XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Czujnik temperatury a spadające obroty i brak mocy
#46
Napisano 16:44, 04.09.2017
Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka
#47
Napisano 18:55, 04.09.2017
Odkąd wymieniłem świecie nie wyświetla się błąd.
Sprawdzę wentylatory i ten kompresor.
#48
Napisano 20:55, 07.09.2017
Odkąd wymieniłem świecie nie wyświetla się błąd.
Sprawdzę wentylatory i ten kompresor.
Wiadomo coś więcej?
#49
Napisano 19:44, 14.09.2017
Aktualnie padła mi klimatyzacja- gdy tylko ją załączę to dobiega jakiś dziwny metaliczny klekot- chyba padło jakieś łożysko. Co do mocy przy ruszaniu- zacząłem dodawać więcej gazu i samochód aż wyrywa się do przodu. Niestety jednak dalej nie rozwiązało to problemu spadku obrotów poniżej normalnego poziomu- co również odczuwam na zakrętach,wspomaganie działa słabiej i światła przygasają. No cóż, ten typ chyba tak ma. Nie zamierzam wymieniać połowy auta by akurat trafić
#51
Napisano 08:13, 15.09.2017
#53
Napisano 10:01, 15.09.2017
Zawory były regulowane u dosyć zaufanego mechanika. Z Hondą CRV nie było z tym problemu. Podczas regulacji mechanik zauważył jedynie lekko wytarty wałek rozrządu wydechowy- ale wątpie by miało to aż taki wpływ. W crv obroty także opadają, lecz nie ma to wpływu na przygaszanie świateł czy cięższe ruchy kierownicą.
#54
Napisano 11:13, 15.09.2017
pytam bo są różni mechanicy ktorzy ustawiaja "po swojemu" i robią to zle przez co ktoś wyklucza możliwość że to właśnie luzy zaworowe są powodem problemu. Miałem przypadek że mechanik po zdjęciu pokrywy poruszał tylko konikami i stwierdził że jest dobrze nie przykładając nawet szczelinomierza, od tej pory ustawiam sobie je sam.
Użytkownik AGENT edytował ten post 11:14, 15.09.2017
#55
Napisano 17:11, 15.09.2017
Aktualnie padła mi klimatyzacja- gdy tylko ją załączę to dobiega jakiś dziwny metaliczny klekot- chyba padło jakieś łożysko.
Łożysko na szajbce pewnie się zatarło. Z tym warto pojechać tam gdzie klimę robią. Może wyjść że trzeba wymienić całą szajbkę z tarczą sprzęgła a do tego trzeba dobrać podkładki dystansowe.
Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka
#56
Napisano 17:32, 16.09.2017
A w końcu próbowałeś kręcić tą tarczką sprzęgła jak pisałem wcześniej?
Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka
#57
Napisano 20:03, 16.09.2017
Sorry - nie doczytałem. Jak po uruchomieniu to może być ze kompresor się rozleciał.
A w końcu próbowałeś kręcić tą tarczką sprzęgła jak pisałem wcześniej?
Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka
Pokręcę w okolicach środy. Kompresor chyba ok bo klima generalnie działa, chłodzi, tylko metalicznie klekocze gdzieś na łożysku. Na wszelki wypadek aktualnie jeżdżę na wyłączonej.
Jeszcze się okazało że mam luzy na górnych sworzniach z przodu. Jakaś masakra z tym autem ostatnio- chociaż tyle że przed zimą, a nie w trakcie
Środa/czwartek zajmę się klimą i sworzniami- potem wrócę do tematu obrotów. Możliwe, że już nie wytrzymam i stwierdzę, że ten typ tak ma
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, obroty, czujnik, ect
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych