Panowie, czy problem wyskakujących sworzni dolnych też występuje w accordach VIII gen?
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Stuki w zawieszeniu (?) przy upalnej pogodzie
#16
Napisano 11:36, 10.06.2019
#17
Napisano 21:20, 10.06.2019
#18
Napisano 08:29, 12.06.2019
Mam podobną sytuację. Jest gorączka - wiadomo i co przy delikatnym przyhamowywaniu odzywa się lewa strona. Na szarpaku nic wyszło,po podniesieniu auta i też luzu na sworzniu nie stwierdzono, ale po jego postawieniu na kołach w czasie powrotu do domu- cisza! chwilowa, bo potem wraca to samo. Dodatkowo gdy najadę trochę szybciej na próg zwalniający i dobije koło to czuje na kierownicy taki delikatne puknięcie , jak by się ruszyła wzdłuż (takie mam odczucie). Co robić ? Czy to sworzeń? Czy wymieniać już na nowe 555? Sworznie siedzą oryginalne (przebieg powyżej dwustu)..
#19
Napisano 20:30, 13.06.2019
#20
Napisano 08:45, 14.06.2019
Ja miałem to na oem sworzniach, wymieniłem na 555 i jest tak samo. Ten typ chyba tak ma...
Ja zobaczę jak to u mnie będzie, już się umówiłem na wymianę w ramach bezpieczeństwa dalszego użytkowania.
#21
Napisano 09:35, 14.06.2019
Ja zobaczę jak to u mnie będzie, już się umówiłem na wymianę w ramach bezpieczeństwa dalszego użytkowania.
Pociesze Cie to nie maglownica a dolne sworzenie - pisalem juz o tym kilka razy na forum.
Mialem identyczne objawy. Mozna z tym jezdzic ale bedzie sie coraz glosniej robilo. W skrocie zly smar jest uzyty i jak jest goraca to nie ma odpowiedniego smarowania i wali.
Mi to zajelo 2 lata aby doisc co to sie tam tlucze
Tutaj masz biuletyn z numerami czesci i procedura: http://techinfo.hond.../SB/B12-041.pdf
Poprawiony sworzen kupowalem w UK ale z europejskiej dystrybucji takze w Polsce w ASO jak dasz numer czesci tez Ci powinni sciagnac.
Po wymianie odrazu cisza i spokoj. Jak chcesz sprawdzic na 100% czy to wina sworzni to jak jest goraca i sie tlucze podniesz auto na chwile aby kolo opadlo i rozsmarowalo smar ponownie. Powinno przestac stukac wtedy na jakis czas dopoki znowu caly nie splynie na dno.
Panowie które kupowaliście?
555 czy OEM
Jezeli Oem to które?
51220-TA0-306 - sworznie poprawione
51220-TA0-A02 - sworznie standardowe jakie mamy w naszych autach.
Pociesze Cie to nie maglownica a dolne sworzenie - pisalem juz o tym kilka razy na forum.
Mialem identyczne objawy. Mozna z tym jezdzic ale bedzie sie coraz glosniej robilo. W skrocie zly smar jest uzyty i jak jest goraca to nie ma odpowiedniego smarowania i wali.
Mi to zajelo 2 lata aby doisc co to sie tam tlucze
Tutaj masz biuletyn z numerami czesci i procedura: http://techinfo.hond.../SB/B12-041.pdf
Poprawiony sworzen kupowalem w UK ale z europejskiej dystrybucji takze w Polsce w ASO jak dasz numer czesci tez Ci powinni sciagnac.
Po wymianie odrazu cisza i spokoj. Jak chcesz sprawdzic na 100% czy to wina sworzni to jak jest goraca i sie tlucze podniesz auto na chwile aby kolo opadlo i rozsmarowalo smar ponownie. Powinno przestac stukac wtedy na jakis czas dopoki znowu caly nie splynie na dno.
Użytkownik BeJot edytował ten post 09:39, 14.06.2019
#22
Napisano 09:39, 14.06.2019
Bejot 555 sobie odpuść są marnej jskości ja w vii na dolnych 555 zrobiłem może 20kkm i obydwa się prawie rozsypały.
Tomek
zawsze czarna perła Hania CG9>CL7>CU2 2.4 i-VTEC
#23
Napisano 09:43, 14.06.2019
Aleee
Jak chcesz na lata, kupuj oem
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
#24
Napisano 12:26, 14.06.2019
Panowie które kupowaliście?
555 czy OEM
Jezeli Oem to które?
51220-TA0-306 - sworznie poprawione
51220-TA0-A02 - sworznie standardowe jakie mamy w naszych autach.
Ja mam zamiar kupić w haparts firmy 555. Są 1.5 x tańsze niż OEM, a równie dobre jak czytam.
Wymieniłem tydzień temu przedni górny firmy 555 w HONDCAR w Lublinie (nieautoryzowany serwis Hond) i tam też wymienię dolne.
Panowie właśnie, czy wymieniać tylko ten do którego mam wątpliwości czy obydwa?
Użytkownik grzybus82 edytował ten post 12:28, 14.06.2019
#25
Napisano 12:45, 14.06.2019
Pozdrawiam Grzegorz - górolicek śmiesek
Moja "Czarnula"
"Być górolem - to nie po górolsku godać.
Górolsko ślebodę trza tajsi w sercu chować!
Nie tyn jest górolem, co mo parzynice,
Nie tyn, komu gorset zdobio łostrężnice.
Jeno tym górolem, kto w górach serce swe łostawił,
W wąziutki szczelinie granitym zastawił"
#26
Napisano 12:56, 14.06.2019
Zamówiłem OEM 51220-TA0-306 niby poprawione oraz ten zestaw naprawczy pompki sprzęgła
Użytkownik BeJot edytował ten post 12:56, 14.06.2019
#27
Napisano 13:00, 14.06.2019
Jaka cena sworzni i gdzie zamówiłeś?
Zamówiłem OEM 51220-TA0-306 niby poprawione oraz ten zestaw naprawczy pompki sprzęgła
#28
Napisano 13:28, 14.06.2019
Jaka cena sworzni i gdzie zamówiłeś?
W HPARTS Rabat 5% na hasło HAKP wyszło 490,96 za sztukę
#29
Napisano 13:34, 14.06.2019
W HPARTS Rabat 5% na hasło HAKP wyszło 490,96 za sztukę
a nie za dwie?
#30
Napisano 13:36, 14.06.2019
a nie za dwie?
Sorki
Oczywiście za dwie
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, zawieszenie
|
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jakie żarówki HB3 do świateł długich (jako dzienne) ?Napisany przez michal750 , dziś, 18:04 VIII, hb3 żarówki dzienne |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
2.2 pływanie autaNapisany przez ksiądz wikary , 15 kwi 2024 VIII, zawieszenie |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Nadwozie →
Demontaż nadkolaNapisany przez Accord2.4 , 14 kwi 2024 VIII |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
Ścięte opinyNapisany przez kirsa , 13 kwi 2024 VIII |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Opony / Felgi →
VIII generacja - felgi - opony →
Jaka dojazdówka 17 cali ?Napisany przez michal750 , 07 kwi 2024 VIII, zapas, dojazdówka |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych