Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Czujnik temperatury a spadające obroty i brak mocy

VII obroty czujnik ect

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
56 odpowiedzi w tym temacie

#46 Ciapatyz

Ciapatyz
  • Forumowicz
  • 416 postów
  • Skąd:Pasiecznik/Eitorf
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 16:44, 04.09.2017

Kręciłeś tarczką sprzęgła na kompresorze? Wentylatory luźno się obracają? A jak tam z błędem sondy po wymianie świec?

Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#47 dawidk25

dawidk25
  • Forumowicz
  • 43 postów
  • Skąd:Będzin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:150
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:55, 04.09.2017

Odkąd wymieniłem świecie nie wyświetla się błąd. 

 

Sprawdzę  wentylatory i ten kompresor.


  • 0

#48 Ciapatyz

Ciapatyz
  • Forumowicz
  • 416 postów
  • Skąd:Pasiecznik/Eitorf
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 20:55, 07.09.2017

Odkąd wymieniłem świecie nie wyświetla się błąd. 

 

Sprawdzę  wentylatory i ten kompresor.

Wiadomo coś więcej?


  • 0

#49 dawidk25

dawidk25
  • Forumowicz
  • 43 postów
  • Skąd:Będzin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:150
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:44, 14.09.2017

Aktualnie padła mi klimatyzacja- gdy tylko ją załączę to dobiega jakiś dziwny metaliczny klekot- chyba padło jakieś łożysko. Co do mocy przy ruszaniu- zacząłem dodawać więcej gazu i samochód aż wyrywa się do przodu. Niestety jednak dalej nie rozwiązało to problemu spadku obrotów poniżej normalnego poziomu- co również odczuwam na zakrętach,wspomaganie działa słabiej i światła przygasają. No cóż, ten typ chyba tak ma. Nie zamierzam wymieniać połowy auta by akurat trafić  :cyklop:


  • 0

#50 AGENT

AGENT
  • Forumowicz
  • 344 postów
  • Skąd:Dębica Podkarpackie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 08:04, 15.09.2017

Kolego podstawowe pytanie czy nadal dzieje się to na gazie a na benzynie jest dobrze?


  • 0

#51 dawidk25

dawidk25
  • Forumowicz
  • 43 postów
  • Skąd:Będzin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:150
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:13, 15.09.2017

Na benzynie jest to zdecydowanie mniej odczuwalne, ale dzieje się to samo.
  • 0

#52 AGENT

AGENT
  • Forumowicz
  • 344 postów
  • Skąd:Dębica Podkarpackie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 08:19, 15.09.2017

druga rzecz to czy jestes na 100% pewny że luzy zaworowe masz dobrze ustawione?bo z tym bywa różnie...


  • 0

#53 dawidk25

dawidk25
  • Forumowicz
  • 43 postów
  • Skąd:Będzin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:150
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:01, 15.09.2017

Zawory były regulowane u dosyć zaufanego mechanika. Z Hondą CRV nie było z tym problemu. Podczas regulacji mechanik zauważył jedynie lekko wytarty wałek rozrządu wydechowy- ale wątpie by miało to aż taki wpływ. W crv obroty także opadają, lecz nie ma to wpływu na przygaszanie świateł czy cięższe ruchy kierownicą.


  • 0

#54 AGENT

AGENT
  • Forumowicz
  • 344 postów
  • Skąd:Dębica Podkarpackie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:13, 15.09.2017

pytam bo są różni mechanicy ktorzy ustawiaja "po swojemu" i robią to zle przez co ktoś wyklucza możliwość że to właśnie luzy zaworowe są powodem problemu. Miałem przypadek że mechanik po zdjęciu pokrywy poruszał tylko konikami i stwierdził że jest dobrze nie przykładając nawet szczelinomierza, od tej pory ustawiam sobie je sam.


Użytkownik AGENT edytował ten post 11:14, 15.09.2017

  • 0

#55 Ciapatyz

Ciapatyz
  • Forumowicz
  • 416 postów
  • Skąd:Pasiecznik/Eitorf
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 17:11, 15.09.2017



Aktualnie padła mi klimatyzacja- gdy tylko ją załączę to dobiega jakiś dziwny metaliczny klekot- chyba padło jakieś łożysko.



Łożysko na szajbce pewnie się zatarło. Z tym warto pojechać tam gdzie klimę robią. Może wyjść że trzeba wymienić całą szajbkę z tarczą sprzęgła a do tego trzeba dobrać podkładki dystansowe.



Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#56 Ciapatyz

Ciapatyz
  • Forumowicz
  • 416 postów
  • Skąd:Pasiecznik/Eitorf
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 17:32, 16.09.2017

Sorry - nie doczytałem. Jak po uruchomieniu to może być ze kompresor się rozleciał.

A w końcu próbowałeś kręcić tą tarczką sprzęgła jak pisałem wcześniej?

Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#57 dawidk25

dawidk25
  • Forumowicz
  • 43 postów
  • Skąd:Będzin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:150
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:03, 16.09.2017

Sorry - nie doczytałem. Jak po uruchomieniu to może być ze kompresor się rozleciał.

A w końcu próbowałeś kręcić tą tarczką sprzęgła jak pisałem wcześniej?

Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka

 

Pokręcę w okolicach środy. Kompresor chyba ok bo klima generalnie działa, chłodzi,  tylko metalicznie klekocze gdzieś na łożysku. Na wszelki wypadek aktualnie jeżdżę na wyłączonej. 

Jeszcze się okazało że mam luzy na górnych sworzniach z przodu. Jakaś masakra z tym autem ostatnio- chociaż tyle że przed zimą, a nie w trakcie :)

 

Środa/czwartek zajmę się klimą i sworzniami- potem wrócę do tematu obrotów. Możliwe, że już nie wytrzymam i stwierdzę, że ten typ tak ma ;)


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, obroty, czujnik, ect

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq