Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Problem z odczytem płyty w navi

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
23 odpowiedzi w tym temacie

#1 Lisek9708

Lisek9708
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:11, 16.08.2017

Witam, niedawno zakupiłem Accorda VII 2004r. Więc jestem kompletnie zielony w temacie. Mianowicie, kiedy wkładam w napęd orginalną płytę DVD Hondy wyskakuje komunikat "DVD LESEFEHLER". Wiem, że mapy polski aktualnej do tej wersji nie ma, ale chodzi mi o funkcje radia których nie moge uzyskać, nie wiem dlaczego... Funkcje takie jak, rozjaśnienie panelu czy wyłączenie automatycznego wygaśnięcia ekranu.. Można to zrobić bez tej płyty? Jesli jest taki temat a nie znalazłem, z góry przepraszam ;))


  • 0

#2 klosz007

klosz007
  • Klubowicz
  • 1706 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport Tech
  • KM:211
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:V37
Reputacja: 25
Super

Napisano 18:38, 16.08.2017

Bez płyty tak będzie niestety. Jeśli płyta nie jest porysowana itp. to możliwe że jest brudna soczewka lasera lub laser się zużył, częsty przypadek. Są tu tematy o tym jak to czyścić, poszukaj. Oczywiście zakładam, że płytę wkładasz do czytnika DVD nawigacji a nie do czytnika płyt audio/CD.

Użytkownik klosz007 edytował ten post 18:40, 16.08.2017

  • 0

Pozdrawiam,

Zbyszek

 

Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#3 Lisek9708

Lisek9708
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:41, 16.08.2017