Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
all_gen

krzywienie tarcz przód

all_gen

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
303 odpowiedzi w tym temacie

#301 lajsta

lajsta
  • Klubowicz
  • 516 postów
  • Skąd:SL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 14:27, 09.05.2019

Od siebie dodam tylko tyle, że czyszczenie przylgni felg i piast ma kolosalne znaczenie. Sam się o tym przekonałem bo bicie ustąpiło bardzo wyraźnie.
  • 0

CB->CC7->EU7->CU1....H O N D A

 

ivtec%2Bsohc1.jpg


#302 lukasrz

lukasrz
  • Forumowicz
  • 395 postów
  • Skąd:LUBLIN
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS -35mm
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 11:14, 10.05.2019

Zakładanie nowej tarczy na skorodowana piastę to strzał w kolano już na starcie, mały nalot ma ogromne znacznie.


  • 0

#303 klosz007

klosz007
  • Klubowicz
  • 1670 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Plus (Navi+ACC+LKAS) w manualu
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU2 polift
Reputacja: 19
Dobra

Napisano 22:10, 20.06.2019

Czy ktoś się spotkał ze zjawiskiem, żeby kombinacja nacinane tarcze EBC + klocki EBC green zaczynały buczeć czy też jęczeć w trakcie dłuższego i mocniejszego hamowania z dużej prędkości ? Po chwili ostygnięciu zjawisko ustaje. Nie wiem czy to nie wina tego, że założyłem klocki przy użyciu oryginalnych akcesoriów, nie zostały zastosowane gumy przyklejane do klocków, znajdujące się w zestawie z klockami EBC green.

Niemniej w poprzednio stosowanym zestawie wiercone Zimmerman + EBC green (gdzie tarcze mi się skrzywiły), także bez zastosowania tych gum, takie coś nigdy mi się nie zdarzyło.


Użytkownik klosz007 edytował ten post 22:11, 20.06.2019

  • 0

Pozdrawiam,
Zbyszek

HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) icon2.png<- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#304 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1251 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:12, 21.06.2019

Buczenie jest normalne przy hamowaniu z wysokich prędkości na tarczach Turbo Groove (i większości tarcz nacinanych). Wynika ono z turbulencji które powstają na nacięciach. 


  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq