Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

przepustnica k24z3

VIII przepustnicak24z3

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 17:26, 07.08.2017

itka, mam przepustnice z k24z3. popatrzcie jak ktos taka rozbieral widac tam takie czarne miejsca po czyms.
czy tam nie powinno byc jakiejs gumy (uszczelniacza) i jak ktos ja czyscil usunal to i teraz np jest za duzo powietrza?
czy tak ma byc a ja zmyslam?
fe43a1168bc06ebcb8e1de8802a9f37a.jpgb8ff9b2c407ae7e3ac3492a4db20055d.jpg
  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#2 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 17:48, 07.08.2017

Ja też takie coś miałem, ale wyczyscilem prawie do zera i wszystko gra

Tarjei86 z ONEPLUS 3T @ Tapatalk
  • 0

#3 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 17:52, 07.08.2017

ale tu kumpel zakładał te przepustnice do k24a3 i mu obroty falowaly a ogólnie byly wysokie chyba 1200.
i tak sie zastanawiam czy nie przez to czy poprostu musi byc zrobiona ta adaptacja przepustnicy.
  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#4 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 18:12, 07.08.2017

U mnie obyło się bez adaptacji, ale trwało to kilka dni zanim wszystko się ustawilo. Falowania nie miałem w ogóle.

I tak jak napisałem - tego czarnego to ja miałem do okola mnóstwo. Chwilę się bawiłem zanim wyczyscilem wszystko. Lalem na to takim środkiem do rozpuszczania smarów itp i potem szmatką czyscilem

Tarjei86 z ONEPLUS 3T @ Tapatalk
  • 0

#5 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 18:18, 07.08.2017

A jak masz przepustnice ?? Miałeś Vsa i check ?
  • 0

#6 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 18:22, 07.08.2017

tylko ze ty czysciles seryjna a to jest zakladanie k24z3 do k24a3
czyli o 4 mm wiekszej przepustnicy
  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#7 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 19:09, 07.08.2017

No fakt, u mnie póki co seria

Tarjei86 z ONEPLUS 3T @ Tapatalk
  • 0

#8 robgon

robgon
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:czestochowa
  • Silnik:2,4
  • Wersja:XL
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:41, 28.05.2018

witajcie, szukam już kilka dni, sprawdzam każdy opisany wariant ale nadal problem z obrotami na biegu jałowym. Czyszczenie przepustnicy, sporo szlamu - po tym zabiegu obroty podskakują , falują nawet podczas jazdy czuć na 1 i 2 biegu. Robiłem wszystkimi sposobami adaptację poza HDSem. TZN rozgrzewałem na wolnych do dwukrotnego załączenia się wentylatora, próbowałem też na ciepłym tej metody, rozrzewanie na 3000obr, później wolne do wentylatora. Za każym razem reset kompa poprzez odłączenie aku i wyzerowanie napięcia szczątkowego.Nadal obroty skaczą, czy tylko przez boxa Hondy można je wyregulowac??? Mam Accorda Coupe 2008r, silnik K24Z3 148kW(201KM).  Proszę o pomoc jak ktoś wie jak to poprawić. Przy nauce zchodzą do 900-950obr ale wystarczy włączyć klimę albo ruszyć kierownicą i skaczą na 1300, zejdą powoli do 1000 na postoju. Podczas jazdy czuć szarpnięcia w górę albo nagłe(skokowe) przyhamowanie po zdjęciu nogi z gazu.


  • 0

#9 robgon

robgon
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:czestochowa
  • Silnik:2,4
  • Wersja:XL
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:25, 29.05.2018

witam, temat ogarnięty. Wystarczy chiński modem OBD z programem Delphi, ogarnia większość aut, mój silnik był w prawdzie w accordzie europejskim ale K24Z3 się pięknie połączył. Wyszło, że potencjometr pedału gazu w spoczynku daje 1,0V a potencjometr przepustnicy 0,78V . Jest mała śrubka przy przepustnicy do regulacji wstępnej położenia i nią doregulowałem do wartości 1,0V. Problem sam zniknął. HA lata jak opętana , wszystko git.


  • 0

#10 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 07:46, 30.05.2018

Mozesz rozwinac jaki obd jest potrzebny?
I jaki konkert program?
  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#11 robgon

robgon
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:czestochowa
  • Silnik:2,4
  • Wersja:XL
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:04, 03.06.2018

Na ebuy można kupić moduł obd po bluetooth ,ja mam Delphi nr 100251 rev 1.0 kupujesz wraz z programem ,obsługuje także ciężarowe.przy obecnym kursie walut to niecałe 170zl.baza danych z 2015. Trzeba się zalogować by otrzymać klucz aktywacyjny,licencja jest na jeden komputer
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, przepustnicak24z3

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq