Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Czy ktoś miał problem z wykręceniem sondy?

VII sonda katalizator emulator P0171 P0420

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
26 odpowiedzi w tym temacie

#16 Łapa6

Łapa6
  • Forumowicz
  • 215 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Automat
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 18:44, 02.09.2017

Zacząłem już myśleć nad wstawieniem opornika i kondensatora w obwód sondy, aby nie waliła błędem katalizatora. Nie wiecie czy ma to jakiś sens?


  • 0

#17 pawel84

pawel84
  • Forumowicz
  • 277 postów
  • Skąd:Devizes .UK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:16, 03.09.2017

Każdy gość od tłumików powinien posiadać palnik acetylenowy. Jesli nie posiada,to szkoda czasu na takich fachowców. Grzeje kata w miejscu gwintu i idzie to płaskim kluczem.

Nie wiem do kogo ty jezdzisz że z taką pierdołą sobie nie radzą. 

A co do kontrolki check engine ,to emulator  załatwia temat. tylko najpierw musisz trafić do normalnego zakładu który posiada niezbędny sprzęt.

Są warsztaty co maja nagrzewnice indukcyjne i odkręcanie zapieczonych śrub to moment (nawet te od zbieżności) a ty jezdzisz i nikt palnika nie ma?


  • 0

#18 Łapa6

Łapa6
  • Forumowicz
  • 215 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Automat
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 14:02, 03.09.2017

Byłem u tylko jednego typka. Palnik na pewno ma bo spawa tam tłumiki i różne rury. Nie wiem czemu nie pomyślał by go użyć. 

 

Każdy gość od tłumików powinien posiadać palnik acetylenowy. Jesli nie posiada,to szkoda czasu na takich fachowców. Grzeje kata w miejscu gwintu i idzie to płaskim kluczem.

Nie wiem do kogo ty jezdzisz że z taką pierdołą sobie nie radzą. 

A co do kontrolki check engine ,to emulator  załatwia temat. tylko najpierw musisz trafić do normalnego zakładu który posiada niezbędny sprzęt.

Są warsztaty co maja nagrzewnice indukcyjne i odkręcanie zapieczonych śrub to moment (nawet te od zbieżności) a ty jezdzisz i nikt palnika nie ma?

 

Pisząc o emulatorze, masz na myśli tą tulejkę, czy lutowany układ?


  • 0

#19 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 20:10, 03.09.2017

emulator kątowy z redukcja otworu
  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#20 Łapa6

Łapa6
  • Forumowicz
  • 215 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Automat
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:36, 03.09.2017

Prosty nie podejdzie? Wydaje mi się, że ktoś kiedyś pisał, że zakładał prosty.


  • 0

#21 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 20:53, 03.09.2017

z prostym kilka osob pisalo ze im dalej błąd świecił.
a ja mam kątowy spawalem z rurek nierdzewnych i dziala.
  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#22 pawel84

pawel84
  • Forumowicz
  • 277 postów
  • Skąd:Devizes .UK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:19, 03.09.2017

Prosty nie podejdzie,za mało miejsca (przynajmniej w moim przypadku). Ja mam kątowy z otworem 3 albo 4 mm ,nie pamiętam już.

Spawać to on może migiem.Ale w warsztacie z tłumikami to podstawa. Nie raz na śrubach układu wydechowego nawet kątów nie widać ,bo są tak skorodowane.

Dlatego się je grzeje palnikiem i lekko nawet kombinerkami idą nie uszkadzając gwintu.

Jedz do dobrego warsztatu z tłumikami. Ze 20-30zł wezmą za zluzowanie sądy . Resztę zrobisz sobie sam,nawet z lewarka.


  • 0

#23 Łapa6

Łapa6
  • Forumowicz
  • 215 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Automat
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:42, 03.09.2017

Prosty nie podejdzie,za mało miejsca (przynajmniej w moim przypadku). Ja mam kątowy z otworem 3 albo 4 mm ,nie pamiętam już.

Spawać to on może migiem.Ale w warsztacie z tłumikami to podstawa. Nie raz na śrubach układu wydechowego nawet kątów nie widać ,bo są tak skorodowane.

Dlatego się je grzeje palnikiem i lekko nawet kombinerkami idą nie uszkadzając gwintu.

Jedz do dobrego warsztatu z tłumikami. Ze 20-30zł wezmą za zluzowanie sądy . Resztę zrobisz sobie sam,nawet z lewarka.

Tak trzeba będzie zrobić. Jutro podjadę gdzieś i poproszę żeby ogarnęli. 

Dzięki za rady i zainteresowanie tematem.

Pozdrawiam


  • 0

#24 scorpio33

scorpio33
  • Forumowicz
  • 136 postów
  • Skąd:oświęcim
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:24, 05.09.2017

Ja mam założony prosty emulator, wchodzi, jakiś najtańszy z allegro. Co do działania - po założeniu check zaświecił znów. Demontaż i sklepałem otwór, ponownie check zaświecił. Znów na stól i ponownie sklepałem mocniej (za pomocą punktaka dookoła otworka tak żeby się zacieśniał), zaklepanie do ok 1mm prześwitu poskutkowało wreszcie. Od roku nie ma checka od katalizatora. 


  • 0

#25 Łapa6

Łapa6
  • Forumowicz
  • 215 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Automat
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 00:26, 07.09.2017

Okej Panowie, udało się tak jak pisaliście. Podgrzanie palnikiem i poszło bez proszenia. Okazało się, że nie potrzebowałem kątowego bo dało się założyć taki najzwyklejszy prosty z allegro w krótkiej wersji 34mm. Przed montażem sklepałem otwór na około 1 mm. Teraz próba czasu...

Jeszcze raz wielkie dzięki za zabranie głosu w temacie.


  • 0

#26 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 05:15, 07.09.2017

no i git, nie swieci ? ja mam kątowa i mam otwór 3 mm i tez jest ok, ale w prostej pewnie trzeba malutki otworek


  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#27 Łapa6

Łapa6
  • Forumowicz
  • 215 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Automat
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 09:00, 07.09.2017

Na razie nie świeci, ale tak jak pisałem wcześniej, żeby uznać, że sprawa załatwiona, potrzeba trochę czasu. Wcześniej lampka zapalała się zawsze po przejechaniu 80km od skasowania. Teraz nie świeci, ale dopiero wczoraj założyłem umulator i prawie w ogóle nie jeździłem, także na razie nic pewnego. Ale jestem dobrej myśli. Dzisiaj trochę pojeżdżę, więc prawdopodobnie okaże się czy jest ok czy trzeba zmniejszać otwór.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, sonda, katalizator, emulator, P0171, P0420

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq