XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 22:49, 16.08.2017
#2
Napisano 23:31, 16.08.2017
A zawory przy remoncie były wymieniane? Może założyli o te 0.5 krótsze, wtedy taki efekt mógłby być. Ale za tym idzie kwestia późniejszego się ich otwierania i wcześniejszego zamykania. Czyli ogólnie auto inaczej powinno się zachowywać. A jak na ssących?
Albo druga opcja gniazda wymieniali i założyli zbyt głębokie i wystają w cylindrze, ale to sprawdzisz tylko zrzucając głowicę.
Raczej bym nie obstawiał luźnych gniazd bo wtedy nie było by to równomierne na każdym tłoku i ogólnie odpalony nawet przy przerwie 0.85 by nie chodził równo.
Profilaktycznie pomierzył bym wałek/krzywki, dźwigienki i porównał do wartości jakie podaje producent. To możesz zrobić bez zrzucania głowicy i rozrządu. tyle że rozłóż sobie górę z krzywkami na stole zdejmij podpory od wałka ze 2, i je przykręć, aby przy kręceniu wałem, jak nie będziesz mógł dojść dobrze do krzywki,żeby wymiar złapać, Ci nie wyskoczył i rozrząd się nie przestawił.
To tak w sumie co mi z najrozsądniejszych rzeczy do głowy przychodzi.
No bo w kwestii gniazd nawet jakby je docierali i to nie wiem jak mocno to ewentualnie przerwa minimalnie się zmniejszy a nie tak ostro zwiększy...
#3
Napisano 06:54, 17.08.2017
I co znaczy że silnik chodzi na 2,5 gara?
#4
Napisano 09:48, 17.08.2017
Ale jak się to ma do luzów zaworowych? Może jakieś felerne zawory siedzą jak silnik był remontowany.
I co znaczy że silnik chodzi na 2,5 gara?
Wałek jest sztywno i popycha dźwignie cały czas tak samo i na tej samej wysokości, dźwignie też siedzą na prowadnicach na jednej wysokości. Jak będzie gniazdo wystawać to i zawór z drugiej strony będzie niżej (a dźwigienki cały czas są na tej samej wysokości). Wtedy luz się zwiększa. I to samo jak będzie zawór krótszy, zaprze się o gniazdo z jednej strony a z drugiej po prostu przerwa miedzy dźwigienką a zaworem się zwiększy.
#5
Napisano 10:39, 17.08.2017
No ale przecież gościu napisał że wyregulował zawory poprawnie na 25 i 30 setek i wtedy auto źle chodzi..... wiec jak zawór jest krótyszy o 0.5mm to jest to zniwelowane przez regulację i wszystko powinno działać prawidłowo.
Ustaw zawory poprawnie i sprawdz kompresję.
Sprawdz też jak jest ustawiony rozrząd.
ps. czyli rozumiem, że problem jest tylko z wydechowymi? Ssące jak są ustawione prawidłowo to auto chodzi dobrze?
Użytkownik h1tman edytował ten post 10:42, 17.08.2017
#6
Napisano 13:49, 17.08.2017
#7
Napisano 13:55, 17.08.2017
#8
Napisano 14:02, 17.08.2017
A może jakieś ch***we sprężyny i się nie domykają zawory?
Albo pomylone sprężyny ssące z wydechowymi.
Tak strzelam.
No i jeszcze pytanie. Ustawiasz zawory na 25/30 na zimnym silniku. Potem odpalasz i od razu nierówno chodzi czy dopiero jak się nagrzeje?
Możesz jeszcze ustwić wydechowe na te 0.85 i potem po kolei ustawiać cylindry albo nawet zawory na 0.3 i sprawdzać reakcję silnika.
Użytkownik h1tman edytował ten post 14:10, 17.08.2017
#9
Napisano 15:11, 17.08.2017
Możesz jeszcze ustwić wydechowe na te 0.85 i potem po kolei ustawiać cylindry albo nawet zawory na 0.3 i sprawdzać reakcję silnika.
Jest to jakiś sposób na dojście co jest grane
#10
Napisano 19:35, 17.08.2017
Luz to luz, kurde.
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
#11
Napisano 22:54, 17.08.2017
#12
Napisano 00:06, 18.08.2017
Nie no nie przeginajmy z tym niedomknięciem i ciśnieniem... Co to ma do rzeczy?? Jeśli jest jakikolwiek luz na zaworze tzn. między krzywką a zaworem, to zawór musi być domknięty bo to realizuje sprężyna która go na maxa domyka, dalej długość zaworu nie pozwala jej wyskoczyć bo zapiera się na zamkach z jednej strony a zawór z drugiej na gniazdach, jak już się zaprze to dalej masz luz zaworowy, więc jak jest luz to zawór domknął tyle ile mógł więc nie kumam co to ma do niedomykania się zaworów? Inaczej jest w drugą stronę jak luzu nie ma wcale, to dźwigienka może nie pozwalać się wrócić do końca i wtedy są podparte, i ma to wtedy znaczenie. Jak by były za krótkie sprężyny założone to przy jakimkolwiek luzie nie byłby zawór domknięty i ciśnienia by nie trzymał i nie ważne czy 0.8 czy 0.3 czy też 0.1.sprężyny na Ssących i wydechowych w tym silniku są takie same, a nawet jakby była jakakolwiek nieduża różnica to sprężyna jak tylko zamki wyjmiesz to o ponad 1 cm się rozpręża więc ma zapas dość spory.
Adam jak zdejmiesz głowicę to podrzuć zdjęcia jak gniazda wyglądają i podaj wymiar zaworów jakie tam siedzą.
Obyś nie trafił na wirtuoza spawania, bo to już wtedy są Janusze wyższego levela.
Edit:
Jeśli zawór będzie o tyle krótszy to nic regulacją nie zniwelujesz. Krzywki na wałku nie zmienisz na inną, a chcąc zniwelować taki luz byś musiał.
To też po części tłumaczy lub raczej może tłumaczyć dlaczego są okopcone świece na czarno.
Użytkownik slawex9 edytował ten post 00:15, 18.08.2017
#13
Napisano 07:11, 18.08.2017
Edit:
Jeśli zawór będzie o tyle krótszy to nic regulacją nie zniwelujesz. Krzywki na wałku nie zmienisz na inną, a chcąc zniwelować taki luz byś musiał.
To też po części tłumaczy lub raczej może tłumaczyć dlaczego są okopcone świece na czarno.
Jak nie zniwelujesz? Przecież po to są śruby regulacyjne. Długość zaworu nie ma tu nic do rzeczy.....
No myśląc logicznie to jeśli jest pomiędzy krzywką a zaworem to zawór musi być zamknięty, nie ważne czy to jest luz 0.3mm czy 0.85mm.
Jedyne rozwiązanie jakie mi przychodzi do głowy to takie, że wałek jest wytarty w miejscu gdzie ustawia się zawory i gdy ustawisz te 0.85mm i przekręcisz go to luz się kasuje do tych 0.3. A przy ustawieniu 0.3mm i przekręceniu wałka dalej zawór się podpiera. Mocno to naciągane bo nie wiem co by mogło wytrzeć wałek w miejscu gdzie normalnie nie pracuje. No i fakt, że kompresja jest ...... Bardzo dziwna sytuacja.
#14
Napisano 20:21, 18.08.2017
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
#15
Napisano 18:19, 24.08.2017
Adam wiadomo już co się pokazało po zdjęciu czapki?
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Linka od gazuNapisany przez Kaylish , 09 kwi 2024 VI, przepustnica |
|
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Pobór oleju - Accord VINapisany przez SajmonHonda , 08 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Zawieszenie →
Głuche dudnienie z tyłuNapisany przez kislu56 , 07 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych