Zakładanie nowej tarczy na skorodowana piastę to strzał w kolano już na starcie, mały nalot ma ogromne znacznie.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#301
Napisano 11:14, 10.05.2019
#302
Napisano 22:10, 20.06.2019
Czy ktoś się spotkał ze zjawiskiem, żeby kombinacja nacinane tarcze EBC + klocki EBC green zaczynały buczeć czy też jęczeć w trakcie dłuższego i mocniejszego hamowania z dużej prędkości ? Po chwili ostygnięciu zjawisko ustaje. Nie wiem czy to nie wina tego, że założyłem klocki przy użyciu oryginalnych akcesoriów, nie zostały zastosowane gumy przyklejane do klocków, znajdujące się w zestawie z klockami EBC green.
Niemniej w poprzednio stosowanym zestawie wiercone Zimmerman + EBC green (gdzie tarcze mi się skrzywiły), także bez zastosowania tych gum, takie coś nigdy mi się nie zdarzyło.
Użytkownik klosz007 edytował ten post 22:11, 20.06.2019
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#303
Napisano 11:12, 21.06.2019
Buczenie jest normalne przy hamowaniu z wysokich prędkości na tarczach Turbo Groove (i większości tarcz nacinanych). Wynika ono z turbulencji które powstają na nacięciach.
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#304
Napisano 17:28, 14.09.2019
Użytkownik bartox88 edytował ten post 17:30, 14.09.2019
#305
Napisano 18:08, 14.09.2019
Jak ktoras strona cieplejsza to ewidentnie zacisk.
Mialem kiedys taki problem, ze zacisk rozbieralem, zero rdzy a i tak sie grzal. Wymienilem pompe i problem dalej, przewod elastyczny takze... W koncu wymienilem zacisk na drugi i jak reka odjął - po problemie.
Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka
#306
Napisano 19:39, 14.09.2019
Co do tarcz mam to samo. Jak kupiłem auto to po roku na stacji okazało się, że jedna strona słabiej hamuje o 40%. Wymieniłem na tarcze zimmermany i klocki diamond fast road(600zl). Oczywiście wszystko posprawdzane przy wymianę, zaciski itd. po pół roku okazało się, że z prawej strony klocki zjechane do 0. I zaczęła się zabawa jak u kolegów. Zamówiłem teraz pompę ABS i zobaczymy czy coś się zmieni. Oczywiście na kierownicy bije. Prawa tarcza zawsze cieplejsza od lewej,itd. itd. boję się że jak kupię zaś zestaw za 600 zł to znowu pieniądze pójdą w błoto
Ten zacisk, który się grzeje na pewno ma dobrze zamontowane prowadnice jarzma? Jeden jest w przekroju okrągły, drugi ścięty. Na pewno są na swoich miejscach?
U siebie poskładałem kiedyś na odwrót i jak pojechałem przetestować, od razu zauważyłem różnicę temperatur. Bolce były odwrotnie założone.
Pozdrawiam Grzegorz - górolicek śmiesek
Moja "Czarnula"
"Być górolem - to nie po górolsku godać.
Górolsko ślebodę trza tajsi w sercu chować!
Nie tyn jest górolem, co mo parzynice,
Nie tyn, komu gorset zdobio łostrężnice.
Jeno tym górolem, kto w górach serce swe łostawił,
W wąziutki szczelinie granitym zastawił"
#307
Napisano 19:42, 14.09.2019
Ten zacisk, który się grzeje na pewno ma dobrze zamontowane prowadnice jarzma? Jeden jest w przekroju okrągły, drugi ścięty. Na pewno są na swoich miejscach?
U siebie poskładałem kiedyś na odwrót i jak pojechałem przetestować, od razu zauważyłem różnicę temperatur. Bolce były odwrotnie założone.
Ale kolega ma 7gena..
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
#308
Napisano 20:48, 14.09.2019
Pozdrawiam Grzegorz - górolicek śmiesek
Moja "Czarnula"
"Być górolem - to nie po górolsku godać.
Górolsko ślebodę trza tajsi w sercu chować!
Nie tyn jest górolem, co mo parzynice,
Nie tyn, komu gorset zdobio łostrężnice.
Jeno tym górolem, kto w górach serce swe łostawił,
W wąziutki szczelinie granitym zastawił"
#310
Napisano 21:06, 14.09.2019
Pozdrawiam Grzegorz - górolicek śmiesek
Moja "Czarnula"
"Być górolem - to nie po górolsku godać.
Górolsko ślebodę trza tajsi w sercu chować!
Nie tyn jest górolem, co mo parzynice,
Nie tyn, komu gorset zdobio łostrężnice.
Jeno tym górolem, kto w górach serce swe łostawił,
W wąziutki szczelinie granitym zastawił"
#311
Napisano 21:40, 14.09.2019
#312
Napisano 06:43, 15.09.2019
Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka
#313
Napisano 12:30, 11.07.2020
Z góry dzięki za info
#314
Napisano 14:43, 11.07.2020
Pod Poznaniem , chyba w Kubalinie ma swój zakład Checker - znany spec od Hond . Może warto by z nim skonsultować i zrobić to profi .
#315
Napisano 21:54, 11.07.2020
Widziałem, że podobne tematy pojawiały się jednak przyczyn i powodów bicia przy hamowaniu było tyle, że postanowiłem opisać dolegliwości mojego accorda i prosić was o pomoc
To proszę pisać w istniejących tematach, a resztę pytań zadać w dziale regionalnym gdzie naprawić swoje auto.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen, VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych