Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Accord 6 2.0 brak ssania chodzi na 3 cylindry

VI accord brak ssania 3 cylindry

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
28 odpowiedzi w tym temacie

#1 ryczek46

ryczek46
  • Nowy
  • 15 postów
  • Skąd:Pruszków
  • Silnik:2,0
  • Wersja:es
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:48, 06.08.2017

Witam dopiero co kupiłem Accorda 6 f20b6 z automatyczną skrzynią biegów. Poprzedni właściciel wymienił: świece przewody kopułkę palec oraz sondę na kolektorze. Problem jest nadal ponieważ auto po odpaleniu ma od 800 obr/min niby ok ale nie pracuje na 4 gary błędy są następujące p1399, p1166,p1167 dodam jeszcze że auto ma gaz od 8 lat. Na wstępie wyczyściłem przepustnicę, krokowy, egr i nadal jest tak samo po nagrzaniu auta jest trochę lepiej na drive jak dojeżdżam do skrzyżowania jest jakieś 800-1000 obr. Już nie mam bardzo pomysłów co dalej w poniedziałek będę regulował zawory ale czy to coś da to nie wiem.

Proszę o jakieś mądre propozycje a i jeszcze kompresja jest w porządku 14 bar.


  • 0

#2 h1tman

h1tman
  • Forumowicz
  • 763 postów
  • Skąd:Łódź/Piotrków Trybunalski
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:>200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 07:14, 07.08.2017

Kolego podstawowa sprawa - zawory.

Nastepnie odłączaj wtryski benzynowe albo wyciągaj fajki z świec aby ustalić który cylinder nie domaga.

Jak już ustalisz który nie bandla to załóż świecę na fajkę i sprawdz czy jest iskra.

Jeśli jest to następnie zamień wtryskiwacz z innym cylindrem i sprawdz, czy brak zapłonu się przeniósł razem z wtryskiwaczem.

Jeśli przeniósł to wymień wtryskiwacz i ciesz się jazdą.

 

No i jeszcze pytanie podstawowe czy źle chodzi tylko na benzynie czy na LPG również?


  • 0

9beb182d56bbdabb4ef8a1c5125f16bca600ed0a


#3 ryczek46

ryczek46
  • Nowy
  • 15 postów
  • Skąd:Pruszków
  • Silnik:2,0
  • Wersja:es
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:54, 08.08.2017

Zawory wyregulowa neniemal wszystkie podparte jest trochę lepiej. Na benz i gazie tak samo, iskra jest na kazdym cylindrze. Zobacze jeszcze aparat zaplonowy tzn podmienie na drugi oraz sondy yez podmienie bo mysle że coś z nimi jest nie tak.
  • 0

#4 ryczek46

ryczek46
  • Nowy
  • 15 postów
  • Skąd:Pruszków
  • Silnik:2,0
  • Wersja:es
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:55, 10.08.2017

Wymieniłem sonde na kolektorze oraz czujnik na przepustnicy (ten od ściany grodziowej) i juz bylo wszystko ok ale po nocy nadal po odpaleniu ma za niskie obroty. Robilem reset komputera. Nadal jest błąd p1399.

Załączone pliki


  • 0

#5 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 08:24, 10.08.2017

to może być wszystko niemalże

 

podmieniaj po kolej, świece, kable, kopułkę, palec

 

Jak to nie to to głowica do roboty


  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#6 toki

toki
  • Forumowicz
  • 1532 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 24
Super

Napisano 08:35, 10.08.2017

możesz sprawdzić oporność na kablach, jak są od nowości to moga już niedomagać


  • 0

#7 krzysiekszopen

krzysiekszopen
  • Forumowicz
  • 151 postów
  • Skąd:białystok
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:13, 10.08.2017

Jak auto 8 lat jeździło na lpg, to jest duże szansa że masz wypalone gniazda zaworowe i głowice do remontu.Takie trupy trzeba omijać szerokim łukiem.
Sprawdź kompresje.
  • 0

#8 ryczek46

ryczek46
  • Nowy
  • 15 postów
  • Skąd:Pruszków
  • Silnik:2,0
  • Wersja:es
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:36, 10.08.2017

Kompresja jest 14bar więc głowicy bym nie obstawiał
  • 0

#9 toki

toki
  • Forumowicz
  • 1532 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 24
Super

Napisano 15:27, 10.08.2017

Jak auto 8 lat jeździło na lpg, to jest duże szansa że masz wypalone gniazda zaworowe i głowice do remontu.Takie trupy trzeba omijać szerokim łukiem.
Sprawdź kompresje.

no to kolega pojechał, a skąd takie miejskie legendy? mój stary civ miał instalkę ponad 15 lat i grubo ponad 300kkm na liczniku, jakoś nie było problemów. Wypalenie gniazd zaworowych nie zależy od tego ile lat ma się LPG, mocno to naciągane.


  • 0

#10 ryczek46

ryczek46
  • Nowy
  • 15 postów
  • Skąd:Pruszków
  • Silnik:2,0
  • Wersja:es
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:25, 10.08.2017

Podmieniłem aparat zapłonowy oraz przewody i jest inaczej obroty są wyższe w trasie czasem juz jest Ok tzn na pozycji Drive i wcisnietym hamulcu ok 1000 obr ale później w korkach obroty wzrosły na D do 1500 a na Postoju ok 2000. Trochę przejechałem i spadły na postoju 1500 a drive 1000
  • 0

#11 ryczek46

ryczek46
  • Nowy
  • 15 postów
  • Skąd:Pruszków
  • Silnik:2,0
  • Wersja:es
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:30, 11.08.2017

A może przemiennik magnetyczny na wałku rozrządu lub na wale korbowym?
  • 0

#12 slawex9

slawex9
  • Forumowicz
  • 930 postów
  • Skąd:Złoczew/Łódź/Wieluń
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 09:47, 11.08.2017

A czyściłeś/sprawdzałeś FITV?? 

 

Jak auto 8 lat jeździło na lpg, to jest duże szansa że masz wypalone gniazda zaworowe i głowice do remontu.Takie trupy trzeba omijać szerokim łukiem.
Sprawdź kompresje.

Jak auto jeździło 8 lat na lpg, to zupełnie nic nie znaczy, może być w zdecydowanie lepszej formie od auta które wcale nie jeździło na lpg. 

Określanie czyjegoś auta w ten sposób, bez jego znajomości, biorąc pod uwagę fakt że masz tą samą generacje jest co najmniej nie na miejscu. 

Kolejną taką wycieczkę odpowiednio nagrodzę. 


  • 0

#13 krzysiekszopen

krzysiekszopen
  • Forumowicz
  • 151 postów
  • Skąd:białystok
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:38, 11.08.2017

no to kolegjechał, a skąd takie miejskie legendy? mój stary civ miał instalkę ponad 15 lat i grubo ponad 300kkm na liczniku, jakoś nie było problemów. Wypalenie gniazd zaworowych nie zależy od tego ile lat ma się LPG, mocno to naciągane.

Sam miałem civica w lpg i były wypalone gniazda zaworowe. I nie powiesz sporo osób musi po jakimś czasie remontować głowice. Dużo jest o tym na tym forum.
  • 0

#14 ryczek46

ryczek46
  • Nowy
  • 15 postów
  • Skąd:Pruszków
  • Silnik:2,0
  • Wersja:es
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:44, 11.08.2017

Fitv jest wymieniony pisałem wyżej.
  • 0

#15 krzysiekszopen

krzysiekszopen
  • Forumowicz
  • 151 postów
  • Skąd:białystok
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:47, 11.08.2017

Sam miałem civica w lpg i były wypalone gniazda zaworowe. I nie powiesz sporo osób musi po jakimś czasie remontować głowice. Dużo jest o tym na tym forum.

Jeszcze co do zaworów to bardziej zależy od tego jaka jest instalacja lpj no i jak instalacja jest serwisowana. Ale nie zmienia to faktu że honda z gazem może okazać się miną.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, accord, brak ssania, 3 cylindry

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq