XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 08:00, 22.08.2017
#2
Napisano 10:16, 22.08.2017
Ja bym raczej obstawiał MICU, niż bezpieczniki, przekaźniki, ale spojrzę jeszcze na schematy...
http://www.accordklu...ika#entry875614
Pozdrawiam
Tomek
wysłane z fona
#3
Napisano 10:51, 22.08.2017
Hej
Ja bym raczej obstawiał MICU, niż bezpieczniki, przekaźniki, ale spojrzę jeszcze na schematy...
http://www.accordklu...ika#entry875614
Pozdrawiam
Tomek
wysłane z fona
Myślisz że to może być tego typu problem?
http://www.accordklu...cu/#entry100899
Bo jeszcze znalazłem coś takiego.
http://www.accordklu...iatłem-ciągłym/
Dzięki za odpowiedź ale dziś znalazłem przyczynę. Mam w aucie oprócz alarmu także dodatkowy immobiliser, który zawieszał kierunkowskaz ( podczas blokady kierunku stuknąłem w centralkę i puścił ). Umówiłem się już na naprawę.
Pozdrawiam i dziękuję.
Zamykam temat.
Z powyższego tematu cytat, nie wiem gdzię znajduję się "centralka"
#4
Napisano 11:54, 22.08.2017
Oczywiście, że to może być kwestia jakiejś dodatkowej elektroniki w aucie - o ile moduł jest podłączony do instalacji kierunkowskazów...
Generalnie za sterowanie większością rzeczy w aucie odpowiada MICU i z reguły tam trzeba szukać przyczyn niewłaściwego działania wyposażenia auta...
#5
Napisano 16:17, 22.08.2017
e1thx, pomijając wspomniane przez Tomka usterki w elektronice "dodatkowej" (której Ci nie zdiagnozujemy) to przyczyna może leżeć w dwóch miejscach:
- przekaźnik świateł awaryjnych, są dwa oddzielnie dla lewego i prawego kierunku. Być może się styki "zawiesiły" w tym odpowiedzialnym za prawą stronę. Wg. ESM znajdują się one gdzieś za schowkiem pasażera, po lewej jego stronie,
- jakaś usterka/zwarcie w głównym przekaźniku/module sterującym kierunkowskazów. Ten znajduje się w prawym górnym rogu skrzynki bezpieczników kierowcy (tej przy lewej nodze kierowcy), skrzynka widoczna w całości po zdjęciu plastikowej osłony.
Osobiście zlokalizował bym najpierw ten główny przekaźnik i go wyjął - jeśli migacz zgaśnie to problem jest w nim. Jeśli nie to znalazł bym te przekaźniki świateł awaryjnych i je wyjął.
Cały obwód migaczy jest zasilany z bezpiecznika nr 16 (15A) w skrzynce bezpieczników pod maską. Gdy jego wyjmiesz to kierunkowskaz powinien zgasnąć. Jeśli nie to znaczy że prąd dostaje się obcym źródłem (dodatkowy alarm, jakieś zwarcie w przewodach itp).
Linki które podałeś - pierwszy dotyczy czego innego, drugi został ostatecznie zdiagnozowany jako usterka dodatkowego alarmu/immobilizera.
Użytkownik klosz007 edytował ten post 16:19, 22.08.2017
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#6
Napisano 08:10, 01.09.2017
Problem rozwiązany. W moim przypadku była zalana kostka od haka która jest w okolicach zderzaka.Ktoś powiesił wtyk do góry zamiast do dołu i woda się dostawała. Dobrze że micu żyje, na szczęście tylko 2 obwody były popalone. Dzięki za pomoc i pozdrawiam.
Użytkownik e1thx edytował ten post 08:10, 01.09.2017
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych