Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
V

Spadanie z obrotów/ Falowanie obrotów. Błąd 41

V

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
21 odpowiedzi w tym temacie

#1 Piotrek91pl

Piotrek91pl
  • Forumowicz
  • 19 postów
  • Skąd:Radomsko
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Aerodek
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1994
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:28, 10.08.2017

Witam. Posiadam accorda z 1994 2.0 136 km lpgpo odpaleniu autko przez chwilę chodzi idealnie, po upływie max 30 sek zaczyna falowac i gaśnie . Po ujechaniu max 3km autko znowu wraca do normalnosci i taj jest na Pb i lpg. Jak mogę się pozbyć tego problemu. Wyskakuje błąd 41 zawory ustawiane jakieś 15 tys. Km do tyłu


Użytkownik slawex9 edytował ten post 08:44, 11.08.2017
Korekta nazwy tematu

  • 0

#2 h1tman

h1tman
  • Forumowicz
  • 763 postów
  • Skąd:Łódź/Piotrków Trybunalski
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:>200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 07:18, 11.08.2017

Błąd grzałki sondy lambda czyli podmień sondę.


  • 0

9beb182d56bbdabb4ef8a1c5125f16bca600ed0a


#3 slawex9

slawex9
  • Forumowicz
  • 930 postów
  • Skąd:Złoczew/Łódź/Wieluń
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 08:42, 11.08.2017

Mała lektura która może Ci się przydać:

 

http://www.accordklu...ak-i-lpg/page-1

 

Poruszona kwestia sondy oraz zaworów IACV i FITV które też mogą wymagać np. czyszczenia bo dają podobne efekty. Oczywiście jak masz błąd to sonda bezwzględnie ale radził bym od razu tu też zajrzeć, 


  • 0

#4 Piotrek91pl

Piotrek91pl
  • Forumowicz
  • 19 postów
  • Skąd:Radomsko
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Aerodek
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1994
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:23, 11.08.2017

Podmienialem wcześniej tylko że na zamienniki i na kilka dni po usunięciu błędu błąd wracał a problem z falowaniem i gaśnięciem pozostawał.

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
W zeszłym tygodniu podmienialem na sondę denso tylko od Galanta po numerze seryjnym "pasowala" a i tak błąd został i zmian brak. Czy ustawienie zaplonu może pomóc?

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#5 slawex9

slawex9
  • Forumowicz
  • 930 postów
  • Skąd:Złoczew/Łódź/Wieluń
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 09:37, 11.08.2017

A że niby jak chcesz ustawić zapłon? W V genach na aparacie w większości nie ma możliwości ustawiania zapłonu. 

Błąd sondy to błąd sondy. Temat omawiany szeroko. Zakładanie rzekomo pasującej sondy nic ci nie da. Jak nie chcesz pakować się w koszty to kup od kogoś używkę ale ori. Koszt ok 50 zł. 

Poza tym wyczyść jeszcze te zawory które wcześniej opisałem.


  • 0

#6 h1tman

h1tman
  • Forumowicz
  • 763 postów
  • Skąd:Łódź/Piotrków Trybunalski
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:>200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 09:44, 11.08.2017

A że niby jak chcesz ustawić zapłon? W V genach na aparacie w większości nie ma możliwości ustawiania zapłonu. 

Przecierz zapłon ustawia się kręcąc aparatem zapłonowym...... :om:


Użytkownik h1tman edytował ten post 09:45, 11.08.2017

  • 0

9beb182d56bbdabb4ef8a1c5125f16bca600ed0a


#7 slawex9

slawex9
  • Forumowicz
  • 930 postów
  • Skąd:Złoczew/Łódź/Wieluń
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 10:01, 11.08.2017

Przecierz zapłon ustawia się kręcąc aparatem zapłonowym...... :om:

Przykłda f20b6, f18a3, f18b2  czy też inne modele silników jak np. d15b2. (W zależnosci od posiadanego aparatu zapłonowego) Nie ma tu opcji ustawiania. Masz aparat na sztywno wkręcony i nie ma jak nim cokolwiek regulować. Nie ma na aparacie w miejscach śrub owalu. Nie pamiętam dokładnie ale chyba tez przy p45 g01 też nie ma praktycznie różnicy mimo niewielkiego owalu na obudowie. 

Napisałem też że w większości ale nie we wszystkich. 

 

Poniżej masz przykład właśnie aparatu z accorda w którym nie jesteś w stanie przekręcić go względem osi środkowej: 

 

562414736_3_644x461_honda-accord-vi-99-0


  • 0

#8 Piotrek91pl

Piotrek91pl
  • Forumowicz
  • 19 postów
  • Skąd:Radomsko
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Aerodek
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1994
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:13, 11.08.2017

Czyli utworzyć nowy wątek o chęci kupna sondy. Dzięki bardzo za informację. Jutro ogarnę zawór i poszukam sondy mam nadzieję że pomoże.

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#9 h1tman

h1tman
  • Forumowicz
  • 763 postów
  • Skąd:Łódź/Piotrków Trybunalski
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:>200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 10:16, 11.08.2017

Zgadzam sie ale tu jest mowa o 2.0 z V gena Aero czyli zapewne F20B3 gdzie jest "normalny" regulowany aparat.


  • 0

9beb182d56bbdabb4ef8a1c5125f16bca600ed0a


#10 Piotrek91pl

Piotrek91pl
  • Forumowicz
  • 19 postów
  • Skąd:Radomsko
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Aerodek
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1994
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:36, 11.08.2017

Dzwoniłem do serwisu i jest regulowany.

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#11 Piotrek91pl

Piotrek91pl
  • Forumowicz
  • 19 postów
  • Skąd:Radomsko
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Aerodek
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1994
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:17, 11.08.2017

A polecasz kupić używany oryginał czy lepiej wydechowy te 300 i kupić denso nowe?

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#12 h1tman

h1tman
  • Forumowicz
  • 763 postów
  • Skąd:Łódź/Piotrków Trybunalski
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:>200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 13:54, 11.08.2017

Jeśli o mnie chodzi to bym wziął używkę od sprawdzonego sprzedawcy.


  • 0

9beb182d56bbdabb4ef8a1c5125f16bca600ed0a


#13 Piotrek91pl

Piotrek91pl
  • Forumowicz
  • 19 postów
  • Skąd:Radomsko
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Aerodek
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1994
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:00, 11.08.2017

A mógłbyś podać na takiego namiar jakiś?

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#14 h1tman

h1tman
  • Forumowicz
  • 763 postów
  • Skąd:Łódź/Piotrków Trybunalski
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:>200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 14:08, 11.08.2017

Może sondę jakąś będzie miał kolega wolek albo rosencreutz, poszukaj na forum.

 

Ale przed zakupem przemierzyłbym jeszcze połączenia, może gdzieś nie łączy.


Użytkownik h1tman edytował ten post 14:17, 11.08.2017

  • 0

9beb182d56bbdabb4ef8a1c5125f16bca600ed0a


#15 Piotrek91pl

Piotrek91pl
  • Forumowicz
  • 19 postów
  • Skąd:Radomsko
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Aerodek
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1994
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:18, 11.08.2017

Mam założony zamiennik za 100 zł więc może nie ma sensu nic kombinować tylko szukać oryginału a co powiesz o denso? Nówka to nówka.

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: V

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq