Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

uszczelka pod głowicą ?

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Mikus

Mikus
  • Nowy
  • 13 postów
  • Skąd:Skierniewice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:S
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:50, 27.08.2017

Witam,

mam taki problem że bardzo szybko schodzi mi płyn chłodniczy (woda) dolewam tak gdzieś 2-3 razy w tyg w zależności jak jeżdżę. Ostatnio nawet 3 razy wywaliło mi płyn (ale zdaje się że był zapowietrzony) olej mi ubywa jak to u hondy na bagnecie często minimum. Olej jednak cieknie mało, po kropelkach ale cieknie. Wymieniana była uszczelka pokrywy silnika bo wycieka olej z tylu pokrywy silnika. Czy może to być uszczelka  ?

PS z góry zapytam po regeneracji pompy wspomagania (co jest ogólnie łatwe) hałasuje cicho na wolnych obrotach i brak wspomagania muszę dać gazu, czy jest opcja że to przez pasek (dość zużyty) 


  • 0

#2 dargo

dargo
  • Forumowicz
  • 545 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 17:43, 27.08.2017

Zrób test CO2.

Jeżeli chodzi o pompę to moim zdanie źle poskładana pompa o ile to możliwe (zaoblenie blaszki powinny iść na zewnątrz).

pozdr


  • 0

#3 Mikus

Mikus
  • Nowy
  • 13 postów
  • Skąd:Skierniewice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:S
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:52, 28.08.2017

zaoblenie blaszki ?! możesz wytlumaczyć ?

 


  • 0

#4 dargo

dargo
  • Forumowicz
  • 545 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 09:05, 28.08.2017

Chodzi o to że blaszki a może bardziej płytki metalowe ktore sa w pompie są z jednej strony półokrągłe - wlasnie o to mi chodziło
  • 0

#5 Mikus

Mikus
  • Nowy
  • 13 postów
  • Skąd:Skierniewice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:S
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:37, 28.08.2017

Nie no one muszą być dobrze włożone inaczej wgl by nie działało 


  • 0

#6 ralfi2000

ralfi2000
  • Partner HAKP
  • 236 postów
  • Skąd:Torun / Wwa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:2xx
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 10:34, 30.08.2017

Dolej plynu do max, noze korek chlodnicy masz uszkdzony i nie bedzie pobieral plynu z powrotem. Jaki masz silnik i jaka uszcelke dawales pod pokrywe? Sam to robiles ?

Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
  • 0

Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/

Reflash  K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych

  Zapraszam PW


#7 Mikus

Mikus
  • Nowy
  • 13 postów
  • Skąd:Skierniewice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:S
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:08, 05.09.2017

zbiornik wyrównawczy: ogółnie wlewam wody, teraz woda nie ucieka ciągle jest, więcej lub mniej ale zmieniła kolor na ciemniejszy. olej troszkę cieknie minimalnie ale na bagnecie tyle ile powinno.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq