Skocz do zawartości


Zdjęcie

Szarpie przy gazowaniu

VI szarpanie lambda

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 deha21

deha21
  • Forumowicz
  • 79 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Accord VI ES
  • KM:311 000
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:48, 10.08.2017

W moim Accordzie VI czasami w momencie przed zmianą biegu z 1 na 2 i z 2 na 3 czuć że samochód się lekko krztusi i szarpie. Miałem wcześniej takie problem i wymieniłem sondę lambda na oryginalną (używaną) i problem zniknął na chwilę, ale teraz znowu się zaczął. Wcześniejsza lambda szarpała i pojawiał się check engine. Teraz check nie wyskakuje ale szarpanie jest na gazie (na benzynie czasami jest ale nieporównywalnie mniejsze). Tak się zastanawiam czy po zmianie lambdy nie trzeba jakiejś regulacji gazu zrobić? Dodam jeszcze, że czasem podczas postoju silnik faluje, zmniejsza obroty (do ok 650, a powinno być w okolicach 700-750 z tego co kojarzę).

 

P.S. Założyłem też drugi temat na temat drgania samochodu, ale niech was to nie zmyli :) Czuć dwa typy szarpania i jeden jest najpewniej od gazu, silnka a drugi raczej mechaniczny.


Użytkownik deha21 edytował ten post 09:50, 10.08.2017


#2 slawex9

slawex9

    Moderator

  • Moderator
  • 775 postów
  • Skąd:Złoczew/Łódź/Wieluń
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:116
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 10:28, 10.08.2017

Po wymianie lambdy gazownik do odwiedzenia. Jeśli faluje i przerywa to masz jeszcze kilka punktów do przerobienia. 

1. Zawory m.in FITV np:

http://www.accordklu...itv#entry474202

2. Do sprawdzenia aparat. Na początek czy nie cieknie bo jak jest zalany oliwą to może cewka w tyłek dostawać za czym idzie wypadanie zapłonu.

3. NO I DRUKOWANYMI LITERAMI BO PROBLEM BYŁ TYLE RAZY OMAWIANY ŻE MÓGŁBYM CI TU WYWALIĆ SPIS TREŚCI WIELKOŚCI KSIĄŻKI TELEFONICZNEJ. 

REGULACJA ZAWORÓW

jeśli nie pomaga powyższe to:

REGULACJA ZAWORÓW. 

A jak nie to sonda do sprawdzenia znów.

 

Wszystko powyższe zakładając dobrą kondycję kopułki, palca, świec, przewodów WN. 

 

A na koniec gazownik jak już na pb przestanie przerywać. 



#3 deha21

deha21
  • Forumowicz
  • 79 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Accord VI ES
  • KM:311 000
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:35, 10.08.2017

Ok, najpierw odwiedzę gazownika. Zawory miałem regulowane jakieś 3 miesiące temu chyba więc raczej też odpada to.



#4 kslavek

kslavek
  • Forumowicz
  • 409 postów
  • Skąd:Sułkowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 09:59, 13.08.2017

W VI nie ma zaworu FITV. Jak luz zaworowy ok, to jedź na regulację gazu.







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, szarpanie, lambda

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq