Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Pompa paliwa sama się włącza na wyłączonym silniku

VII

  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 Golabek2424

Golabek2424
  • Forumowicz
  • 19 postów
  • SkÄ…d:Tarnów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:S
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:40, 16.08.2017

Witam,

 

Sprzątając garaż usłyszałem jakieś wycie powtarzające się co około 3/4 minuty

Zlokalizowałem je i okazało się, że to włączająca się pompa paliwa.

Samochód jest zgaszony, a pompa paliwa co te parę minut się uruchamia na jakieś 10/15 sekund i wyłącza i tak w kółko cały czas.

Co może być tego przyczyną?

 

Problem dotyczy Accord'a VII 2.0 z lpg 


  • 0

#2 prmas91

prmas91
  • Forumowicz
  • 178 postów
  • SkÄ…d:Tuliszków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:25, 16.08.2017

Sprawdź przekaźnik, może zwiera. GdzieÅ› na forum byÅ‚o podane jaki to przekaźnik i ewentualnie jaki zamiennik. 


  • 0

#3 Golabek2424

Golabek2424
  • Forumowicz
  • 19 postów
  • SkÄ…d:Tarnów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:S
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:47, 17.08.2017

wymieniłem przekaźnik i jak na razie wydaje mi się że pomogło


  • 0

#4 prmas91

prmas91
  • Forumowicz
  • 178 postów
  • SkÄ…d:Tuliszków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:10, 17.08.2017

Na oryginalny, czy zamiennik? Jaka cena?


  • 0

#5 gabrys000

gabrys000
  • Forumowicz
  • 243 postów
  • SkÄ…d:Å»ory
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:180
  • Paliwo:ON
  • Rok:2014
  • Nadwozie:Re6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:34, 17.08.2017

mam to samo

moze dlatego aku szybko siada


  • 0

moje :gd1-l13a1 cvt

Re6-N22b4 At


#6 gość198777

gość198777
  • Forumowicz
  • 109 postów
  • SkÄ…d:epicentrum KUTNO
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:58, 25.06.2019

Podepnę się pod temat.Honda Accord Vll 2003 rok silnik 2.4,sytuacja pojawiła się w ostanie upały,w chłodne dni raczej nie.Zgaszony silnik,kluczyki wyjęte ze stacyjki,co kilka minut słychać pracę pompy paliwa

 

 

Co ciekawe słychać ją również po wyjęciu bezpiecznika

 

Przekaźnik zwiera? Macie na to jakiś patent,czy tylko wymiana przekaźnika? Jeśli już to na jaki?


Użytkownik gość198777 edytował ten post 17:03, 25.06.2019

  • 0

#7 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1282 postów
  • SkÄ…d:WoÅ‚omin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 17:01, 25.06.2019

Jesteście pewni że to pompa paliwa a nie zawór od odpowietrzenia zbiornika?
  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#8 gość198777

gość198777
  • Forumowicz
  • 109 postów
  • SkÄ…d:epicentrum KUTNO
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:38, 25.06.2019

PewnoÅ›ci nie mam,tym bardziej że jak pisaÅ‚em wczeÅ›niej sytuacja ma miejsce nawet po wyjÄ™ciu bezpiecznika pompy paliwa wiÄ™c na logikÄ™ nie powinna siÄ™ zaÅ‚Ä…czać,ale czy na pewno? :hmmm:  Możesz rozwinąć temat zaworu odpowietrzania zbiornika? Jak najlepiej zdiagnozować że to on jest przyczynÄ… ?


Użytkownik gość198777 edytował ten post 19:39, 25.06.2019

  • 0

#9 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1282 postów
  • SkÄ…d:WoÅ‚omin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 19:53, 25.06.2019

Odpowietrzenie zbiornika schowane jest w tylne sanki. Profil sanek podbija dźwięk uchodzącego ciśnienia ze zbiornika i wydaje się jakby pracowała pompa. Piszecie, że w upalne dni. Na logikę rzecz biorąc, temperatura wzrasta to i ciśnienie w zamkniętym zbiorniku też. Nadmiar przecież musi gdzieś uciec. Uzupełnij do połowy bańkę 5l paliwem i wystaw na słońce. Zobaczysz, że spuchnie i to mocno. Tego uczyli w podstawówce :p dla pewności naslu*cenzura* przy lewym tylnym kole. Dziurka w zaworku jest na tyle mała, że przelatuje przez nią powietrze wytwarza charakterystyczny dźwięk.

Jeśli zalaczalaby się pompa na postoju i taki byłby zamysł Hondy, jaki w tym cel? Tam nawet nie ma powrotu z listwy. Dla ścisłości wepnij miernik w kostkę od pompy i zobacz czy pojawi się napięcie podczas gdy usłyszysz ten dźwięk. Wtedy będziesz miał pewność czy się załącza czy też nie.
  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#10 piasek101

piasek101
  • Forumowicz
  • 784 postów
  • SkÄ…d:piaski
  • Silnik:2.0
  • Wersja:lifestile
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 39
Super

Napisano 20:13, 25.06.2019

Jak nie masz miernika to odpiąć wtyczkę przy zbiorniku - gdy coś usłyszysz to wiesz, że się odpowietrza.
  • 0

#11 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 10:51, 26.06.2019

Albo odkrÄ™cić korek zbiornika jak bÄ™dzie sÅ‚ychać dźwiÄ™k. 


  • 0

#12 gość198777

gość198777
  • Forumowicz
  • 109 postów
  • SkÄ…d:epicentrum KUTNO
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:32, 26.06.2019

Panowie to była dobra diagnoza z tym odpowietrznikiem zbiornika :oki2: Zasilanie pompy paliwa odłączone,i wszystko jasne :D

 

 

 

Albo odkrÄ™cić korek zbiornika jak bÄ™dzie sÅ‚ychać dźwiÄ™k. 

 

Zgadza się.Tak też sprawdziłem,to chyba najprostsza i najszybsza metoda jeśli komuś nie chcę się grzebać w bagażniku :ok


Użytkownik gość198777 edytował ten post 16:33, 26.06.2019

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq