Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Prawa strona kierunkowskazów ciągle świeci.

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 e1thx

e1thx
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:Elbląg
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:00, 22.08.2017

Witam,
 
mam problem z kierunkowskazami z prawej strony, ponieważ cały czas się świecą. Zszedłem rano, otworzyłem auto z centralnego i nie zgasła już prawa strona kierunkowskazów (przód, tył, lusterko). Cały czas oczywiście się pali kontrolka na desce gdyż kierunki świecą. Gdy włączam kierunkowskazy to lekko migają tzn, świeca ciągle plus lekko przygasają. Z lewej wszystko ok tak jak powinno. Awaryjne tak samo świeci lewa strona plus prawa ciągle i przygasa. Z prawej nawet gdy wyciągnę klucze i zamknę auto to i tak świeci. Odłączyłem na razie akumulator. Po ponownym podłączeniu dalej to samo. Może ma ktoś pomysł jak to diagnozować, może jakiś przekaźnik przejrzeć. Znalazłem schemat bezpieczników w instrukcji ale brak w nim opisu przekaźników.

  • 0

#2 Statom

Statom
  • Klubowicz
  • 7195 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 87
Wzorowa

Napisano 10:16, 22.08.2017

Hej :)
Ja bym raczej obstawiał MICU, niż bezpieczniki, przekaźniki, ale spojrzę jeszcze na schematy...
http://www.accordklu...ika#entry875614

Pozdrawiam
Tomek

wysłane z fona
  • 0

#3 e1thx

e1thx
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:Elbląg
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:51, 22.08.2017

Hej :)
Ja bym raczej obstawiał MICU, niż bezpieczniki, przekaźniki, ale spojrzę jeszcze na schematy...
http://www.accordklu...ika#entry875614

Pozdrawiam
Tomek

wysłane z fona

 

Myślisz że to może być tego typu problem?

http://www.accordklu...cu/#entry100899

 

Bo jeszcze znalazłem coś takiego.

 

http://www.accordklu...iatłem-ciągłym/

 

 

Dzięki za odpowiedź ale dziś znalazłem przyczynę. Mam w aucie oprócz alarmu także dodatkowy immobiliser, który zawieszał kierunkowskaz ( podczas blokady kierunku stuknąłem w centralkę i puścił ). Umówiłem się już na naprawę.

 

Pozdrawiam i dziękuję.

Zamykam temat.

Z powyższego tematu cytat, nie wiem gdzię znajduję się "centralka"


  • 0

#4 Statom

Statom
  • Klubowicz
  • 7195 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 87
Wzorowa

Napisano 11:54, 22.08.2017

Oczywiście, że to może być kwestia jakiejś dodatkowej elektroniki w aucie - o ile moduł jest podłączony do instalacji kierunkowskazów...

Generalnie za sterowanie większością rzeczy w aucie odpowiada MICU i z reguły tam trzeba szukać przyczyn niewłaściwego działania wyposażenia auta...


  • 0

#5 klosz007

klosz007
  • Forumowicz
  • 1706 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport Tech
  • KM:211
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:V37
Reputacja: 25
Super

Napisano 16:17, 22.08.2017

e1thx, pomijając wspomniane przez Tomka usterki w elektronice "dodatkowej" (której Ci nie zdiagnozujemy) to przyczyna może leżeć w dwóch miejscach:

- przekaźnik świateł awaryjnych, są dwa oddzielnie dla lewego i prawego kierunku. Być może się styki "zawiesiły" w tym odpowiedzialnym za prawą stronę. Wg. ESM znajdują się one gdzieś za schowkiem pasażera, po lewej jego stronie,

- jakaś usterka/zwarcie w głównym przekaźniku/module sterującym kierunkowskazów. Ten znajduje się w prawym górnym rogu skrzynki bezpieczników kierowcy (tej przy lewej nodze kierowcy), skrzynka widoczna w całości po zdjęciu plastikowej osłony.

 

Osobiście zlokalizował bym najpierw ten główny przekaźnik i go wyjął - jeśli migacz zgaśnie to problem jest w nim. Jeśli nie to znalazł bym te przekaźniki świateł awaryjnych i je wyjął. 

Cały obwód migaczy jest zasilany z bezpiecznika nr 16 (15A) w skrzynce bezpieczników pod maską. Gdy jego wyjmiesz to kierunkowskaz powinien zgasnąć. Jeśli nie to znaczy że prąd dostaje się obcym źródłem (dodatkowy alarm, jakieś zwarcie w przewodach itp).

 

Linki które podałeś - pierwszy dotyczy czego innego, drugi został ostatecznie zdiagnozowany jako usterka dodatkowego alarmu/immobilizera.


Użytkownik klosz007 edytował ten post 16:19, 22.08.2017

  • 0

Pozdrawiam,

Zbyszek

 

Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#6 e1thx

e1thx
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:Elbląg
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:10, 01.09.2017

Problem rozwiązany. W moim przypadku była zalana kostka od haka która jest w okolicach zderzaka.Ktoś powiesił wtyk do góry zamiast do dołu i woda się dostawała. Dobrze że micu żyje, na szczęście tylko 2 obwody były popalone. Dzięki za pomoc i pozdrawiam.


Użytkownik e1thx edytował ten post 08:10, 01.09.2017

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq