Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Stuki w zawieszeniu (?) przy upalnej pogodzie

VIII zawieszenie

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
94 odpowiedzi w tym temacie

#16 grzybus82

grzybus82
  • Forumowicz
  • 126 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 11:36, 10.06.2019

Panowie, czy problem wyskakujących sworzni dolnych też występuje w accordach VIII gen?


  • 0

#17 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2931 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 21:20, 10.06.2019

Konstrukcja zwrotnicy identyczna. Problem będzie dotyczył. Kwestia zaniedbanych egzemplarzy, dobrze skreconych przebiegów i szajsowatych zamienników które są montowane przez nieświadomych userów czy miechów. W dużej ilości aut jeszcze OEM sworzeń siedzi a on cierpliwy jest.
  • 0

#18 grzybus82

grzybus82
  • Forumowicz
  • 126 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 08:29, 12.06.2019

Mam podobną sytuację. Jest gorączka - wiadomo i co przy delikatnym przyhamowywaniu odzywa się lewa strona. Na szarpaku nic wyszło,po podniesieniu auta i też luzu na sworzniu nie stwierdzono, ale po jego  postawieniu na kołach w czasie powrotu do domu- cisza! chwilowa, bo potem wraca to samo. Dodatkowo gdy najadę trochę szybciej na próg zwalniający i dobije koło to czuje na kierownicy taki delikatne puknięcie , jak by się ruszyła wzdłuż (takie mam odczucie). Co robić ? Czy to sworzeń? Czy wymieniać już na nowe 555? Sworznie siedzą oryginalne (przebieg powyżej dwustu)..  


  • 0

#19 Wojto

Wojto
  • Forumowicz
  • 419 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Type S
  • KM:209
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 20:30, 13.06.2019

Ja miałem to na oem sworzniach, wymieniłem na 555 i jest tak samo. Ten typ chyba tak ma...
  • 0

#20 grzybus82

grzybus82
  • Forumowicz
  • 126 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 08:45, 14.06.2019

Ja miałem to na oem sworzniach, wymieniłem na 555 i jest tak samo. Ten typ chyba tak ma...

 

 

Ja zobaczę jak to u mnie będzie, już się umówiłem na wymianę  w ramach bezpieczeństwa dalszego użytkowania.


  • 0

#21 BeJot

BeJot
  • Forumowicz
  • 74 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 09:35, 14.06.2019

Ja zobaczę jak to u mnie będzie, już się umówiłem na wymianę  w ramach bezpieczeństwa dalszego użytkowania.

 

Pociesze Cie to nie maglownica a dolne sworzenie - pisalem juz o tym kilka razy na forum. 

Mialem identyczne objawy. Mozna z tym jezdzic ale bedzie sie coraz glosniej robilo. W skrocie zly smar jest uzyty i jak jest goraca to nie ma odpowiedniego smarowania i wali.

 

Mi to zajelo 2 lata aby doisc co to sie tam tlucze  ;)

Tutaj masz biuletyn z numerami czesci i procedura: http://techinfo.hond.../SB/B12-041.pdf

 

Poprawiony sworzen kupowalem w UK ale z europejskiej dystrybucji takze w Polsce w ASO jak dasz numer czesci tez Ci powinni sciagnac.

Po wymianie odrazu cisza i spokoj. Jak chcesz sprawdzic na 100% czy to wina sworzni to jak jest goraca i sie tlucze podniesz auto na chwile aby kolo opadlo i rozsmarowalo smar ponownie. Powinno przestac stukac wtedy na jakis czas dopoki znowu caly nie splynie na dno.

 

Panowie które kupowaliście?

 

555 czy OEM 

Jezeli Oem to które? 

51220-TA0-306 - sworznie poprawione 

51220-TA0-A02 - sworznie standardowe jakie mamy w naszych autach.

Pociesze Cie to nie maglownica a dolne sworzenie - pisalem juz o tym kilka razy na forum. 

Mialem identyczne objawy. Mozna z tym jezdzic ale bedzie sie coraz glosniej robilo. W skrocie zly smar jest uzyty i jak jest goraca to nie ma odpowiedniego smarowania i wali.

 

Mi to zajelo 2 lata aby doisc co to sie tam tlucze  ;)

Tutaj masz biuletyn z numerami czesci i procedura: http://techinfo.hond.../SB/B12-041.pdf

 

Poprawiony sworzen kupowalem w UK ale z europejskiej dystrybucji takze w Polsce w ASO jak dasz numer czesci tez Ci powinni sciagnac.

Po wymianie odrazu cisza i spokoj. Jak chcesz sprawdzic na 100% czy to wina sworzni to jak jest goraca i sie tlucze podniesz auto na chwile aby kolo opadlo i rozsmarowalo smar ponownie. Powinno przestac stukac wtedy na jakis czas dopoki znowu caly nie splynie na dno.

 

Użytkownik BeJot edytował ten post 09:39, 14.06.2019

  • 0

#22 muloj

muloj
  • Klubowicz
  • 293 postów
  • Skąd:Bieszczady
  • Silnik:K24
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU 2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 09:39, 14.06.2019

Bejot 555 sobie odpuść są marnej jskości ja w vii na dolnych 555 zrobiłem może 20kkm i obydwa się prawie rozsypały.


  • 0

Tomek
zawsze czarna perła  Hania CG9>CL7>CU2  2.4 i-VTEC


#23 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 09:43, 14.06.2019

Pytanie jak były montowane? Zawieszenie skręcanie zgodnie z podanymi nm? Sworzeń zamontowany zgodnie ze sztuką? Jakoś montuje 555 i jest wszystko ok..

Aleee

Jak chcesz na lata, kupuj oem
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#24 grzybus82

grzybus82
  • Forumowicz
  • 126 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 12:26, 14.06.2019

Panowie które kupowaliście?

 

555 czy OEM 

Jezeli Oem to które? 

51220-TA0-306 - sworznie poprawione 

51220-TA0-A02 - sworznie standardowe jakie mamy w naszych autach.

 

Ja mam zamiar kupić w haparts firmy 555. Są 1.5 x tańsze niż OEM, a równie dobre jak czytam.

Wymieniłem tydzień temu przedni górny firmy 555 w HONDCAR w Lublinie (nieautoryzowany serwis Hond) i tam też wymienię dolne.

 

Panowie właśnie, czy wymieniać tylko ten do którego mam wątpliwości czy obydwa?


Użytkownik grzybus82 edytował ten post 12:28, 14.06.2019

  • 0

#25 KulawyJohn

KulawyJohn
  • Administrator
  • 1615 postów
  • Skąd:KSU powiat suski
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201 z groszami
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 53
Wzorowa

Napisano 12:45, 14.06.2019

Obydwa.
  • 0

Pozdrawiam Grzegorz - górolicek śmiesek :)
Moja "Czarnula"

"Być górolem - to nie po górolsku godać.
Górolsko ślebodę trza tajsi w sercu chować!
Nie tyn jest górolem, co mo parzynice,
Nie tyn, komu gorset zdobio łostrężnice.
Jeno tym górolem, kto w górach serce swe łostawił,
W wąziutki szczelinie granitym zastawił"


#26 BeJot

BeJot
  • Forumowicz
  • 74 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 12:56, 14.06.2019

Zamówiłem OEM 51220-TA0-306 niby poprawione oraz ten zestaw naprawczy pompki sprzęgła


Użytkownik BeJot edytował ten post 12:56, 14.06.2019

  • 0

#27 wariat

wariat
  • Klubowicz
  • 174 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive + (Navi+ACC+LKAS) manual
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 13:00, 14.06.2019


Zamówiłem OEM 51220-TA0-306 niby poprawione oraz ten zestaw naprawczy pompki sprzęgła

Jaka cena sworzni i gdzie zamówiłeś?
  • 0

#28 BeJot

BeJot
  • Forumowicz
  • 74 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 13:28, 14.06.2019

Jaka cena sworzni i gdzie zamówiłeś?

W HPARTS Rabat 5% na hasło HAKP wyszło 490,96 za sztukę


  • 0

#29 grzybus82

grzybus82
  • Forumowicz
  • 126 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 13:34, 14.06.2019

W HPARTS Rabat 5% na hasło HAKP wyszło 490,96 za sztukę

 

a nie za dwie?


  • 0

#30 BeJot

BeJot
  • Forumowicz
  • 74 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 13:36, 14.06.2019

a nie za dwie?

Sorki

Oczywiście za dwie :)


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, zawieszenie

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq