Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
all_gen

krzywienie tarcz przód

all_gen

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
312 odpowiedzi w tym temacie

#301 lajsta

lajsta
  • Klubowicz
  • 522 postów
  • Skąd:SL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 14:27, 09.05.2019

Od siebie dodam tylko tyle, że czyszczenie przylgni felg i piast ma kolosalne znaczenie. Sam się o tym przekonałem bo bicie ustąpiło bardzo wyraźnie.
  • 0

CB->CC7->EU7->CU1....H O N D A

 

ivtec%2Bsohc1.jpg


#302 lukasrz

lukasrz
  • Forumowicz
  • 412 postów
  • Skąd:LUBLIN
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS -35mm
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 11:14, 10.05.2019

Zakładanie nowej tarczy na skorodowana piastę to strzał w kolano już na starcie, mały nalot ma ogromne znacznie.


  • 0

#303 klosz007

klosz007
  • Klubowicz
  • 1686 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Plus (Navi+ACC+LKAS) w manualu
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU2 polift
Reputacja: 19
Dobra

Napisano 22:10, 20.06.2019

Czy ktoś się spotkał ze zjawiskiem, żeby kombinacja nacinane tarcze EBC + klocki EBC green zaczynały buczeć czy też jęczeć w trakcie dłuższego i mocniejszego hamowania z dużej prędkości ? Po chwili ostygnięciu zjawisko ustaje. Nie wiem czy to nie wina tego, że założyłem klocki przy użyciu oryginalnych akcesoriów, nie zostały zastosowane gumy przyklejane do klocków, znajdujące się w zestawie z klockami EBC green.

Niemniej w poprzednio stosowanym zestawie wiercone Zimmerman + EBC green (gdzie tarcze mi się skrzywiły), także bez zastosowania tych gum, takie coś nigdy mi się nie zdarzyło.


Użytkownik klosz007 edytował ten post 22:11, 20.06.2019

  • 0

Pozdrawiam,
Zbyszek

HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) icon2.png<- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#304 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1251 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:12, 21.06.2019

Buczenie jest normalne przy hamowaniu z wysokich prędkości na tarczach Turbo Groove (i większości tarcz nacinanych). Wynika ono z turbulencji które powstają na nacięciach. 


  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#305 bartox88

bartox88
  • Forumowicz
  • 106 postów
  • Skąd:Knurów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:S
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:28, 14.09.2019

Co do tarcz mam to samo. Jak kupiłem auto to po roku na stacji okazało się, że jedna strona słabiej hamuje o 40%. Wymieniłem na tarcze zimmermany i klocki diamond fast road(600zl). Oczywiście wszystko posprawdzane przy wymianę, zaciski itd. po pół roku okazało się, że z prawej strony klocki zjechane do 0. I zaczęła się zabawa jak u kolegów. Zamówiłem teraz pompę ABS i zobaczymy czy coś się zmieni. Oczywiście na kierownicy bije. Prawa tarcza zawsze cieplejsza od lewej,itd. itd. boję się że jak kupię zaś zestaw za 600 zł to znowu pieniądze pójdą w błoto

Użytkownik bartox88 edytował ten post 17:30, 14.09.2019

  • 0

#306 soul

soul
  • Klubowicz
  • 1638 postów
  • Skąd:PARI
  • Silnik:F23
  • Wersja:ES
  • KM:za mało
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 36
Super

Napisano 18:08, 14.09.2019

To kup jakies uzywki poki nie dojdziesz w czym problem. Zreszta, mozna kupic cos taniego a nowego i nie koniecznie wywalac 600 zl.

Jak ktoras strona cieplejsza to ewidentnie zacisk.

Mialem kiedys taki problem, ze zacisk rozbieralem, zero rdzy a i tak sie grzal. Wymienilem pompe i problem dalej, przewod elastyczny takze... W koncu wymienilem zacisk na drugi i jak reka odjął - po problemie.

Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#307 KulawyJohn

KulawyJohn
  • Moderator
  • 855 postów
  • Skąd:KSU powiat suski
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 19
Dobra

Napisano 19:39, 14.09.2019

Co do tarcz mam to samo. Jak kupiłem auto to po roku na stacji okazało się, że jedna strona słabiej hamuje o 40%. Wymieniłem na tarcze zimmermany i klocki diamond fast road(600zl). Oczywiście wszystko posprawdzane przy wymianę, zaciski itd. po pół roku okazało się, że z prawej strony klocki zjechane do 0. I zaczęła się zabawa jak u kolegów. Zamówiłem teraz pompę ABS i zobaczymy czy coś się zmieni. Oczywiście na kierownicy bije. Prawa tarcza zawsze cieplejsza od lewej,itd. itd. boję się że jak kupię zaś zestaw za 600 zł to znowu pieniądze pójdą w błoto

 

Ten zacisk, który się grzeje na pewno ma dobrze zamontowane prowadnice jarzma? Jeden jest w przekroju okrągły, drugi ścięty. Na pewno są na swoich miejscach?

 

U siebie poskładałem kiedyś na odwrót i jak pojechałem przetestować, od razu zauważyłem różnicę temperatur. Bolce były odwrotnie założone.


  • 0
Pozdrawiam
Grzegorz - górolicek śmiesek
Moja "Czarnula"  http://www.accordklu...rnula-kulawego/

#308 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4206 postów
  • Skąd:Centrum
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Specjals
  • KM:~999
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Miniwagen
Reputacja: 114
Super

Napisano 19:42, 14.09.2019

Ten zacisk, który się grzeje na pewno ma dobrze zamontowane prowadnice jarzma? Jeden jest w przekroju okrągły, drugi ścięty. Na pewno są na swoich miejscach?

U siebie poskładałem kiedyś na odwrót i jak pojechałem przetestować, od razu zauważyłem różnicę temperatur. Bolce były odwrotnie założone.


Ale kolega ma 7gena..
  • 0

inspekcje przedzakupowe, specjalizacja Japończyki, do 150km od Warszawy..wyszukanie aut typowo pod zamówienie

regulacja zaworów (wszystkie Hondy łącznie z V6- j-seria), wymiana hebli, zawieszenia, płynów, ozonowanie wnętrza, diagnostyka HDS - zapraszam na PW

opinie ====> tu kliknij


#309 KulawyJohn

KulawyJohn
  • Moderator
  • 855 postów
  • Skąd:KSU powiat suski
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 19
Dobra

Napisano 20:48, 14.09.2019

A to prowadnice jarzma 7gen nie są podobne jak w 8gen? Tam są inne całkiem?
  • 0
Pozdrawiam
Grzegorz - górolicek śmiesek
Moja "Czarnula"  http://www.accordklu...rnula-kulawego/

#310 mefiu

mefiu
  • Forumowicz
  • 46 postów
  • Skąd:PL,NO
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:59, 14.09.2019

W 7g jest z przodu coś takiego
https://images.app.g...5hBddcPCLVKEco9
  • 0

#311 KulawyJohn

KulawyJohn
  • Moderator
  • 855 postów
  • Skąd:KSU powiat suski
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 19
Dobra

Napisano 21:06, 14.09.2019

Aha... ok, to sorry za zamieszanie.
  • 0
Pozdrawiam
Grzegorz - górolicek śmiesek
Moja "Czarnula"  http://www.accordklu...rnula-kulawego/

#312 bartox88

bartox88
  • Forumowicz
  • 106 postów
  • Skąd:Knurów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:S
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:40, 14.09.2019

Oprócz pompy kupię chyba także zacisk od Wołka. Często jeżdżę ponad 180 km/h więc nie ma co kupować pierwszych lepszych klocków i tarcz
  • 0

#313 soul

soul
  • Klubowicz
  • 1638 postów
  • Skąd:PARI
  • Silnik:F23
  • Wersja:ES
  • KM:za mało
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 36
Super

Napisano 06:43, 15.09.2019

Zmien zacisk a o pompie bedziesz myslal pozniej :ok

Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq