Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

grzeje się na postoju

VI temperatura rośnie

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Bart

Bart
  • Forumowicz
  • 250 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:33, 12.08.2017

Panowie mam problem właściwe ma mój brat. Gdy zobaczyłem że w jego hani z silnikiem 1.8 temperatura na postoju wzrosła prawie do max. natychmiast kazałem mu wyłączyć silnik i po ostygnięciu sprawdziłem poziom oleju i stan płynu chłodniczego w zbiorniczku wyrównawczym. Oleju było poniżej min a płynu chłodniczego w zbiorniczku nie było wcale. Olej uzupełniłem, płynu do zbiorniczka dolałem tak by było między min. a max. Gdy brat zrobił jazdę próbną, to podczas jazdy występuje temperatura taka jak być powinna (poniżej min.) ale tylko gdy się zatrzymał natychmiast (ok. 20 sekund) rosła prawie do max. Nie pomagało włączanie nawiewów, klimatyzacji itp. Co może być przyczyną tego wzrostu temp. na postoju?


  • 0

#2 iwan

iwan
  • Forumowicz
  • 640 postów
  • Skąd:BBłota
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Latajacy Dywan
  • KM:155 reszta pasie sie w przydrożnym rowie
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL 7
Reputacja: 22
Super

Napisano 23:38, 12.08.2017

Czy wiatraki przy chlodnicy załączają sie ?

Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka
  • 0

#3 Bart

Bart
  • Forumowicz
  • 250 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 23:46, 12.08.2017

Iwan niezbyt wiem jak to sprawdzić bo na postoju temp. idzie momentalnie na max w górę i boję się o ew. przegrzanie


  • 0

#4 Srebrny

Srebrny
  • Forumowicz
  • 694 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9 sedan
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 08:03, 13.08.2017

Na zimnym silniku odkręć korek chłodnicy. Sprawdź czy jest płyn w chłodnicy pod korek. Uzupełnij, rozgrzej na postoju jednocześnie sprawdzaj górny wąż który idzie od termostatu do chłodnicy. Powinien najpierw być zimny i gdy termostat puści rozgrzać się. Przy uszkodzonej UPG wąż będzie już twardy zanim silnik osiągnie temp. roboczą.
Dwa: kiedy był robiony rozrząd i jaką pompę wody masz. Opisywane na forum są przypadki uszkodzenia wirnika. Przy większych prędkościach jeszcze jako tako się kręci. Na wolnych obrotach wirnik stoi.

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, temperatura, rośnie

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq