Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Pompa wspomagania

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Mikus

Mikus
  • Nowy
  • 13 postów
  • Skąd:Skierniewice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:S
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:04, 30.07.2017

Witam (mam nadzieję że dobry dział)
Jak kupiłem niedawno moja honde accord z 2001 roku strasznie halasowala pompa wspomagania przy skrecie kierownica to jakby ktoś włączył szlifierka i do tego ciekla ostatnio ja wyjalem i wyjalem wszystko z niej tzn części bo uszczelek nie było... Wymieniłem łożysko (które lekko weszło w wal i jest dosłownie milimetr większe) założyłem uszczelki i znowu zamontowalem odpowietrzylem ale wspomagania teraz brak. Co może być przyczyną pompa czuć że chodzi i słychać olej pobrala. Nie dokładne za cisniete przewody? Help...
  • 0

#2 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8863 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 14:24, 30.07.2017

Mikus - proszę nie zakłądaj kilku tematów o tym samym, w różnych działach i w sumie do tego nie przeznaczonych. Jeden temat wystarczy.


  • 0

#3 gons

gons
  • Forumowicz
  • 691 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Executive+
  • KM:142
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 49
Super

Napisano 12:36, 10.08.2017

Ciężko stwierdzić po takim opisie. Musiał byś sprawdzić co się dzieje w zbiorniczku po rozgrzaniu się płynu od wspomagania, to po primo. Zrób jakieś foty i sprawdź czy pasek nie jest za słabo naciągnięty. Warto też sprawdzić maglownicę, czy coś z niej nie wycieka.


  • 0

#4 h1tman

h1tman
  • Forumowicz
  • 763 postów
  • Skąd:Łódź/Piotrków Trybunalski
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:>200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 13:39, 10.08.2017

No jak łożysko jest o 1 mm większe niż wałek to chyba jest coś nie tak nie ?


  • 0

9beb182d56bbdabb4ef8a1c5125f16bca600ed0a


#5 gons

gons
  • Forumowicz
  • 691 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Executive+
  • KM:142
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 49
Super

Napisano 20:28, 13.08.2017

No jak łożysko jest o 1 mm większe niż wałek to chyba jest coś nie tak nie ?

Fakt, łożysko powinno być idealnie dopasowane. Spełnia ono w pompie dwie funkcje. Po pierwsze uszczelnia pompę wspomagania, a po drugie utrzymuje wał w takiej pozycji, aby łożysko igiełkowe chodziło w określonej dla siebie pozycji. Skoro wspomagania brak, to płyn nie krąży po układzie. Jeszcze jak pompa nie pracuje łożyskiem igiełkowym i przez to brak wspomagania, to pół biedy, bo się ciśnienie nie wytwarza, ale jak łożysko się kręci i pompuje ten płyn, to przy takich objawach jak brak wspomagania, to moment jak coś strzeli w układzie. Ja bym z taką pompą nie odpalał w ogóle silnika, bo można uszkodzić cały układ wspomagania, a naprawy do tanich nie należą :> Sam wąż od wspomagania jest ciężko dostępny i z racji wieku, podatny na uszkodzenia.


  • 0

#6 Mikus

Mikus
  • Nowy
  • 13 postów
  • Skąd:Skierniewice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:S
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:30, 30.08.2017

doobra jeśli chodzi o opis to hmm mogłem dokładnie wspomaganie już jest ale czasem muszę dać gazu by poprawnie dzialało na wolnych obrotach już nie działa tak dobrze 


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq