Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Jak sprawdzić oryginalność maglownicy?

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Locuta

Locuta
  • Nowy
  • 13 postów
  • Skąd:3City
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:49, 24.08.2017

Witam.

 

Mam taką stresującą nie miłą sytuację. Otóż  auto posiadam od października ubiegłego roku. Kupiłem od koleżanki ta zaś jako drugi właściciel miała ją również z pewnego zaufanego źródła.

 

Auto w momencie zakupu miało ok 250 tys km  i krótko po nabyciu zauważyłem ubytek płynu wspomagania.

 

Jeździłem tak do wczoraj aż oddałem maglownicę do regeneracji i tu zong. Pani w warsztacie stwierdza, że moja przekładnia jest ze szrotu albo już ktoś przy niej grzebał. Stwierdza to po takich zielonym flamastrem zrobionych przez kogoś punktach pod gumową osłoną, że fabryka tak nie znakuje. Jednocześnie twierdzi, że w tych autach magiel sam z siebie się nie psuje i musiał być uderzony...?

 

Wiem na 99 % , że nic przy maglu nie było robione. Koleżanka zrobiła autem ponad 180 tys i nigdy nie musiała dolewać płynu. Wyciek pojawił się w czasie gdy już ja jestem właścicielem.

 

I pytanie do Was.  

 

Czy to możliwe, że takie znaczki były tam fabrycznie?

 

Czy jest możliwość sprawdzenia czy przekładnia którą posiadam pochodzi oryginalnie z mojego samochodu?

 

W między czasie oddawałem auto na regulacje zaworów czy wymianę paska no i zaczynam mieć niemiłe podejrzenia.


  • 0

#2 bambello

bambello
  • Forumowicz
  • 40 postów
  • Skąd:SZCZECIN
  • Silnik:2,0
  • Wersja:SPORT
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:20, 24.08.2017

,, oddałem maglownice do regeneracji,, - czyli sam odkręcałeś ? i wyjętą dawałeś do regeneracji ? ... jeśli tak to na pewno zwróciłeś uwagę że śruby są zalepione od zaległego suchego nalotu i pewnie lekko zapieczone , bo jak było inaczej to masz odpowiedz. Części montowane fabrycznie są znakowane flamastrem zwłaszcza na śrubach ale jak znakowana i czy w ogóle jest maglownica pod gumą tego niestety nie wiem.


  • 0

#3 slawex9

slawex9
  • Forumowicz
  • 930 postów
  • Skąd:Złoczew/Łódź/Wieluń
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 18:51, 24.08.2017

Nie koniecznie musiało auto być uderzone. Wystarczy że np. zimą kogoś rzuciło i samym kołem w krawężnik zasadził porządnie i już magiel strzała dostaje. 

Ale to jest raczej rzadka sytuacja. Jak już masz magiel wyciągnięty to raczej za wiele nie sprawdzisz.


  • 0

#4 Locuta

Locuta
  • Nowy
  • 13 postów
  • Skąd:3City
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:30, 24.08.2017

,, oddałem maglownice do regeneracji,, - czyli sam odkręcałeś ? i wyjętą dawałeś do regeneracji ? ... jeśli tak to na pewno zwróciłeś uwagę że śruby są zalepione od zaległego suchego nalotu i pewnie lekko zapieczone , bo jak było inaczej to masz odpowiedz. Części montowane fabrycznie są znakowane flamastrem zwłaszcza na śrubach ale jak znakowana i czy w ogóle jest maglownica pod gumą tego niestety nie wiem.

No oddałem do warsztatu. Tam mi ją wymontowali a potem sam ją zawiozłem do innej firmy, gdzie regenerują.

W warsztacie mówili, że musieli trochę powalczyć z wyjęciem.

Jutro mają się za nią zabrać . Wtedy będę wiedział więcej na temat jej stanu.


Użytkownik Locuta edytował ten post 19:31, 24.08.2017

  • 0

#5 klosz007

klosz007
  • Klubowicz
  • 1706 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport Tech
  • KM:211
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:V37
Reputacja: 25
Super

Napisano 22:31, 24.08.2017

Wycieki i stuki w przekładniach w VII to temat rzeka, np.:

 

http://www.accordklu...i-kierowniczej/

 

I tak długo pociągnęła bo problemy nieraz zaczynają się przed 200 tysiącami. A tu jakiś zakład wyjeżdża z tekstem, że one się nie psują... To ja nie wiem czy oni w ogóle kiedykolwiek mieli w ręku przekładnię z VII-ki.


  • 0

Pozdrawiam,

Zbyszek

 

Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#6 Locuta

Locuta
  • Nowy
  • 13 postów
  • Skąd:3City
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:56, 04.09.2017

Zrobione. Koszt regeneracji 850 zł. Montaż demontaż nowy płyn i zbieżność dodatkowe 480 zł.  

 

Maglownica ponad wszelką wątpliwość wcześniej nie regenerowana natomiast znaki flamastrem świadczą jakby była nie oryginalna.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq