Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Gwint ISC

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 Piekal

Piekal
  • Forumowicz
  • 35 postów
  • Skąd:Brodnica
  • Silnik:2.4
  • Wersja:typeS
  • KM:220
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:35, 22.08.2017

Witam. Przymierzam się do kupna nowego gwintu ISC bo mój kw już sie trochę najezdzil więc idzie na sprzedanie. Warto położyć 3700 za ISC? Dobry gwint? Jakieś opinie?
  • 0

#2 WoWi

WoWi
  • Auto Roku 2017
  • 327 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:3.7
  • Wersja:Premium
  • KM:345+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2016
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 23:15, 22.08.2017

Ja mam i polecam, osoby które jeździły ze mną twierdzą że jeździły na o wiele mniej komfortowych gwintach ;-)
  • 0

#3 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 05:35, 23.08.2017

Też mam i mi się jeździ bardzo fajnie. Tylko musisz trafić swoje ustawienie bo jak założyłem w 1 dzień to miałem beton dosłownie teraz jest bajka
  • 0

#4 M4jster

M4jster
  • Forumowicz
  • 332 postów
  • Skąd:Andrychów
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-R
  • KM:212
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CH1
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 05:49, 23.08.2017

Musisz o niego dbać, żeby się nie zasyfił, na zimę zdejmować i najlepiej mieć go w skarpetce, inaczej Ci się zapiecze..


  • 0

#5 WoWi

WoWi
  • Auto Roku 2017
  • 327 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:3.7
  • Wersja:Premium
  • KM:345+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2016
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 06:46, 23.08.2017

Musisz o niego dbać, żeby się nie zasyfił, na zimę zdejmować i najlepiej mieć go w skarpetce, inaczej Ci się zapiecze..

 

Ja na zimę nie ściągam - nie popadajmy w skrajności... 


Użytkownik WoWi edytował ten post 06:47, 23.08.2017

  • 0

#6 M4jster

M4jster
  • Forumowicz
  • 332 postów
  • Skąd:Andrychów
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-R
  • KM:212
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CH1
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 07:11, 23.08.2017

 

 

Ja na zimę nie ściągam - nie popadajmy w skrajności... 

A powiedz mi co jaki czas nim kręcisz?
Zdejmujesz go co jakiś czas, żeby go przeczyścić?
Smarowałeś go jakimś smarem czy masz go tak jak założyłeś i siedzi? 


  • 0

#7 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 07:18, 23.08.2017

Wydaje mi się, że jak dobrze posmarujesz 2x w roku (po zimie i przed zimą) oczywiście poprzedzając jakimś przeczyszczeniem z syfu (karcher albo szmatka i spryskiwacz z ciepłą wodą z mydłem) to raczej problemów nie będzie. Można jeszcze oczywiście zabezpieczyć czymś otwory techniczne. I tyle. Z tym ściąganiem na zimę to pojechałeś ;) Wcześniej tak nie robiłem na BC i nie było problemu. Teraz też tak będę robił i zobaczymy. A też mam ponownie BC. Fakt faktem - jak nie zadbasz, to każdy gwint Ci się zapiecze bo to... tylko gwint ;)


Użytkownik tarjei86 edytował ten post 07:19, 23.08.2017

  • 0

#8 WoWi

WoWi
  • Auto Roku 2017
  • 327 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:3.7
  • Wersja:Premium
  • KM:345+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2016
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 09:06, 23.08.2017

A powiedz mi co jaki czas nim kręcisz?
Zdejmujesz go co jakiś czas, żeby go przeczyścić?
Smarowałeś go jakimś smarem czy masz go tak jak założyłeś i siedzi? 

2x kręciłem od zamontowania, nie zdejmuję, tak smarowałem i chodzi wszystko si ;-)


  • 0

#9 Piekal

Piekal
  • Forumowicz
  • 35 postów
  • Skąd:Brodnica
  • Silnik:2.4
  • Wersja:typeS
  • KM:220
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:10, 01.09.2017

Też właśnie zamówiłem wersję sport i twardość sprężyn 10/8 będzie dobrze? A wy jakie macie twardosci?
  • 0

#10 WoWi

WoWi
  • Auto Roku 2017
  • 327 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:3.7
  • Wersja:Premium
  • KM:345+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2016
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 22:33, 01.09.2017

Też właśnie zamówiłem wersję sport i twardość sprężyn 10/8 będzie dobrze? A wy jakie macie twardosci?

 

Będzie dobrze ;-)


  • 0

#11 Piekal

Piekal
  • Forumowicz
  • 35 postów
  • Skąd:Brodnica
  • Silnik:2.4
  • Wersja:typeS
  • KM:220
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:12, 02.09.2017

Nie będzie za miekko?
  • 0

#12 M4jster

M4jster
  • Forumowicz
  • 332 postów
  • Skąd:Andrychów
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-R
  • KM:212
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CH1
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 17:20, 02.09.2017

Ja mam setup 10/8 - jest idealnie
  • 0

#13 Adam B

Adam B
  • Forumowicz
  • 73 postów
  • Skąd:Kielce
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:ok 140
  • Paliwo:PB
  • Rok:1992
  • Nadwozie:CB9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:46, 02.09.2017

Nie będzie za miekko?

 

 

Również mam 10/8 w aero. Miałem ten sam dylemat co Ty, obawiałem sie, że będzie za miękko.  W tej konfiguracji jest idealnie 


  • 0

CB9 CB7 CC1


#14 krisss111

krisss111
  • Klubowicz
  • 1568 postów
  • Skąd:Mińsk Maz/Szczytno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CG4
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 19:22, 02.09.2017

powinno, być dobrze, jak mam 8/6 i mogłoby być twardziej, ale daję radę, to z 10/8 będzie malina 


  • 0
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...sss111/</a></p>
<p> </p>
<p> </p>

#15 QuicksilveR

QuicksilveR
  • Forumowicz
  • 660 postów
  • Skąd:Pruszków WPR
  • Silnik:3.0
  • Wersja:Coupe V6
  • KM:200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG2
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 21:56, 03.09.2017

powinno, być dobrze, jak mam 8/6 i mogłoby być twardziej, ale daję radę, to z 10/8 będzie malina 

O! I to jest cenna uwaga. Ja chyba zaryzykuję te 10/8.


  • 0

Były:   Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998  |   Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999
Jest:   Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq