Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Stuki w zawieszeniu (?) przy upalnej pogodzie

VIII zawieszenie

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
94 odpowiedzi w tym temacie

#46 Paciu

Paciu
  • Forumowicz
  • 92 postów
  • Skąd:Hannover
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2013
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 15:09, 19.06.2019

I sie wyjasnilo umnie sa napewno sworznie dzisiaj ponioslem przod lewarkiem, opuscilem i cisza. Czyli sworznie do zmiany. Mysle czy moze podac strzykawka troche smaru w sworzen przez gume. Hmm co myslicie?
  • 0

#47 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2931 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 15:20, 19.06.2019

Nie zaszkodzi, tylko pomoże.
Wymianę i tak musisz prędzej czy później zaplanować.
  • 0

#48 Paciu

Paciu
  • Forumowicz
  • 92 postów
  • Skąd:Hannover
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2013
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 15:54, 19.06.2019

Wiem wiem wymiana bedzie chyba na te poprawione oem. Musze zobaczyc jaki smar mozna tam wcisnac i czy uda sie wycisnac smar przez strzkawke z igla. Grunt ze wiem ze to napewno sworznie. 🤗🤗 wiecie jaki smar mozna wcisnac w sworznie? Moze byc taki jak w przeguby?

Użytkownik Paciu edytował ten post 19:09, 19.06.2019

  • 0

#49 Paciu

Paciu
  • Forumowicz
  • 92 postów
  • Skąd:Hannover
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2013
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 20:29, 19.06.2019

Kolega hangie twierdzi ze u niego pomogło
Zobaczymy czy OEM (poprawiony) rozwiąże problem u mnie


Jestes juz po zmianie?
  • 0

#50 grzybus82

grzybus82
  • Forumowicz
  • 126 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 20:38, 19.06.2019

Dzisiaj chłodno i co - nic nie puka. W piątek jadę wymieniać sworznie, zobaczymy co to da.


  • 0

#51 Paciu

Paciu
  • Forumowicz
  • 92 postów
  • Skąd:Hannover
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2013
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 16:16, 22.06.2019

I jak tam kolego jestes po zmianie?
  • 0

#52 grzybus82

grzybus82
  • Forumowicz
  • 126 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 14:18, 23.06.2019

Jestem po wymianie sworzni i powiem wam, że już czuję się bezpiecznie. Co do odczuć, to czuje lepszą sztywność przy hamowaniu, więcej opiszę jak będzie bardzo gorąco. Stare sworznie spokojnie by pojeździły ale smaru to tam było bardzo mało i widać na jednym ślady przytarcia i brak płynnego ruchu w tym miejscu.Zrobię kilka zdjęć i pokażę wam..


  • 0

#53 BeJot

BeJot
  • Forumowicz
  • 74 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:11, 23.06.2019

Jestes juz po zmianie?

Czekam na termin u speca 


  • 0

#54 wariat

wariat
  • Klubowicz
  • 174 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive + (Navi+ACC+LKAS) manual
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 09:48, 24.06.2019

W ASO zamówili mi złe sworznie. Te poprawione mogą być na 12lipca. Czy ktoś wie, gdzie można dostać 2szt.od ręki? W Haparts też nie ma.
  • 0

#55 KulawyJohn

KulawyJohn
  • Administrator
  • 1615 postów
  • Skąd:KSU powiat suski
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201 z groszami
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 53
Wzorowa

Napisano 10:03, 24.06.2019

wołek nie ma?
  • 0

Pozdrawiam Grzegorz - górolicek śmiesek :)
Moja "Czarnula"

"Być górolem - to nie po górolsku godać.
Górolsko ślebodę trza tajsi w sercu chować!
Nie tyn jest górolem, co mo parzynice,
Nie tyn, komu gorset zdobio łostrężnice.
Jeno tym górolem, kto w górach serce swe łostawił,
W wąziutki szczelinie granitym zastawił"


#56 BeJot

BeJot
  • Forumowicz
  • 74 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 10:07, 24.06.2019

W ASO zamówili mi złe sworznie. Te poprawione mogą być na 12lipca. Czy ktoś wie, gdzie można dostać 2szt.od ręki? W Haparts też nie ma.

 

Ja kupiłem 2 ostatnie w Haparts :)

Montaż mam dopiero 12/13 lipca


  • 0

#57 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 723 postów
  • Skąd:Pomorskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 10:30, 24.06.2019

A jaka cena 1 szt. sworznia oem?


  • 0

#58 BeJot

BeJot
  • Forumowicz
  • 74 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 10:33, 24.06.2019

A jaka cena 1 szt. sworznia oem?

Zobacz 2gą stronę tego tematu


  • 0

#59 wariat

wariat
  • Klubowicz
  • 174 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive + (Navi+ACC+LKAS) manual
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 14:25, 24.06.2019

wołek nie ma?

 

Niestety.


Ja kupiłem 2 ostatnie w Haparts :)

Montaż mam dopiero 12/13 lipca

 

Pożycz ;) Na 12 lipca przyjdą moje, to puszczę Ci kurierem :)


  • 0

#60 grzybus82

grzybus82
  • Forumowicz
  • 126 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 08:55, 26.06.2019

Jestem po wymianie sworzni i powiem wam, że już czuję się bezpiecznie. Co do odczuć, to czuje lepszą sztywność przy hamowaniu, więcej opiszę jak będzie bardzo gorąco. Stare sworznie spokojnie by pojeździły ale smaru to tam było bardzo mało i widać na jednym ślady przytarcia i brak płynnego ruchu w tym miejscu.Zrobię kilka zdjęć i pokażę wam..

 

Wszystkie niepokojące objawy w trakcie upalnej pogody zniknęły wraz z wymianą przednich dolnych sworzni. Jest sztywno i nic nie puka.

(Stare sworznie wg weryfikacji wszelakiej - luzu nie miały...)

 

Ps. To forum to kopalnia wiedzy w zakresie jak widać - tożsamych utrapień accordów.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, zawieszenie

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq