Skocz do zawartości


Zdjęcie

Łożysko koła przedniego

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 machbed

machbed
  • Forumowicz
  • 21 postów
  • Skąd:Okolice Rzeszowa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:32, 08.08.2017

Nie znalazłem nic takiego, odnośnie Accorda VII. Tak z ciekawości chciałbym zapytać, bo póki co u mnie jeszcze nie szumią, ale kto wie kiedy mnie ten problem dopadnie, sądząc po przebiegu. Kiedy wymienialiście łożyska przednich kół? Polecacie jakieś zamienniki, czy są wątłej jakości i lepiej założyć OEM?



#2 Ciapatyz

Ciapatyz
  • Forumowicz
  • 175 postów
  • Skąd:Pasiecznik/Eitorf
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:35, 09.08.2017

Myślę że żywotność lozyska jest tak samo względne jak żywotność opon czy sprzęgła. U mnie jest 200000 km i na razie nic się nie dzieje. Co do części zamiennych to chyba na forum już gdzieś było.

Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka

#3 Wilu

Wilu
  • Forumowicz
  • 1347 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:19, 09.08.2017

http://www.rufus.pl/1021-honda-accord



#4 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2111 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:K20
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 21:18, 09.08.2017

200,000km na jednym komplecie opon - JA CHCĘ takie opony 😛

Nie ma co się przejmować łożyskiem przodu. Częściej tył-piasta pada.

Wysłane z Tapatalk

#5 machbed

machbed
  • Forumowicz
  • 21 postów
  • Skąd:Okolice Rzeszowa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:12, 09.08.2017

Serio? Ja właśnie od mechaników słyszałem, aby się tą piastą nie przejmować przy przebiegu mojego auta, bo jest całkiem wytrzymała. Dlatego pytam o przód. Ja mam przebieg 251tkm, dlatego pytam o to łożysko. Kiedyś dzwoniłem z ciekawości do ASO i pytałem ile takowe kosztuje, jak zwykle cena zwala z nóg, 557zł za sztukę bodajże. Dlatego pytam czy ktoś wymieniał, jeśli tak to przy jakim przebiegu i na jakie?
 


Użytkownik machbed edytował ten post 22:18, 09.08.2017


#6 ThinkeR

ThinkeR
  • Klubowicz
  • 51 postów
  • Skąd:SKL/OST/OP
  • Silnik:2.4
  • Wersja:typeS
  • KM:190 + reflash
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 05:43, 10.08.2017

Tylne piasto-łożyska znacznie częściej padają, a jak ktoś lubi szybkie zakręty i jazdę na ręcznym zimą to tym bardziej  :-P Tyle, że wymiana łatwiejsza i nie trzeba mieć prasy ;) No i są droższe od przednich rzecz jasna ;) A na przodzie ori siedzą z NTN (w poniedziałek wymieniałem sworznie i widziałem), także nie ma sensu w ASO kupować tylko normalnie też z NTN.

Ja mam 223k najechane i na razie nie słychać nawet delikatnego "łułułułułułu" z przodu ;) Za to tylne prawe już zmieniałem.


Użytkownik ThinkeR edytował ten post 05:44, 10.08.2017

Volvo S40 1,9D --> Honda Prelude BB9 F20A4 --> Honda Accord CL9 K24A3


#7 rafisz

rafisz
  • Forumowicz
  • 626 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 08:04, 12.08.2017

też mam oryginały na przodzie, póki co cisza, 240k nalatane (wg licznika), spokojnie z tym łożyskiem, z dnia na dzień nie pada, a jak zacznie hałasować to sobie wymienisz



#8 pawel84

pawel84
  • Forumowicz
  • 270 postów
  • Skąd:Devizes .UK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 08:37, 12.08.2017

A to chyba jakaś wada,bo ja też tylko tylne prawe zmieniałem :). Przy 180tys.km



#9 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 3848 postów
  • Skąd:P.Śl
  • Silnik:K24
  • Wersja:EXE
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 12:25, 12.08.2017

Łożysko w kole to jak sprzęgło.Można wykończyć w 30 tyś ,a można i zrobić 300 tyśkm ..wpływa na to mnóstwo czynników.Wożenie kompetu ciężaru na pokładzie
Nawierzchnia na której użytkujemy , opony(profil),fela (ciężar),poszczególne ,mocne,pojedyńcze razy które mogło łożysko dostać w trakcie swojego żywota(krawężnik ,dziura)....a także nasze preferencje do omijania lub nie dziur :-) ....a wreszcie na końcu jakiś akurat gorszy sort.
Także piasnie ,że łożysko krótko wytrzymało nie ma sensu ..bo wystarczy ,że poprzedni właściciel przyłożył raz ostro w dziurę i skrócił żywot o 50 tyśkm

Użytkownik Wlodar edytował ten post 13:25, 12.08.2017

MOJA SATYNOWA    DWURURKA                        
....prawda was jeszcze zadziwi...                          


#10 Madoy

Madoy
  • Forumowicz
  • 20 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:26, 12.08.2017

Ja prawy tył przy 270k 







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq