Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Zatkany katalizator ? 2.4L - za mało mocy

VIII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
53 odpowiedzi w tym temacie

#31 pawel84

pawel84
  • Forumowicz
  • 277 postów
  • Skąd:Devizes .UK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:25, 18.09.2017

Co ty masz za opony że na 3ce Ci trakcję traci? No chyba że strzał ze sprzęgła,to zamieli trochę. Ale normalnie z gazu to nie ma szans żeby na 2 biegu zerwało trakcję( na mokrym  to tak,ale też nie na każdym asfalcie) 


  • 0

#32 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 20:24, 18.09.2017

pewnie chodzi o szybka zmiane z 2 na 3.
  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#33 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 10:50, 24.09.2017

Udało się coś ustalić???
  • 0

#34 Sotomiak

Sotomiak
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:33, 26.09.2017

Panowie, jeszcze nie mam żadnych potwierdzonych informacji. Zostały wymontowane dwa katalizatory. Samochód o wiele żywiej się zbiera, jakby odzyskał oddech. Kolega Rafi w październiku podjedzie do wwa i wystroimy go jeszcze raz. Potem pojadę na hamownie i zobaczymy ile wypluje - przed tym wszystkim zrobię płukankę, nowy olej, pasek wielowiekowy i wymiana oleju w skrzyni biegów. Mój mechanik tylko zauważył ze jak mam zapięty bieg w trybie S np na 3 i puszczę pedał gazu...samochód zaczyna hamować silnikiem i dodam więcej gazu to obroty mi skaczą o 500-1000 rpm (obroty spadają do 1500 , daje gaz i np 2300-2500 i dopiero łapie ciąg i przyspiesza...to normalne ?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • 0

#35 grzybus82

grzybus82
  • Forumowicz
  • 126 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 08:26, 13.10.2017

Takasytuację masz na myśli?
https://youtu.be/x-L7k_PakTI

Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka
  • 0

#36 Sotomiak

Sotomiak
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:30, 17.10.2017

Akurat nie o to chodzi, ale tez to widziałem w swoim przed strojeniem. Teraz po wymianie oleju w skrzyni biegów i silniku z płukanka już tego nie widzę. Jestem na ostatniej prostej i już jest dobrze, na spokojnie wszystko opisze i nagram filmik z przyspieszenia. Jeszcze chwile czasu potrzebuje...


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • 0

#37 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5249 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 23:18, 15.02.2018

..i co tam ?
  • 0
                       

#38 Grisz

Grisz
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:Płock
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Accord
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:16, 24.02.2018

Przed accordem miałem civica aerodecka z motorem B18C4 (169 KM)

Do 5000 RPM szedł równo z bliźniakiem później słabł. Na hamowni wyszło 126 KM. Wymiana katalizatora wyjaśniła sprawę.

Dlatego stawiałbym na katalizator.


  • 0

#39 Sotomiak

Sotomiak
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 23:13, 01.03.2018

Panowie po kilku miesiącach cierpliwości i spokojnych zabiegów samochód wrócił do serii (prawie) chociaż nie ukrywam, że myślałem iż po wycięciu katalizatorów (dwóch) oraz strojeniu będzie lekki przyrost mocy. W każdym razie katalizatory zostały wycięte, nastąpiła wymiana oleju (Niemiec lał jakieś *cenzura* za bańkę 5L z supermarketu za 20E) na Motul 8100 X-Cess 5W40 wraz z płukanką TEC-2000, 5W40 z uwagi na instalację LPG (chociaż doszły mnie niepokojące słuchy, że Motul jest tak popularnym olejem, że zaczęli przelewać go w sklepach i kupujemy jakieś *cenzura* za przeproszeniem , a mamy oryginalne opakowanie - sam widziałem, jak można otworzyć olej i go wylać i wlać inny aby wyglądał jak nowy  :( ) Wtedy wyczułem, już poprawę w osiągach, ale okazało się , że silnik jednak był lekko zabrudzony olejem (już po płukance - zdjęcie z września). Potem Rafi będąc z Wwa zrobił jeszcze poprawę strojenia, małe korekty (trochę był przelany LPG) i znowu nastąpiła poprawa elastyczności/zbierania się. Teraz w lutym po 5.000 km wymieniłem znowu olej na ten sam (wtedy się dowiedziałem o podrabianiu Motula), ale tym razem zastosowałem nową płukankę Forte na której zgodnie z zaleceniami producenta można przyjechać max 50 km, z prędkością max 100km/h i obroty max do 3.000. Powiem szczerze, że po 5 tyś km olej był czarny jak smoła (w trakcie tych 5 tyś km dolałem ok 1,5-1,8L oleju). I pojechałem na hamownie do Kreatora mocy - dzisiejszy pomiar na zdjęciach. Czyli chyba mam znowu serię :)

Pytanie tylko czy brak katalizatora nie wpływa na poprawną przepływność spalin (podobno nie) - i tylko słyszałem, że może powinienem zamontować katalizator sportowy albo strumienicę ?

 

Przy okazji regulacji zaworów :

 

61eec07bee9758a5gen.jpg

 

156c2d7e39c61fb0gen.jpg

 

Pomiar Benzyna - V-power 100 Racing Shell -> 01.03.2018 :

 

9fcd6ee340b4d21fgen.jpg

 

Pomiar LPG - Shell -> 01.03.2018 :

 

7bd7a590244e2c87gen.jpg


Użytkownik Sotomiak edytował ten post 23:15, 01.03.2018

  • 0

#40 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 23:19, 01.03.2018

Ooo, widzę foty z mojej regulacji zaworów..😉

Ciekawe czy pobór teraz zmaleje..

Rozumiem, że odczucia dużo lepsze, odpycha się to porównywalniecdo do mojej byłej cu2?
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#41 Sotomiak

Sotomiak
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 23:35, 01.03.2018

Ooo, widzę foty z mojej regulacji zaworów..

Ciekawe czy pobór teraz zmaleje..

Rozumiem, że odczucia dużo lepsze, odpycha się to porównywalniecdo do mojej byłej cu2?

 

Dokładnie tak :) przy następnej trzeba będzie pomyśleć o wyczyszczeniu pokrywy z tego starego oleju.

To się okażę za jakiś czas :) ale chyba ostatni raz zalewałem Motulem.

 

Odczucia są super, w mojej ocenie praktycznie tak samo - ale w sumie po wycięciu katalizatorów też nim się przejechałeś, jeszcze przed wymianą oleju w silniku i oleju w skrzyni biegów i mówiłeś, że bardzo poprawnie o ile dobrze pamiętam :)


  • 0

#42 WoWi

WoWi
  • Auto Roku 2017
  • 327 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:3.7
  • Wersja:Premium
  • KM:345+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2016
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 00:21, 02.03.2018

Ja zalewam cały czas Motulem i nie narzekam


  • 0

#43 Sotomiak

Sotomiak
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 06:21, 02.03.2018

Ja zalewam cały czas Motulem i nie narzekam

Ja zalewam Motulem od 6 lat, ale to co widzialem jak latwo mozna podmienic olej w oryginalnej bance motula jest przerazajace. I chodza oryginalne, nieotwarte bańki po 5-10 zl. Jaka ja mam gwarancje, ze leje olej za ktory zaplacilem, a nie fryture ? :(

Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#44 Wojtomir

Wojtomir
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:19, 05.03.2018

Przesiądz się na oleje, które nie podrabiają a jak przywiązałeś się do Motula - kupuj w sprawdzonych miejscach, nawet jeśli jest odrobinę drożej.. Co ciekawe, jak kupowałem Shell'a bezpośrednio od producenta, bo w sprawdzonym miejscu nie było, przesyłka na drugi dzień była w paczkomacie a ja nie latałem po mieście, nie musiałem szukać..


  • 0

#45 gruby340

gruby340
  • Forumowicz
  • 47 postów
  • Skąd:Dobczyce/Krakow
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-s
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:40, 22.04.2018

Przechodzę przez podobny przypadek, przes reflashem wypluło 183 km, poprzez reflash poprawiliśmy zapłon i w końcu auto chce jechać ,ale czuć że to jeszcze nie to, rafi mowił że to prawdopodobnie katy. Jak wygląda wygląda ta przeróbka? na co zmienić te katalizatory? Zna ktoś kogoś w okolicach Krakowa kto to ogarnie?


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq