Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Łańcuch rozrządu

VII rozrząd

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 janys1

janys1
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:Biskupiec
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:54, 16.08.2017

Witam,

 

W moim Accordzie VII 2.2 słychać już luźny łańcuch rozrządu, przy przyspieszaniu jest to słyszalne na postoju ledwo słyszę.

 

I teraz moje pytanie, czy muszę wymienić cały komplet rozrządu, czy tylko napinacz łańcucha ?

 

Jaki jest koszt wymiany kompletnego rozrządu i samego napinacza ?

 

Pozdrawiam.


  • 0

#2 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2931 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 14:03, 16.08.2017

Tylko komplet da Ci gwarancję bezproblemowej pracy.

Nawet nie myśl o samym napinaczu nic to nie da. Łańcuch i napinacz to półśrodek.

 

Kompletny rozrząd to łańcuch, napinacz plus trzy łyżwy/ślizgi plus zestaw napędu pompy oleju.

 

Problem leży też w napędzie pompy oleju czyli- łańcuch, napinacz i dwie łyżwy.

 

 

W benzynie wielu ludzi olewa napęd pompy oleju bo jest trwały jednak w dieslu pominięcie tego to partyzantka.


Użytkownik Sacrum edytował ten post 14:18, 16.08.2017

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, rozrząd

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq