Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Accord 6 2.0 brak ssania chodzi na 3 cylindry

VI accord brak ssania 3 cylindry

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
28 odpowiedzi w tym temacie

#16 h1tman

h1tman
  • Forumowicz
  • 763 postów
  • Skąd:Łódź/Piotrków Trybunalski
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:>200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 10:51, 11.08.2017

Przecierz to jest F20B6 i tam nie ma FITV !! Pany to je OBD2 !!

 

Jaką sondę lambda masz założoną? Oryginalną czy jakiś zamiennik?

Mówisz, że wymieniałeś/ruszałeś czujnik na przepustnicy - mówisz o TPS? Jeśli tak to czy go kalibrowałeś?

 

Masz błędy: 

P1166 Air/Fuel Ratio (A/F) Sensor (Sensor 1) Heater System Electrical Problem

P1167 Air/Fuel Ratio (A/F) Sensor (Sensor 1) Heater System Malfunction

 

czyli ewidentnie błąd grzałki sondy lambda.

Sprawdz połączenia, sprawdz miernikiem rezystancje grzałki i jak to bedzie oki to podmienń ECU....

 

 

ps. może ta "wymieniona" sonda jest w ogóle źle podłączona....


Użytkownik h1tman edytował ten post 10:59, 11.08.2017

  • 0

9beb182d56bbdabb4ef8a1c5125f16bca600ed0a


#17 krzysiekszopen

krzysiekszopen
  • Forumowicz
  • 151 postów
  • Skąd:białystok
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:21, 11.08.2017

A czyściłeś/sprawdzałeś FITV?? 
 

Jak auto jeździło 8 lat na lpg, to zupełnie nic nie znaczy, może być w zdecydowanie lepszej formie od auta które wcale nie jeździło na lpg. 
Określanie czyjegoś auta w ten sposób, bez jego znajomości, biorąc pod uwagę fakt że masz tą samą generacje jest co najmniej nie na miejscu. 
Kolejną taką wycieczkę odpowiednio nagrodzę.

Napisałem że jest duża szansa z tą głowicą, a nie że na 100 procent kupił trupa. Więc nikogo nie obraziłem.
  • 0

#18 toki

toki
  • Forumowicz
  • 1532 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 24
Super

Napisano 11:28, 11.08.2017

Jeszcze co do zaworów to bardziej zależy od tego jaka jest instalacja lpj no i jak instalacja jest serwisowana. Ale nie zmienia to faktu że honda z gazem może okazać się miną.

Tak jak i każda inna marka samochodu, także takie argumenty są dosyć słabe.


  • 0

#19 ryczek46

ryczek46
  • Nowy
  • 15 postów
  • Skąd:Pruszków
  • Silnik:2,0
  • Wersja:es
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:41, 11.08.2017

Czy wy czytacie to co piszę napisalem że wymieniłem sondę i nie ma już od niej błędów jest tylko P1399
  • 0

#20 ryczek46

ryczek46
  • Nowy
  • 15 postów
  • Skąd:Pruszków
  • Silnik:2,0
  • Wersja:es
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:53, 11.08.2017

Przecierz to jest F20B6 i tam nie ma FITV !! Pany to je OBD2 !!

 

Jaką sondę lambda masz założoną? Oryginalną czy jakiś zamiennik?

Mówisz, że wymieniałeś/ruszałeś czujnik na przepustnicy - mówisz o TPS? Jeśli tak to czy go kalibrowałeś?

 

Masz błędy: 

P1166 Air/Fuel Ratio (A/F) Sensor (Sensor 1) Heater System Electrical Problem

P1167 Air/Fuel Ratio (A/F) Sensor (Sensor 1) Heater System Malfunction

 

czyli ewidentnie błąd grzałki sondy lambda.

Sprawdz połączenia, sprawdz miernikiem rezystancje grzałki i jak to bedzie oki to podmienń ECU....

 

 

ps. może ta "wymieniona" sonda jest w ogóle źle podłączona..

 

To co to jest za czujnik na przepustnicy od ściany grodziowej na 3 piny??


Użytkownik ryczek46 edytował ten post 19:54, 11.08.2017

  • 0

#21 h1tman

h1tman
  • Forumowicz
  • 763 postów
  • Skąd:Łódź/Piotrków Trybunalski
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:>200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 21:50, 11.08.2017

Na myśl przychodzi mi tylko TPS czyli czujnik wychylenia przepustnicy.

 

Wpisz sobie w google grafika Honda TPS czy to to.

Jeśli tak to jest on na fasolkach i wymaga regulacji jeśli go ruszałeś.


  • 0

9beb182d56bbdabb4ef8a1c5125f16bca600ed0a


#22 ryczek46

ryczek46
  • Nowy
  • 15 postów
  • Skąd:Pruszków
  • Silnik:2,0
  • Wersja:es
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:07, 11.08.2017

Tak masz rację to jest TPS z tym że mój nie jest na fasolkach tylko normalne otwory ma.

Sondę w kolektorze wymieniłem na używkę i nie ma blędu od sondy (była zamontowana denso tylko innym nr. miała )


Użytkownik ryczek46 edytował ten post 23:28, 11.08.2017

  • 0

#23 h1tman

h1tman
  • Forumowicz
  • 763 postów
  • Skąd:Łódź/Piotrków Trybunalski
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:>200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 23:49, 11.08.2017

eeeee pewny jesteś że masz okrągłe otwory w tym TPS?

bo nie widziałem jeszcze z okrągłymi.


  • 0

9beb182d56bbdabb4ef8a1c5125f16bca600ed0a


#24 ryczek46

ryczek46
  • Nowy
  • 15 postów
  • Skąd:Pruszków
  • Silnik:2,0
  • Wersja:es
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:12, 12.08.2017

Pewny bo sruby były bez lebkow trzeba było naspawac
  • 0

#25 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 08:12, 13.08.2017

A co sonda czy TPS ma do tego że nie chodzi na jednym cylindrze?
Kompresja jest to albo paliwa nie dostaje albo go zalewa.
  • 0

#26 kslavek

kslavek
  • Forumowicz
  • 419 postów
  • Skąd:Sułkowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 09:39, 13.08.2017

TPS nie ma nic wspólnego z wypadaniem zapłonów.

Przyczyny są trzy:

-niewystarczające ciśnienie sprężania

-brak iskry

-brak paliwa


  • 0

#27 Srebrny

Srebrny
  • Forumowicz
  • 694 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9 sedan
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 15:42, 13.08.2017

Zmniejsz przerwę na świecach do 0,9 ; 1,0

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  • 0

#28 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8872 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 12:46, 14.08.2017

Wróćmy proszę do tematu.

Co do przerwy sprawdzić nie zaszkodzi. A daje to w przypadku LPG efekty.

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#29 ryczek46

ryczek46
  • Nowy
  • 15 postów
  • Skąd:Pruszków
  • Silnik:2,0
  • Wersja:es
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:41, 18.08.2017

Panowie dziękuję za pomoc ale nie mam już siły szukać, na razie będę tak jeździł a gdzieś za 2 miesiące zdejmę czapkę i zobaczę stan zaworów. Dam  znać co i jak.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, accord, brak ssania, 3 cylindry

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq