Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
all_gen

krzywienie tarcz przód

all_gen VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
325 odpowiedzi w tym temacie

#301 lukasrz

lukasrz
  • Forumowicz
  • 472 postów
  • Skąd:LUBLIN
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS -35mm
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 11:14, 10.05.2019

Zakładanie nowej tarczy na skorodowana piastę to strzał w kolano już na starcie, mały nalot ma ogromne znacznie.


  • 0

#302 klosz007

klosz007
  • Forumowicz
  • 1706 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport Tech
  • KM:211
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:V37
Reputacja: 25
Super

Napisano 22:10, 20.06.2019

Czy ktoś się spotkał ze zjawiskiem, żeby kombinacja nacinane tarcze EBC + klocki EBC green zaczynały buczeć czy też jęczeć w trakcie dłuższego i mocniejszego hamowania z dużej prędkości ? Po chwili ostygnięciu zjawisko ustaje. Nie wiem czy to nie wina tego, że założyłem klocki przy użyciu oryginalnych akcesoriów, nie zostały zastosowane gumy przyklejane do klocków, znajdujące się w zestawie z klockami EBC green.

Niemniej w poprzednio stosowanym zestawie wiercone Zimmerman + EBC green (gdzie tarcze mi się skrzywiły), także bez zastosowania tych gum, takie coś nigdy mi się nie zdarzyło.


Użytkownik klosz007 edytował ten post 22:11, 20.06.2019

  • 0

Pozdrawiam,

Zbyszek

 

Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#303 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1276 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 11:12, 21.06.2019

Buczenie jest normalne przy hamowaniu z wysokich prędkości na tarczach Turbo Groove (i większości tarcz nacinanych). Wynika ono z turbulencji które powstają na nacięciach. 


  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#304 bartox88

bartox88
  • Forumowicz
  • 139 postów
  • Skąd:Knurów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:S
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:28, 14.09.2019

Co do tarcz mam to samo. Jak kupiłem auto to po roku na stacji okazało się, że jedna strona słabiej hamuje o 40%. Wymieniłem na tarcze zimmermany i klocki diamond fast road(600zl). Oczywiście wszystko posprawdzane przy wymianę, zaciski itd. po pół roku okazało się, że z prawej strony klocki zjechane do 0. I zaczęła się zabawa jak u kolegów. Zamówiłem teraz pompę ABS i zobaczymy czy coś się zmieni. Oczywiście na kierownicy bije. Prawa tarcza zawsze cieplejsza od lewej,itd. itd. boję się że jak kupię zaś zestaw za 600 zł to znowu pieniądze pójdą w błoto

Użytkownik bartox88 edytował ten post 17:30, 14.09.2019

  • 0

#305 soul

soul
  • Klubowicz
  • 1722 postów
  • Skąd:PARI
  • Silnik:J37
  • Wersja:Base
  • KM:Trzysta
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:YD2
Reputacja: 40
Super

Napisano 18:08, 14.09.2019

To kup jakies uzywki poki nie dojdziesz w czym problem. Zreszta, mozna kupic cos taniego a nowego i nie koniecznie wywalac 600 zl.

Jak ktoras strona cieplejsza to ewidentnie zacisk.

Mialem kiedys taki problem, ze zacisk rozbieralem, zero rdzy a i tak sie grzal. Wymienilem pompe i problem dalej, przewod elastyczny takze... W koncu wymienilem zacisk na drugi i jak reka odjął - po problemie.

Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#306 KulawyJohn

KulawyJohn
  • Administrator
  • 1615 postów
  • Skąd:KSU powiat suski
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201 z groszami
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 53
Wzorowa

Napisano 19:39, 14.09.2019

Co do tarcz mam to samo. Jak kupiłem auto to po roku na stacji okazało się, że jedna strona słabiej hamuje o 40%. Wymieniłem na tarcze zimmermany i klocki diamond fast road(600zl). Oczywiście wszystko posprawdzane przy wymianę, zaciski itd. po pół roku okazało się, że z prawej strony klocki zjechane do 0. I zaczęła się zabawa jak u kolegów. Zamówiłem teraz pompę ABS i zobaczymy czy coś się zmieni. Oczywiście na kierownicy bije. Prawa tarcza zawsze cieplejsza od lewej,itd. itd. boję się że jak kupię zaś zestaw za 600 zł to znowu pieniądze pójdą w błoto

 

Ten zacisk, który się grzeje na pewno ma dobrze zamontowane prowadnice jarzma? Jeden jest w przekroju okrągły, drugi ścięty. Na pewno są na swoich miejscach?

 

U siebie poskładałem kiedyś na odwrót i jak pojechałem przetestować, od razu zauważyłem różnicę temperatur. Bolce były odwrotnie założone.


  • 0

Pozdrawiam Grzegorz - górolicek śmiesek :)
Moja "Czarnula"

"Być górolem - to nie po górolsku godać.
Górolsko ślebodę trza tajsi w sercu chować!
Nie tyn jest górolem, co mo parzynice,
Nie tyn, komu gorset zdobio łostrężnice.
Jeno tym górolem, kto w górach serce swe łostawił,
W wąziutki szczelinie granitym zastawił"


#307 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 19:42, 14.09.2019

Ten zacisk, który się grzeje na pewno ma dobrze zamontowane prowadnice jarzma? Jeden jest w przekroju okrągły, drugi ścięty. Na pewno są na swoich miejscach?

U siebie poskładałem kiedyś na odwrót i jak pojechałem przetestować, od razu zauważyłem różnicę temperatur. Bolce były odwrotnie założone.


Ale kolega ma 7gena..
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#308 KulawyJohn

KulawyJohn
  • Administrator
  • 1615 postów
  • Skąd:KSU powiat suski
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201 z groszami
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 53
Wzorowa

Napisano 20:48, 14.09.2019

A to prowadnice jarzma 7gen nie są podobne jak w 8gen? Tam są inne całkiem?
  • 0

Pozdrawiam Grzegorz - górolicek śmiesek :)
Moja "Czarnula"

"Być górolem - to nie po górolsku godać.
Górolsko ślebodę trza tajsi w sercu chować!
Nie tyn jest górolem, co mo parzynice,
Nie tyn, komu gorset zdobio łostrężnice.
Jeno tym górolem, kto w górach serce swe łostawił,
W wąziutki szczelinie granitym zastawił"


#309 mefiu

mefiu
  • Forumowicz
  • 101 postów
  • Skąd:PL,NO
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:59, 14.09.2019

W 7g jest z przodu coś takiego
https://images.app.g...5hBddcPCLVKEco9
  • 0

#310 KulawyJohn

KulawyJohn
  • Administrator
  • 1615 postów
  • Skąd:KSU powiat suski
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201 z groszami
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 53
Wzorowa

Napisano 21:06, 14.09.2019

Aha... ok, to sorry za zamieszanie.
  • 0

Pozdrawiam Grzegorz - górolicek śmiesek :)
Moja "Czarnula"

"Być górolem - to nie po górolsku godać.
Górolsko ślebodę trza tajsi w sercu chować!
Nie tyn jest górolem, co mo parzynice,
Nie tyn, komu gorset zdobio łostrężnice.
Jeno tym górolem, kto w górach serce swe łostawił,
W wąziutki szczelinie granitym zastawił"


#311 bartox88

bartox88
  • Forumowicz
  • 139 postów
  • Skąd:Knurów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:S
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:40, 14.09.2019

Oprócz pompy kupię chyba także zacisk od Wołka. Często jeżdżę ponad 180 km/h więc nie ma co kupować pierwszych lepszych klocków i tarcz
  • 0

#312 soul

soul
  • Klubowicz
  • 1722 postów
  • Skąd:PARI
  • Silnik:J37
  • Wersja:Base
  • KM:Trzysta
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:YD2
Reputacja: 40
Super

Napisano 06:43, 15.09.2019

Zmien zacisk a o pompie bedziesz myslal pozniej :ok

Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#313 TroPat

TroPat
  • Forumowicz
  • 45 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2
  • Wersja:Ex
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:30, 11.07.2020

Cześć. Widziałem, że podobne tematy pojawiały się jednak przyczyn i powodów bicia przy hamowaniu było tyle, że postanowiłem opisać dolegliwości mojego accorda i prosić was o pomoc. Ok 20 tys temu wymieniłem tarcze. Badanie bicia piasty nie było wykonane. Obecne turbulencje przy hamowaniu są tak duże że strach jest mocniej wcisnąć hamulec. Piasty sprawdziłem tydzień temu. Bicie przekracza 0,05. Chciałem podjąć się wymiany łożyska i piasty sam jednak mam obawy czy bez prasy uda mi się uporać z lozyskien. Nigdzie nie udało mi się znaleźć do tego manualna i rozważam opcje warsztatu (nie chce kolejny raz za pół roku znów wymieniać wszystkich podzespołów). Czy kojarzycie gdzie w okolicach Poznania można dokonać takiej naprawy? Jakie mogą być koszty takiej wymiany? Na co uważać jeśli podjalbym się wymiany w mojej,, stodole" ;)
Z góry dzięki za info
  • 0

#314 Godar

Godar
  • Forumowicz
  • 543 postów
  • Skąd:Częstochowa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 14:43, 11.07.2020

Pod Poznaniem , chyba w Kubalinie ma swój zakład Checker - znany spec od Hond .  Może warto by z nim skonsultować i zrobić to profi .


  • 0
Jak się nie ma co się lubi , to się lubi co się ma ...

#315 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6024 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 21:54, 11.07.2020

Widziałem, że podobne tematy pojawiały się jednak przyczyn i powodów bicia przy hamowaniu było tyle, że postanowiłem opisać dolegliwości mojego accorda i prosić was o pomoc 

 

 

To proszę pisać w istniejących tematach, a resztę pytań zadać w dziale regionalnym gdzie naprawić swoje auto. 


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen, VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq