszy at ACCO 6 SUPER

potem k24 at lepiej, do codziennej jazdy odlot,

nastepny leggend 3.5 albo 3,7

zona tez smiga 1.3 cvt

manual tylko upalanie na wekend


gabrys000 zobacz czy czasami nie trzeba zrobić zworki z tyłu jak się robi z orginalną navi w Hani

 

 

dokladnie temat z serii benzyna czy diesel...

 

Tak jak piszesz nie miałem okazji przejechać się jeszcze automatem, najbardziej interesuje mnie to czy nie ma problemów z zrzucaniem biegow jeżeli chcemy wyprzedzić coś szybko no i ogólnie z dynamika...Jeżeli chodzi o automat to boję się trochę przebiegów tych skrzyń/aut , wyczytałem że jest on praktycznie bez awaryjny do ok. 300tys a ciężko realnie będzie znaleźć Accorda z mniejszym, z tego względu myślę że manual będzie mniej generował kosztów... Tematów bardzo wiele przejrzałem ale ciężko jakoś decyzje podjąć, tym bardziej że manuali jest znacznie mniej...

jerzdze od 8 lat at. wiecej mialem problemow z osprzetem, z AT NIGDY


  • 0

moje :gd1-l13a1 cvt

Re6-N22b4 At


#6 marcin_ldz

marcin_ldz
  • Nowy
  • 15 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL 9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:10, 03.09.2017

rozumiem, czyli moje jakieś tam obawy są trochę bezpodstawne, z jednej strony chciałbym zaznać trochę luksusu z posiadania A/T  z drugiej nigdy nie miałem więc obawa jest ;-) Chodzi mi najbardziej raczej o dynamikę itd, spalana wogóle nie biorę pod uwagę. Przesiadam się z diesla 2.4 210km tak więc nie chciał bym przeżyć aż tak dużego szoku po przesiadce ;-)


  • 0

#7 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 20:25, 03.09.2017

http://www.accordklu...-biegów-opinie/

 

8gen i nie tylko:

http://www.accordklu...-gen-silnik-24/

 

pomieszane:

http://www.accordklu...omat-vs-manual/

 

jest dużo tematów, używaj szukajki ;)


  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#8 marcin_ldz

marcin_ldz
  • Nowy
  • 15 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL 9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:31, 03.09.2017

http://www.accordklu...-biegów-opinie/

 

8gen i nie tylko:

http://www.accordklu...-gen-silnik-24/

 

pomieszane:

http://www.accordklu...omat-vs-manual/

 

jest dużo tematów, używaj szukajki ;)

Dzięki Edson za podrzucenie, te tematy już przejrzałem ;-)


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq