Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
all_gen

krzywienie tarcz przód

all_gen

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
312 odpowiedzi w tym temacie

#61 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 900 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:30, 12.12.2017

Nie miałem już pomysłów i miejscowi mechanicy także i oddałem dziś auto do OSA Motors w Sękocinie polecanym na tym forum. Mam nadzieje że uda się rozwiązać problem.


  • 0

#62 Kacprowy

Kacprowy
  • Forumowicz
  • 176 postów
  • Skąd:Warszawa_Wawer
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive + Navi
  • KM:208KM 406Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 23:16, 12.12.2017

Czekamy na rozwiązanie problemu. Daj znać czy się problem rozwiązał 


  • 0

#63 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 900 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 17:11, 13.12.2017

Niestety przyczyny nie udało się znaleźć. Te Hondy to jednak trupy trzeba się go po prostu pozbyć bo nie mam siły walczyć z tą kupo złomu.


  • 0

#64 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 4997 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 25
Super

Napisano 17:29, 13.12.2017

Nieźle :-(
Ja w VII nie miałem nigdy problemów z hamulcami ..ponad 200 tyś km na oem tarczach ..Teraz też oem 10 tys i też spoko..
Pisałeś ,że miałeś OEM i też zaczęły bić
Poszedłbym w tym przypadku i po tych perypetiach w toczenie tych OEM na samochodzie

Użytkownik Wlodar edytował ten post 17:34, 13.12.2017

  • 0
                       

#65 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 900 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 23:36, 13.12.2017

Nieźle :-(
Ja w VII nie miałem nigdy problemów z hamulcami ..ponad 200 tyś km na oem tarczach ..Teraz też oem 10 tys i też spoko..
Pisałeś ,że miałeś OEM i też zaczęły bić
Poszedłbym w tym przypadku i po tych perypetiach w toczenie tych OEM na samochodzie

 

To nic nie da bo prawe koło za mocno hamuje i zdziera się szybciej klocek i przegrzewa tarcze. Zacisk po regeneracji i wszystko chodzi luźno. Czeski film nikt nic nie wie.

 

 

 

EDIT:

Widzę że ktoś miał coś podobnego co ja i okazała się pompa hamulcowa:

http://leonclub.pl/f...hp?f=42&t=35164


Użytkownik flashmaniac edytował ten post 01:11, 14.12.2017

  • 0

#66 Kacprowy

Kacprowy
  • Forumowicz
  • 176 postów
  • Skąd:Warszawa_Wawer
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive + Navi
  • KM:208KM 406Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 18:04, 14.12.2017

A koła z takim samym oporem się kręcą jak jest podniesiony? Widziałem temat tu na formu. Kolega walczył tak samo jak ty twierdził, że pompa padła przez nieumiejętne odpowietrzanie hamulcy.

Jemu także się grzało tylko jedno koło.

Poszukam, nie wiem wiem czy się nie wypowiadałem na ten temat poszukam to Ci podeślę.

 

Znalazłem....

Hehe. To Ty się wypowiadałeś. To druga honda ma takie same objawy :bojesie:  :bojesie:  :diabelsmiech:  :diabelsmiech:  :diabelsmiech:

Cytuję:

 

Napisano 22:32, 15.01.2017

Przypomniało mi się że kiedyś miałem coś podobnego w VII gen tylko że dotyczyło do przodu. Prawa przednia tarcza zawsze była mocniej rozgrzana niż lewa.

Nie wspomnie ile razy były czyszczone i smarowane prowadnice. Tłoczek też był wymieniany na nowy. Niestety nic się nie zmieniło.

 

Podejrzanie padło na pompę ABS. Podobno podczas wciskania tłoczka przy wymianie klocków hamulcowych zalecane jest popuszczanie odpowietrznika ponieważ w innym przypadku może dojść do uszkodzenia jakiegoś zaworka w pompie ABS. Nie wiem ile w tym prawdy, ja sprzedałem auto zanim rozwiązałem ten problem.

Użytkownik flashmaniac edytował ten post 22:32, 15.01.2017


Użytkownik Kacprowy edytował ten post 18:04, 14.12.2017

  • 0

#67 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 900 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:58, 14.12.2017

Tak dokładnie w VII gen miałem dokładnie to samo i po roku walki sprzedałem trupa. O ile pamiętam to użytkownik "Wydobywczy" też miał to samo w VII gen ale jemu chyba tarcze się nie wichrowały. To samo mam w VIII gen.


  • 0

#68 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 7206 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 66
Super

Napisano 21:44, 14.12.2017

Ja nie rozumiem jednego - sam miałem problem. Wrzuciłem tarcze i wywaliłem po ok 2000km.

Później siedziałem 2 dni nad polerowaniem piast żeby nie było bicia na nich.

Składałem i rozbierałem chyba ze 20 razy każdą stronę.

 

Na koniec wrzuciłem nowe tarcze (słynny krzywiący się Zimmerman) zahartowałem jak to kiedyś polecano - bez pier....enia się z delikatnym hamowaniem, hartowanie w deszczu z "aktywnym chłodzeniem" bo jak deptasz ze 100 czy 120 praktycznie do zera w deszczu to już na starcie powinny się pokrzywić wg tych założeń.

Bicie piast z przodu było 0,01mm na zewnętrznej średnicy tarczy było 0,04mm po założeniu, po ok 2000 km zmniejszyło się jakoś do 0,02mm.

 

Aktualnie nie sprawdzałem powyżej 140 ale kierownica od hamulców ani nie drgnie.


  • 0

Zanim zadasz m pytanie na PW w  sprawie giełdy  przeczytaj dokładnie regulamin tego działu.


#69 Seth

Seth
  • Administrator
  • 5793 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 55
Super

Napisano 10:12, 19.12.2017

Dokładnie - hartowanie to podstawa po założeniu - dlatego jak zawsze zakładam to uczulam na hartowanie - jeszcze mi się nie zdażyło aby komukolwiek biły tarcze

A już napewno nie Zimmerman. 

Polecam zakładać tylko sprawdzone tarcze - jak ktoś chce zakłądac JP, Blueprint, trw, bosch i inne g.... to niech sobie to zakłada sam - ja tego nikomu nie założę, bo potem pretensja oczywiście do kogo ? No do fachowca, że spierd... robote.

Przed każdą wymianą robi się pomiar bicia piast i tarcz!!!


  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#70 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 900 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:28, 01.01.2018

Założyłem drugie pewne zaciski przód które dodatkowo przejrzał Seth i po 1500 km problem powtócił, czyli to nie była wina zscisków. W takim razie czego to jest wina bo już mi ręce opadają. Zwichrowane zostały tarcze już 4 krotnie !!!!

Teraz przetaczałem tarcze Zimmermann na samochodzie i to też bez żadnego efektu.

Nigdy nie miałem problemów z hamulcami od kiedy kupiłem Hondę to ciagle walczę z biciem przy hamowaniu czyli to już zaraz będzie 5 lat.

Kiedyś miałem mazdę 323F i hamowałem kilkukrotnie pod rząd niemal ze 180 km/h niemal do zera i zero bicia.
  • 0

#71 tarjei86

tarjei86
  • Klubowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 21:30, 01.01.2018

A zwrotnice próbowałeś podmienic?

Wysłane z mojego ONEPLUS 3T przy użyciu Tapatalka
  • 0

#72 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 900 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:33, 01.01.2018

A zwrotnice próbowałeś podmienic?

Wysłane z mojego ONEPLUS 3T przy użyciu Tapatalka


Zwrotnic nie ruszałem.
  • 0

#73 tarjei86

tarjei86
  • Klubowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 21:40, 01.01.2018

No to tu może być pies pogrzebany. Nie jeden Accord miał problem z krzywieniem właśnie przez zwrotnice i piasty. Spróbuj kupić jakieś używki, o ile chce Ci się jeszcze próbować... Dobrze byłoby je wcześniej jeszcze sprawdzić czy piasty w nich są ok.

Wysłane z mojego ONEPLUS 3T przy użyciu Tapatalka

Użytkownik tarjei86 edytował ten post 21:41, 01.01.2018

  • 0

#74 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4186 postów
  • Skąd:Centrum
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Specjals
  • KM:~999
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Miniwagen
Reputacja: 114
Super

Napisano 21:52, 01.01.2018

Kurde ale takie rzeczy to 6genie były - chodzi mi o piasty..

Z tego co pamiętam sprawdzałes piasty i heble czujnikiem zegarowym..
  • 0

inspekcje przedzakupowe, specjalizacja Japończyki, do 150km od Warszawy..wyszukanie aut typowo pod zamówienie

regulacja zaworów (wszystkie Hondy łącznie z V6- j-seria), wymiana hebli, zawieszenia, płynów, ozonowanie wnętrza, diagnostyka HDS - zapraszam na PW

opinie ====> tu kliknij


#75 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 900 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:56, 01.01.2018

No to tu może być pies pogrzebany. Nie jeden Accord miał problem z krzywieniem właśnie przez zwrotnice i piasty. Spróbuj kupić jakieś używki, o ile chce Ci się jeszcze próbować... Dobrze byłoby je wcześniej jeszcze sprawdzić czy piasty w nich są ok.

Wysłane z mojego ONEPLUS 3T przy użyciu Tapatalka



Wymieniając klocki to prawy przód był niemal zjechany do zera a lewy przód miał jeszcze spokojnie 50%. No nie wiem czy to może być wina zwrotnic bo one raczej nie maja wpływu na nierównomierność zużycia klocków.

Kurde ale takie rzeczy to 6genie były - chodzi mi o piasty..

Z tego co pamiętam sprawdzałes piasty i heble czujnikiem zegarowym..


Piasty były sprawdzane przeze mnie osobiście i dodatkowo sprawdzał jeszcze mechanik i bicie maksymalne to 0,01 ( norma jest do 0,02 )
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq