Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Zatkany katalizator ? 2.4L - za mało mocy

VIII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
53 odpowiedzi w tym temacie

#46 marco30

marco30
  • Forumowicz
  • 75 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201+ Reflash
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:00, 25.06.2018

Jak przerobie swoje to wstawie foty i filmik....


  • 0

#47 barnie

barnie
  • Nowy
  • 17 postów
  • Skąd:Sierpc
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:20, 27.04.2019

Czy ktoś próbował czyścić katalizatory ciśnieniowo (przelewowo)? - tak jak robi się to w przypadku filtrów DPF


  • 0

#48 Dante_85

Dante_85
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:Kutno
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:55, 01.03.2021

widzę że temat zdechł?


  • 0

#49 mszydlow1

mszydlow1
  • Klubowicz
  • 80 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:31, 31.05.2021

Witam 

Trafiłem przypadkiem na tego posta. W zeszłym roku ustaliłem iz faktycznie jest mozliwośc czyszczenia kata w taki sam sposób jak to sie robi z dpf-em. Koszt usługi we Wroclawiu to ok. 500-600 zł . Z opinii wynika że robia to naprawde dobrze . Firma ma siedzibe na ul. Krzemienieckiej .  Jeden warunek - katalizator nie moze byc uszkodzony mechanicznie . Czas wykonania 1-2 dni . Katalizator oczywiscie trzeba im przywieżć , lub samochód zostawic w warsztacie obok i za dodatkową oplatą zdemontują kata , dostarcza do czyszczenia i na pwrót zamontują . Czy to jest skuteczne - nie wiem . Nie wiem takze czy kat w benzynie zatyka sie tak samo jak w dieslu . Jak mój kat padnie całkowicie to pewnie zdecyduje sie na to. Na razie jeszcze działa .

Pozdrawiam 


  • 0

#50 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 723 postów
  • Skąd:Pomorskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 12:12, 31.05.2021

Ja kiedyś w starym civicu kata kretem do rur czyściłem i do tej pory spokój a minęło 7 lat, auto cały czas użytkuję  z lpg.


  • 0

#51 Mateusz Byczek

Mateusz Byczek
  • Forumowicz
  • 114 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 22:26, 20.10.2021

Tam masz 2 katalizatory jakby co ;-)

a gdzie jest ten drugi? :)


  • 0

#52 rafisz

rafisz
  • Moderator Junior
  • 1578 postów
  • Skąd:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 07:51, 21.10.2021

pierwszy https://japancars.ru...&nplblk=E__0401 nr 5

drugi https://japancars.ru...&nplblk=B__0201 nr 1


  • 1

#53 Audiolondyn

Audiolondyn
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Warszawa Londyn
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:42, 27.03.2022

Kolega może darowac sobie osobiste wycieczki, ale moja wiedza i umiejętności nie wzięły się z powietrza.
Ja też z fusów nie wróżę i wszystko co się dało czasowo sprawdzić, a tego czasu za wiele nie mieliśmy, zostało sprawdzone. A o małej mocy dowiedzieliśmy się dopiero na hamowni jak już auto było prawie wystrojone.
A jeśli ktoś podrzuci jakiś pomysl to oczywiście posłucham, nikt nie jest alfa i omegą.

Paliwo, ani filtr paliwa na pewno to nie jest, ponieważ na gazie moc była nawet niższa jak widać. Skład mieszanki również jest prawidłowy co potwierdzaja prawie zerowe korekty krótko i długoterminowe. Z resztą lamda została wystrojona, więc paliwa nie brakuje.

Czujnik stuku, owszem, on działał na pewno, bo cofał zapłon. Aczkolwiek bez powodu tego nie robił bo coś się działo i dzieje. Nikt jednak się nie spodziewałł, że będzie taki spadek mocy.

Luz zaworowy był sprawdzony, ja tylko to potwierdziłem podciśnieniem jakie panuje w kolektorze ssacym, jest prawidłowy.

Więc jedyne co zostało to podejrzneie zapchanego katalizatora, lub jak dzisiaj mnie olśniło, że są dwa, to tym bardziej mam podejrzneie, że jeden lekko się ukruszył i przytkał drugi.

Temat nie został olany, ponieważ silnik jest wystrojony i za to zostały wzięte pieniążki. Silnik n atą chwilę jest wytrojony w taki sposób, że można jeździć bezpiecznie, aczkolwiek z mniejszą mocą i po wymnianie katalizatorów na jeden sprawny umówiliśmy się, że jak będę w warszawie to się spotkamy i poprawię mapkę, oczywiście w ramach strojenia, i kto wie, może nawet odwiedzimy hamownię z tej okazji ;)


  • 0

#54 Audiolondyn

Audiolondyn
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Warszawa Londyn
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:50, 27.03.2022

Sluchajcie koledzy . Czy ktos tu sie zna na ktunerze? Generalnie to zapragnalem upalic tloki w swojej hondzie ale niestety ktuner nie dziala z moim komputerem k24z3. Kupilem wiec ecu od automata mombi tsx z usa ze to niby to samo. No i ktuner z tym sie juz laczy chociaz wsparcia zadnego nie ma. Wyskakuje blad vtc i klaster cos tam cos tam. Po skasowaniu wraca. Auto na nim jezdzi ale po przygazowamiu odcina moc. Czyli jakby tryb jakis awaryjny. No i co mnie interesuje. Potrzebaby w oryginalnym kompie od accorda zmienic numer komputera i ewentualnie oprogramowania jednak zostawiajac wszystkie mapy oryginalnie. Ten ktuner jest tak glupi ze mimo iz dalej widzi ze to accord mozna juz sie z nim bawic bo pasuja mu cyferki. Jest tu jakis mistrz co to potrafi? Za 3 tyg bede w pl. Chetnie gdzies podjade.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq