XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#31
Napisano 19:01, 14.09.2017
#32
Napisano 11:26, 18.09.2017
2 pytania
1 czy drgania podczas hamowania z dużych prędkości pogarszają skuteczność hamowania?
2 czy drgania podczas hamowania mogą z czasem uszkodzić coś innego w aucie?
#33
Napisano 11:39, 18.09.2017
odpowiedź na 2 - tak, przez takie "telepanie" po d..ie dostają wszelkie przeguby kulowe, a więc końcówki drążków, sworznie, oraz w trochę mniejszym stopniu ale również - tuleje met-gum, ogólnie całe zawieszenie na tym cierpi
#34
Napisano 11:53, 18.09.2017
to jakie według Was jest najrozsądniejsze i dające największe szanse wyeliminowania problemu postępowanie?
bo tarcze mam wizualnie dobre, klocki wymieniane jakieś 20tys temu - pytanie czy bawić się z tym co jest czy odrazu ładować nowe tarcze+klocki??
rozumiem że z tyłem nie ma co się spieszyć - najpierw zrobić prżód, jak bedzie OK, to super a jak nie to wtedy tył
Użytkownik unckle edytował ten post 12:19, 18.09.2017
#35
Napisano 08:48, 19.09.2017
Najtaniej to chyba przetoczyć przód. Jak będzie ok to założyć nowe klocki, jak to nie pomoże to przetoczyć również tył i analogicznie jak będzie ok to założyć nowe klocki. Ja tak zrobiłem i to chyba najtańszy sposób.
#36
Napisano 09:42, 19.09.2017
toczenie + montaż i demontaż we wrocku to 200zł za jedną oś.
znowu założenie nowych tarcz+klocki+montaż to bedzie ok 360zł więc różnica nie duża, ale gwarancji nie ma w żadnej z tych opcji że będzie dobrze, a jeszcze sie możę okazać że to tył
#37
Napisano 10:54, 19.09.2017
Najtaniej to chyba przetoczyć przód. Jak będzie ok to założyć nowe klocki, jak to nie pomoże to przetoczyć również tył i analogicznie jak będzie ok to założyć nowe klocki. Ja tak zrobiłem i to chyba najtańszy sposób.
Panowie...czemu chcecie eliminować takie usterki na "pałe" wymieniając kolejne części? Moim zdaniem najtaniej i najlepiej jest najpierw znaleźć źródło problemu a potem naprawiać. Równie dobrze (co prawda mniej prawdopodobne), że któraś piasta będzie biła i mimo przetoczenia tarcz za chwilę problem powróci.
Moim zdaniem zamiast zgadywać - miernik zegarowy w rękę, zdjąć koła i wszystko pomierzyć.
Volvo S40 1,9D --> Honda Prelude BB9 F20A4 --> Honda Accord CL9 K24A3 & CG4 F20B5
#38
Napisano 13:02, 19.09.2017
Witam, mam ten sam problem. Przy prędkości ok. 120 km/h zaczyna drżeć kierownica, przy hamowaniu drżenie staje się bardziej wyczuwalne. Tarcze nowe ATE z uwagi na pojawienie się drgań przetoczyłem je ale efekt pozostał. Wczoraj podniosłem lewą stronę auta, wrzuciłem "5" i rozpędziłem koło do prawie maxa, przy piaście zaczęło coś rzęzić (jakby łożysko, ale luzu góra dół nie wyczuwam poruszając kołem), a cała buda bardzo drżała, wydaje mi się, że może to być problem jednak nie samych tarcz, a łożyska lub któregoś przegubu. Po podniesieniu prawej strony dzieje się to samo jednak znacznie mniejsze są drgania i samo rzężenie, może to objaw padających łożysk jednak. Co o tym myślicie?
Kolego nie jest zalecana taka metoda sprawdzania. Możesz zarżnąć mechanizm różnicowy. To charczenie to własnie mechanizm:) Normalny objaw...
Najważniejsze to czysta piasta i dobrze poruszający się klocek w jarzmie. Ja mam ori tarcze i ori klocki innego taniego badziewia nie uznaję bo albo od razu się krzywią albo pokrzywią się z czasem. Do ON i tak nie zalecają innych niż ori za duża masa do hamowania.
10 tyś zrobione na ori po wymianie i zero bicia.
#39
Napisano 20:12, 19.09.2017
No dobrze, ale ceny oem tarcz i klocków są mega przesadzone... zresztą jak większość a ASO honda,, ile płaciłeś Kacprowy?
#40
Napisano 06:44, 20.09.2017
440z klocki OEM
JURIDY też dobre 256zl
W ASO zaproponowano mi z wymianą około 1200zl. Więc trochę drożej ale po wymianie masz gwarancję z którą nie będą robić problemu.
Wiem, drogo ale się opłaca mam spokój. Myjnia, ostre hamowanie nic się nie dzieje. Wiadomo, każde tarcze można zajechać jak się postaramy.
#41
Napisano 10:21, 20.09.2017
toczenie + montaż i demontaż we wrocku to 200zł za jedną oś.
znowu założenie nowych tarcz+klocki+montaż to bedzie ok 360zł więc różnica nie duża, ale gwarancji nie ma w żadnej z tych opcji że będzie dobrze, a jeszcze sie możę okazać że to tył
Ja akurat mam znajomego tokarza i przetoczyłem za 2 dychy i flaszka
A jeśli chodzi o tarcze to Kacprowy ty uznajesz akurat jedynie oryginały, natomiast ATE są zakładane do wielu pojazdów na pierwszy montaż, więc jeśli nie trafi się na podróby to nie powinno być z nimi problemu.
Użytkownik KRAKrad edytował ten post 10:24, 20.09.2017
#42
Napisano 10:56, 20.09.2017
W firme mam 3 tokarki w tym 2 numeryczne kiedyś sobie przetoczyłem i tak się pokrzywiły. Toczenie na aucie też jest spoko ale to już droższa sprawa opłaca się jak masz problem z piastą.
ATE to do benzyny jak najbardziej chodź opini o tych tarczach neg. i pozyt. jest naprawdę masa. Nie muszą być od razu podróbami produkują je różne firmy więc jak się trafi. Zamienniki mają krótszą procedurę produkcyjną niż Oem. Oemy są dodatkowo odpuszczane. W acco 2.2d jest spora masa na przedniej osi. Sklep w którym kupowałem nie polecał zamienników do mojego diesla. Po za tym mam złe doświadczenia z zamiennikami jeszcze żaden nie wytrzymał dłużej niż 15 tyś - chyba mam ciężką nogę
Textary także podobno dobre.
#43
Napisano 14:20, 20.09.2017
Nie rozumiem Twojego pisania o tym, ze diesel jest ciezszy niz benzyna i w zwiazku z tym musi miec mocniejsze tarcze. To sie kupy nie trzyma. Wg wiki masa wlasna Accorda waha sie miedzy 1320 a 1463kg. Roznica to jakies smieszne 140kg pomiedzy najlzejsza wersja, a najciezsza. Czyli jeden pasazer i dwie walizki i masz to samo. A jak zaladujesz 4 osoby i wiecej walizek to tarcze w ogole powinny sie pokrzywic nawet w benzynie. Otoz nie. Wieksza masa to wiecej energii do zatrzymania, ale rownie dobrze mniejsza masa a wieksza predkosc to wiecej energii. Wszystko sprowadza sie i tak do tego, by klocki wytrzymaly wieksza temperature.
#44
Napisano 14:25, 20.09.2017
..ale..Trzeba też dodać ,że na pierwszy montaż nie koniecznie idą takie ATE ,które ty kupisz w sklepie.Ja akurat mam znajomego tokarza i przetoczyłem za 2 dychy i flaszka
A jeśli chodzi o tarcze to Kacprowy ty uznajesz akurat jedynie oryginały, natomiast ATE są zakładane do wielu pojazdów na pierwszy montaż, więc jeśli nie trafi się na podróby to nie powinno być z nimi problemu.
Co nieznaczy oczywiście ,że są słabe .
#45
Napisano 14:37, 20.09.2017
Te 100kg jest w silniku więc rozkład masy jest inny. Masz o 100 kg więcej na przedniej osi. Uwierz mi to już jest spory ciężar jeśli nie jest rozłożony równomiernie.
Silnik jest sporo większy nawet łapy nie wsadzisz tak jest wszystko poupychane:) 2,4 przy 2,2d jest maleństwem..
Użytkownik Kacprowy edytował ten post 14:39, 20.09.2017
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen, VII
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Listwy przyszybowe boczne - Accord VII.Napisany przez sky83 , 10 kwi 2024 VII, listwa, przyszybowa, vii |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych