Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Ciśnienie oleju w H22A7 mrugająca kontrolka ciśnienia

VI czujnik ciśnienia oleju ciśnienie oleju silnik H22A7 mrugajaca kontrolka oleju

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
23 odpowiedzi w tym temacie

#16 h1tman

h1tman
  • Forumowicz
  • 763 postów
  • Skąd:Łódź/Piotrków Trybunalski
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:>200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 16:32, 06.09.2017

a ciśnienie na rozgrzanym silniku?

 

Z tego co pamięam to zaraz po odpaleniu mam ciśnienie ok. 5-5.5 bara na wolnych obrotach (~1200 obr/min)

 

Może panewki wałków balansowych wytarte.

Pompę rozumiem dałeś nową/używaną przemierzoną?

 

Mógł się jeszcze zaciąć albo uszkodzić zawór od dysz spryskujących tłoki.

No i rozumiem, że pod smokiem jest uszczelka?


Użytkownik h1tman edytował ten post 08:28, 07.09.2017

  • 0

9beb182d56bbdabb4ef8a1c5125f16bca600ed0a


#17 Emiliano

Emiliano
  • Forumowicz
  • 89 postów
  • Skąd:Płock
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-R
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 08:42, 07.09.2017

Na rozgrzanym brak próby bo nie chce zajechać znów panewek albo jeszcze coś innego.

No właśnie też z tego co kojarzyłem ze ok 4,5 5 bar na zimnym

 

Nie wiem czy akurat w jakim stanie są panewki wałków balansowych ale chyba to nie od tego bo wcześniej nie było problemu

Pompa używaną od kolegi z forum do końca jeżdżąca, bez wyświetlania kontrolki ciśnienia

 

A jak dostać się do tego zaworu od dysz spryskujących tłoki ?? ??

 

Smog teraz ci powiem, ze się zastanawiam ale raczej tak bo po remoncie przez 700 km było ok i nagle dupa :/ Smog był myty i był czysty a teraz przy zakładaniu pompy poszły nowe simeringi


  • 0

#18 h1tman

h1tman
  • Forumowicz
  • 763 postów
  • Skąd:Łódź/Piotrków Trybunalski
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:>200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 09:22, 07.09.2017

Zaworem jest duża śruba którą przykręca się dysze do bloku.


  • 0

9beb182d56bbdabb4ef8a1c5125f16bca600ed0a


#19 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 10:15, 07.09.2017

skoro na zimnym masz od razu 2.5 bara to panewek nie zajedziesz.
odpal auto i niech sie nagrzewa a ty caly czas kontroluj cisnienie.
jesli na wolnych obrotach nie spadnie ponizej 1bara to nie musisz gasic auta wszystko jest bezpieczne i jest ok.
jesli na wolnych bedzie ok to wkrec silnik na 3 tysie i zobacz czy wtedy sa wartosci ksiazkowe.
jesli by ci cisnienie nawet na wolnych spadlo ponizej 0.7 natychmiast zgas silnik.

smok. pompa .kanal olejowy pod filtr wszystko sprawdzone i czyste?

Użytkownik slasz129 edytował ten post 10:16, 07.09.2017

  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#20 Emiliano

Emiliano
  • Forumowicz
  • 89 postów
  • Skąd:Płock
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-R
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 13:44, 07.09.2017

smok. pompa .kanal olejowy pod filtr wszystko sprawdzone i czyste?

pompa, smog myte, zresztą  jak cały silnik podczas remontu. filtr nowy + olej jak pisałem wcześniej


  • 0

#21 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 15:00, 07.09.2017

to zarob jak wyzej pisalem
  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#22 h1tman

h1tman
  • Forumowicz
  • 763 postów
  • Skąd:Łódź/Piotrków Trybunalski
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:>200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 18:15, 29.12.2017

I jakie wieści, wiadomo co było przyczyną ? :)


  • 0

9beb182d56bbdabb4ef8a1c5125f16bca600ed0a


#23 lipson

lipson
  • Klubowicz
  • 913 postów
  • Skąd:KUJ-POM
  • Silnik:mam
  • Wersja:LS, AP1
  • KM:220, 240
  • Paliwo:PB
  • Rok:9700
  • Nadwozie:CE7, AP1
Reputacja: 29
Super

Napisano 10:30, 30.12.2017

Podobno uszkodzona uszczelka pomiędzy smokiem a pompą.


  • 0

#24 Emiliano

Emiliano
  • Forumowicz
  • 89 postów
  • Skąd:Płock
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-R
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 11:18, 05.01.2018

Tak jest. Panowie przejechałem ok 2 tyś km i jak na razie odpukać wszystko dobrze ;)


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, czujnik ciśnienia oleju, ciśnienie oleju, silnik H22A7, mrugajaca kontrolka oleju

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq