Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Stuki w zawieszeniu (?) przy upalnej pogodzie

VIII zawieszenie

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
73 odpowiedzi w tym temacie

#61 BeJot

BeJot
  • Klubowicz
  • 73 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:28, 26.06.2019

Wszystkie niepokojące objawy w trakcie upalnej pogody zniknęły wraz z wymianą przednich dolnych sworzni. Jest sztywno i nic nie puka.

(Stare sworznie wg weryfikacji wszelakiej - luzu nie miały...)

 

Ps. To forum to kopalnia wiedzy w zakresie jak widać - tożsamych utrapień accordów.

 

Brawo !! - Dobra informacja dla wszystkich

 

 

To jeszcze zostaje do rozwiązania problem skrzypiącego pedału sprzęgła :)


Użytkownik BeJot edytował ten post 20:29, 26.06.2019

  • 0

#62 Paciu

Paciu
  • Forumowicz
  • 50 postów
  • Skąd:Hannover
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2013
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 19:10, 27.06.2019

Wszystkie niepokojące objawy w trakcie upalnej pogody zniknęły wraz z wymianą przednich dolnych sworzni. Jest sztywno i nic nie puka.
(Stare sworznie wg weryfikacji wszelakiej - luzu nie miały...)

Ps. To forum to kopalnia wiedzy w zakresie jak widać - tożsamych utrapień accordów.


Zalozyles poprawione sworznie Oem czy te 555?
  • 0

#63 grzybus82

grzybus82
  • Forumowicz
  • 122 postów
  • Skąd:Lublin/Grójec
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive + Navi + LKAS/ACC/CMBS
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 20:11, 27.06.2019

Zalozyles poprawione sworznie Oem czy te 555?

 

Przecież napisałem wcześniej (http://www.accordklu...odzie/?p=976658),że 555.


Użytkownik grzybus82 edytował ten post 07:55, 28.06.2019

  • 0

#64 airman

airman
  • Forumowicz
  • 25 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU2+EG4
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:16, 01.07.2019

Też chyba zadziałam jeszcze w lipcu. Jak chwile było chłodniej to zero stuku a tak od 25 na zegarach już się zaczyna ;]


  • 0

#65 wariat

wariat
  • Klubowicz
  • 144 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive + (Navi+ACC+LKAS) manual
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 15:22, 14.07.2019

Wymienione sworznie na poprawione OEM. Jak ręką odjął. Dziękuję za cenne wskazówki w tym wątku. 5655bcbb16ea923f98dad0d14230187b.jpg
  • 0

#66 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4206 postów
  • Skąd:Centrum
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Specjals
  • KM:~999
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Miniwagen
Reputacja: 115
Super

Napisano 16:04, 14.07.2019

Ja kupiłem 2 ostatnie w Haparts :)
Montaż mam dopiero 12/13 lipca


Zamontowane
Stare nie miały mm luzu
Daj znaka chłopakom czy pomogło 😉
  • 0

inspekcje przedzakupowe, specjalizacja Japończyki, do 150km od Warszawy..wyszukanie aut typowo pod zamówienie

regulacja zaworów (wszystkie Hondy łącznie z V6- j-seria), wymiana hebli, zawieszenia, płynów, ozonowanie wnętrza, diagnostyka HDS - zapraszam na PW

opinie ====> tu kliknij


#67 BeJot

BeJot
  • Klubowicz
  • 73 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 19:49, 14.07.2019

Zamontowane
Stare nie miały mm luzu
Daj znaka chłopakom czy pomogło

 

U mnie tez problem rozwiązany (OEM "poprawiony")

Przejechane dzisiaj ponad 1000 km i zero stuków podczas jazdy/ ruszania/ hamowania/ toczenia się


  • 0

#68 grzybus82

grzybus82
  • Forumowicz
  • 122 postów
  • Skąd:Lublin/Grójec
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive + Navi + LKAS/ACC/CMBS
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 12:02, 15.07.2019

Wymienione sworznie na poprawione OEM. Jak ręką odjął. Dziękuję za cenne wskazówki w tym wątku. 5655bcbb16ea923f98dad0d14230187b.jpg

 

To ciekawe: "Made in China"... natomiast na sworzniu firmy 555 jest napisane "Made in Japan".


  • 0

#69 wariat

wariat
  • Klubowicz
  • 144 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive + (Navi+ACC+LKAS) manual
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 12:17, 15.07.2019

To ciekawe: "Made in China"... natomiast na sworzniu firmy 555 jest napisane "Made in Japan".

Sarkazm wyczuwalny w Twojej wypowiedzi jest zupełnie bezzasadny ;) Teraz ja: zobaczymy które dłużej podjeżdżą.. :-D
  • 0

#70 grzybus82

grzybus82
  • Forumowicz
  • 122 postów
  • Skąd:Lublin/Grójec
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive + Navi + LKAS/ACC/CMBS
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 12:41, 15.07.2019

Sarkazm wyczuwalny w Twojej wypowiedzi jest zupełnie bezzasadny ;) Teraz ja: zobaczymy które dłużej podjeżdżą.. :-D

Nie,absolutnie nie tak to stwierdzenie miało być odebrane :-), jestem daleki od takich form, ale zwyczajnie się zdziwiłem, że z Chin? Może mało jeszcze widziałem:-)

Najważniejsze, że wymienione i jest ok!


Użytkownik grzybus82 edytował ten post 12:42, 15.07.2019

  • 0

#71 Paciu

Paciu
  • Forumowicz
  • 50 postów
  • Skąd:Hannover
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2013
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 18:28, 23.07.2019

Wstrzyknelem ok 50ml smaru do łożysk przez strzykawke i igle 0.9 ze 2 tygodnie temu. Od wczoraj jest +30 i zero stukania. Choc nowe sworznie Oem poprawione sa juz w drodze.
  • 1

#72 airman

airman
  • Forumowicz
  • 25 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU2+EG4
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:23, 30.07.2019

Przy upale lewy już sie zacierał i strzelał, oba stukały. Były oem od nowości, w rękach zero luzu. Teraz w końcu nic mnie nie wnerwia w zawieszeniu :) Wrzuciłem 555.


  • 0

#73 lajsta

lajsta
  • Klubowicz
  • 522 postów
  • Skąd:SL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 11:41, 10.08.2019

Gdzie najkorzystniej kupić elementu OEM dolnego, przedniego wahacza (sworzeń, 3x tuleje). Komplet na przód w Haparts.pl wychodzi jakieś 950 zł. Znalazł ktoś taniej?
  • 0

CB->CC7->EU7->CU1....H O N D A

 

ivtec%2Bsohc1.jpg


#74 wariat

wariat
  • Klubowicz
  • 144 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive + (Navi+ACC+LKAS) manual
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 12:22, 10.08.2019

Gdzie najkorzystniej kupić elementu OEM dolnego, przedniego wahacza (sworzeń, 3x tuleje). Komplet na przód w Haparts.pl wychodzi jakieś 950 zł. Znalazł ktoś taniej?

Haparts ma taniej o ok 10% niż ASO. Dobrze i sprawnie ogarniaja temat. Ja bym już nie szukał. Pamiętaj o kodzie HAKP na dodatkowe 5%.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, zawieszenie

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq