Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Felgi 18" czy konieczne obniżanie?

VII #felgi #alu

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 Conamorek

Conamorek
  • Nowy
  • 11 postów
  • Skąd:Warszawa/LBN
  • Silnik:K20
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:56, 15.08.2017

Cześć wszystkim,

 

jestem tu już od jakiegoś czasu, aczkolwiek niezbyt często mam czas przeglądać interesujące mnie tematy, tj. zdjęcia naszych Accordów. Długo zastanawiałem się nad zmianą samochodu na coś mocniejszego i z napędem na cztery łapy, ale uznałem, że głupią rzeczą byłoby sprzedanie mojego Accorda, którego mam od nowości z niedużym przebiegiem za marne grosze. Zatem uznałem, że troszkę go doinwestuję wizualnie i będę jeździł dotąd, aż się rozpadnie.

 

Pierwszy wybór padł na aluski na lato. Prawdopodbnie będą to Japan Racing jr11 w rozmiarze 18". Opony zapewne będą o wymiarach 225/45.

 

Moje pytanie brzmi: czy jest konieczność obniżania samochodu, by felgi wizualnie pasowały? Nie chcę by wyglądał, jak przysłowiowa "koza", ale i też nie chce bać się na każdej dziurze, że urwałem pół zawieszenia. Szukam pewnego złotego środka, więc może Panowie jeśli posiadacie zdjęcie Accorda VII gen z felgami 18" o podobnym profilu/rozmiarze opon na fabrycznym zawieszeniu, to byłbym bardzo wdzięczny za podesłanie w tym temacie. Cchciałbym zobaczyć, jak to wizualnie będzie się mniej więcej prezentować.

 

Pozdrawiam i liczę na pomoc.


  • 0

#2 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 18:01, 15.08.2017

Było już omawiane z kilka razy..

18sta to 7gena jest wizualnie malina, ale jak nie obnizysz to będzie mega koza..

Masz silnik k20z2 trochę zamulisz auto..Do tego większe spalanie..
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#3 Conamorek

Conamorek
  • Nowy
  • 11 postów
  • Skąd:Warszawa/LBN
  • Silnik:K20
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:32, 15.08.2017

Edson, zatem jakie jest na to rozwiązanie?

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Użytkownik Conamorek edytował ten post 18:32, 15.08.2017

  • 0

#4 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 19:16, 15.08.2017

rozwiązanie: gleba tj. springi lub gwint...

 

 

dla silnika k20z2 mimo wszystko zostawiłbym 17stki i lekko zglebił tak -35mm i tyle..


  • 1

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#5 Conamorek

Conamorek
  • Nowy
  • 11 postów
  • Skąd:Warszawa/LBN
  • Silnik:K20
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:27, 15.08.2017

rozwiązanie: gleba tj. springi lub gwint...

 

 

dla silnika k20z2 mimo wszystko zostawiłbym 17stki i lekko zglebił tak -35mm i tyle..

Okej. Orientujesz się może, ile może kosztować przeciętny koszt obniżenia na gwincie, a ile na springach? Tzn. cena wszystkich gratów, nie najdroższej marki, ale i nie najtańszego szajsu. Nigdy nie obniżałem samochodu, stąd moje pytanie.


Użytkownik Conamorek edytował ten post 22:28, 15.08.2017

  • 0

#6 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 22:54, 15.08.2017

gwint 1.5 / 4k w zależności od stanu, firmy, stopnia regulacji etc

 

springi 300 / 700zł...


  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#7 Conamorek

Conamorek
  • Nowy
  • 11 postów
  • Skąd:Warszawa/LBN
  • Silnik:K20
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:18, 16.08.2017

gwint 1.5 / 4k w zależności od stanu, firmy, stopnia regulacji etc

 

springi 300 / 700zł...

Hmm tak, tylko przy springach dochodzą dodatkowo amorki do wymiany?


  • 0

#8 rhaegar

rhaegar
  • Forumowicz
  • 388 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive + Aero Kit
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 12:29, 16.08.2017

Nie, ale przy sprężynach obniżających na pewno amortyzator szybciej się zużyje bo ma mniejszy zakres pracy.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • 0

#9 Conamorek

Conamorek
  • Nowy
  • 11 postów
  • Skąd:Warszawa/LBN
  • Silnik:K20
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:08, 16.08.2017

Nie, ale przy sprężynach obniżających na pewno amortyzator szybciej się zużyje bo ma mniejszy zakres pracy.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Właśnie o tym mówię, że zapewne trzeba będzie wymienić przy tym amorki na te z dużym zakresem, co w sumie pewnie będzie kosztować tyle, co całe zawieszenie gwintowane.


  • 0

#10 rhaegar

rhaegar
  • Forumowicz
  • 388 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive + Aero Kit
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 13:23, 16.08.2017

Ludzie zakładają sprężyny obniżające na seryjne amortyzatory i tak jeżdżą licząc się z koniecznością wcześniejszej wymiany.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • 0

#11 Conamorek

Conamorek
  • Nowy
  • 11 postów
  • Skąd:Warszawa/LBN
  • Silnik:K20
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:02, 16.08.2017

Ludzie zakładają sprężyny obniżające na seryjne amortyzatory i tak jeżdżą licząc się z koniecznością wcześniejszej wymiany.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Z tego co mi wiadomo, nie jest to zbyt bezpieczne.


  • 0

#12 tomko

tomko
  • Forumowicz
  • 25 postów
  • Skąd:Jastrzębie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan YR-565P
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:23, 27.07.2018

Jak tam po roku? Rozwinął się temat?


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, #felgi #alu

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq