A błąd da się w ogóle skasować?
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Czujnik temperatury a spadające obroty i brak mocy
#16
Napisano 21:47, 30.07.2017
#17
Napisano 07:55, 31.07.2017
#19
Napisano 16:08, 31.07.2017
Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka
#20
Napisano 17:21, 31.07.2017
#21
Napisano 17:25, 31.07.2017
umyj przepustnice, zajrzyj do IAC. jednak najpierw przeczytaj temat o IAC u Nas na forum (sporo problemów było z tym).
sprawdź przy okazji czy nie masz gdzieś nieszczelności w dolocie. MAP sensor ma dość wysokie wskazanie w idlu.
#22
Napisano 17:40, 31.07.2017
#23
Napisano 18:29, 31.07.2017
Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka
#24
Napisano 19:21, 31.07.2017
#25
Napisano 19:46, 31.07.2017
Ja mam w VI sondę szerokopasmową, więc wy pewnie też. Ona nie oscyluje jak te starego typu, tylko daje napięcie, które zmienia się w miarę wolno z przedziału 0-1V w zależności od składu NOx w spalinach. Jest to do sprawdzenia multimetrem.
Ze wskazań widać, że mieszanka jest cały czas wzbogacana, korekty krótkoterminowe są na plusie. MAP sensor pokazuje spore podciśnienie i takie też jest wyliczone obciążenie silnika. Jak dla mnie to MAP sensor jest do podmiany i sprawdzenia.
#26
Napisano 17:12, 01.08.2017
W 7 jest sonda 4-przewodowa. Poza tym sonda mierzy zawartość tlenu w spalinach a nie NOx. A po trzecie to z tego co widać na załączonych obrazkach to pomiar jest z drugiej sondy czyli diagnostycznej.Ja mam w VI sondę szerokopasmową, więc wy pewnie też. Ona nie oscyluje jak te starego typu, tylko daje napięcie, które zmienia się w miarę wolno z przedziału 0-1V w zależności od składu NOx w spalinach. Jest to do sprawdzenia multimetrem.
Ze wskazań widać, że mieszanka jest cały czas wzbogacana, korekty krótkoterminowe są na plusie. MAP sensor pokazuje spore podciśnienie i takie też jest wyliczone obciążenie silnika. Jak dla mnie to MAP sensor jest do podmiany i sprawdzenia.
Tak poza tym to widzę że autor wątku jeździ z LPG. A to zazwyczaj przyczyna awarii sondy.
Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka
#27
Napisano 18:29, 05.08.2017
dla pewności, możesz wykonać test diagnostyczny na radiu. wciśnij auto+dual na wyłączonym zapłonie, następnie odpal silnik. na panelu radia zaczną Ci mrugać poszczególne czujniki. kolejny włączasz guzikiem od podgrzewania tylnej szyby. ECT to bodaj 4 czujnik - powinien wskazywać wartość >0.
A masz może rozpis pozostałych pozycji z tego menu diagnostycznego? Albo link do owego?
Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka
#28
Napisano 23:27, 05.08.2017
#29
Napisano 15:51, 11.08.2017
#30
Napisano 18:46, 11.08.2017
Znalazłeś przyczynę?
Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, obroty, czujnik, ect
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , wczoraj, 15:29 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Listwy przyszybowe boczne - Accord VII.Napisany przez sky83 , 10 kwi 2024 VII, listwa, przyszybowa, vii |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych