Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

sprężarka od klimy obroty spadają, gaśnie 1,6

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 marcin1988

marcin1988
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Es
  • KM:135
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:S
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:46, 01.08.2017

Witajcie

 

Swoja Accord 1,6 kupiłem półtorej roku temu 

 

klimy uzywałem trochę mało bo słabo działała.

 

dzisiaj byłem nabić klimę

 

nabiłem, banan na twarzy.

 

I teraz jeżdżę i obroty mi spadają auto tak jakby nie miało mocy.

 

czasem usłyszę piszczący pasek.

 

 

 

Zadzwoniłem tam gdzie robiłem klimę.

 

I Pan mi mówi że to sprężarka się zaciera i aby pan nie używał klimy :(

 

 

 

Jaki kszty za sprężarkę??

 

regeneracja nowa??

 

accord 1,6 2000 r


  • 0

#2 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8878 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 19:43, 01.08.2017

A próbowałeś po prostu napiąć pasek?

Co znaczy spadają obroty? U mnie na klimie obroty są takie, że czasem na drgawki, ale to nie znaczy że sprężarka pada.

Gdzie byłeś robić klimę?


  • 0

#3 marcin1988

marcin1988
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Es
  • KM:135
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:S
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:05, 02.08.2017

Wrocław Reymonta.

Obroty spadały i czasem gasł przy zatrzymywaniu. (bez klimy jest ok)

 

byłem dziś tam znowu. sprężarka ok. CO najwyżej jak piszesz zalecał wymianę pasków, ale najpierw zalecił zmienić zapłonowe kable i to zrobie..

 

 

Tylko mam 1,6 i mało jest zapłonowych do mnie, muszę lokalnie popatrzeć czy mają


  • 0

#4 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2652 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 09:35, 02.08.2017

kiedy były zawory regulowane w silniku? , lpg nie masz?


Użytkownik Maxell edytował ten post 09:36, 02.08.2017

  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#5 kslavek

kslavek
  • Forumowicz
  • 419 postów
  • Skąd:Sułkowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 09:51, 02.08.2017

Jeśli pasek piszczy to najlepiej go wymienić. Co do obrotów, to na początku spróbuj sobie zrobić od nowa "adaptację" poprzez reset ECU (zakładając, że w 1.6 jest taka opcja).


  • 0

#6 marcin1988

marcin1988
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Es
  • KM:135
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:S
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:56, 02.08.2017

luzy zaworowe nierobiłem od conajmniej 1,5 roku.

LPG jest

 

nie wiem co to ECU (ale chyba taki jeden gruby główny bezpiecznik- komputer)


  • 0

#7 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8878 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 13:10, 02.08.2017

to może w takiej kolejnośći

 

najpierw sprawdzenie zaworów i wymiana paska.

później reset ECU, silnik pracuje tylko na benzynie, nie dopuścić do przełączenia na gaz przed zgaszeniem silnika. Adaptacja od zimnego silnika do 2 włączenia wentylatora.


  • 0

#8 marcin1988

marcin1988
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Es
  • KM:135
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:S
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:53, 03.08.2017

zapiszę sobie ten temat i skorzystam jak tylko jakieś wolne będzie oddam do regulacji i  cała reszta


  • 0

#9 ZENek

ZENek
  • Forumowicz
  • 214 postów
  • Skąd:Bielsko-Biała, Żywiec
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:29, 04.08.2017

Od siebie tylko dodam że połączenie tego mocarnego silnika 1.6 z klimą to jest sport ekstremalny w Accordzie - zwłaszcza jak trzeba "dynamicznie" ruszyć z miejsca. Wiem co mówię bo jest posiadaczem :) Mi auto nie gaśnie ale dynamika na niskich obrotach jest równa 0.0001 no i czasem obroty skaczą - tzn spadają mocno tak mocno klima osłabia ten silnik.


  • 0

Była: Honda Accord 1.6 LS   Moje Acco CG7

Jest: Honda Accord 2.0 Sport


#10 Adam2107

Adam2107
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Kamień Pomorski
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:15, 15.08.2017

Witam. Ja mam podobny problem i już nie wiem co mam robić. kupiłem auto rok temu. Musiałem wymienić skraplacz. Po wymianie nabiłem gaz i wszystko było ok. Po  roku zaczął się problem. Podczas postoju na wolnych obrotach zauważyłem znaczny spadek obrotów. Auto po prostu się dusiło. Po chwili zawór bezpieczeństwa upuścił znaczną ilość gazu. Podejrzenie  o zatarcie sprężarki. Ok ale pojechałem z tym do serwisu. Sprawdzili wszystko. Okazało się że cały układ pracuje idealnie wręcz książkowo. Parametry w porządku, wentylatory pracują Stwierdzili że wcześniej było za dużo gazu. Po wizycie w serwisie radości nie było końca Przejechałem około 400km bez żadnych problemów aż do dzisiaj. sprężarka znów wypuściła czynnik. Obroty spadły. Najlepsze jest jednak to że kiedy to się stało, stojąc w korku wyłączyłem klimatyzacje na panelu, żeby akcja się nie powtórzyła. Okazało się jednak, że sprężarka nadal pracuje. Dopiero kiedy zjechałem po około 30min. na pobocze i odłączyłem wtyczkę od sprężarki ta przestała pracować i obroty się unormowały. Nasuwają się pytania.

-Dlaczego sprężarka pracowała nawet pół godziny po jej wyłączeniu na panelu?(W tym przypadku zauważyłem też że jej praca nie szła w parze z wentylatorami. Pracowała ciągle a wentylatory w 10 sekundowych odstępach)

- czy istnieje opcja że szczelina między chłodnicami jest za duża? słyszałem że należy uszczelniać po bokach żeby chłodzenie było ok(w przypadku kiedy montujemy zamienniki i nie dolegają do siebie ściśle)

Jedyne czego nie jestem pewny to to, czy wentylatory działały w momencie kiedy to nastąpiło.

 

Bardzo proszę o dobre rady i z góry dziękuję


Użytkownik Adam2107 edytował ten post 20:22, 15.08.2017

  • 0

#11 h1tman

h1tman
  • Forumowicz
  • 763 postów
  • Skąd:Łódź/Piotrków Trybunalski
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:>200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 09:29, 16.08.2017

Nie jestem specem od klimy ale jeśli wentylatory nie pracowały to mogło tak wzrosnąć ciśnienie, że puśił zawór bezpieczeństwa.

Sprawdz przekażnik elektromagnesu może się zwarł.


Użytkownik h1tman edytował ten post 09:29, 16.08.2017

  • 0

9beb182d56bbdabb4ef8a1c5125f16bca600ed0a


#12 Adam2107

Adam2107
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Kamień Pomorski
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:00, 16.08.2017

No i chyba miałeś racje. Przekaźnik sprężarki nie rozwierał wtedy kiedy powinien czyli powinien przerwać prace razem z wentylatorami a tak nie było. Jutro biorę się za wymianę. Zobaczymy 


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq