Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Chwilowa zmiana brzmienia silnika

VIII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Davaeorn

Davaeorn
  • Nowy
  • 17 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Exec
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:13, 26.07.2017

Witam,

 

jestem od kilku dni szczęśliwym posiadaczem Accorda VIII 2.4 (automat). Jako neofita zwracam uwagę na więcej niż ustawa przewiduje więc zauważyłem, że stojąc chociażby na światłach z wrzuconym biegiem (D), silnik pracuje normalnie, a czasem na 10 sec pracuje jakoby głośniej, po czym wraca do normalności. Nie wzrastają przy tym obroty. Mam przywidzenia, czy jest jakieś wytłumaczenie tego stanu rzeczy?

 

No i zawory. W książce serwisowej stoi jak byk, że co 100k. Umawiałem się na przegląd okresowy w ASO, zapytałem o to, człowiek mówi że co 100k. Przejrzałem forum i stoi jak byk że co 40k. Czy styl jazdy ma jakiś wpływ na to?

Samochód jeszcze jest na benzynie w przyszłym tyg dopiero LPG będę montował (wtedy wiadomo, częściej trzeba).

 

Z góry dzięki za odpowiedzi i cierpliwość ;)

 

 


  • 0

#2 Sebaj

Sebaj
  • Forumowicz
  • 482 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Cm2
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 12:30, 26.07.2017

Może zmiana dźwięku jest spowodowana załączającą się klimatyzacją.

Wysłane z mojego NX511J przy użyciu Tapatalka
  • 0

#3 lajsta

lajsta
  • Forumowicz
  • 573 postów
  • Skąd:SL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 12:30, 26.07.2017

... że stojąc chociażby na światłach z wrzuconym biegiem (D), silnik pracuje normalnie, a czasem na 10 sec pracuje jakoby głośniej, po czym wraca do normalności. Nie wzrastają przy tym obroty. Mam przywidzenia, czy jest jakieś wytłumaczenie tego stanu rzeczy?

 

Pewnie kompresor klimy się włącza. Wyłącz klimat i nasłu*cenzura*.


Użytkownik lajsta edytował ten post 12:31, 26.07.2017

  • 0

CB->CC7->EU7->CU1....H O N D A

 

ivtec%2Bsohc1.jpg


#4 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 12:32, 26.07.2017

Objaw głośniejszej pracy silnika być może związany jest z załączaniem się układu klimatyzacji (sprężarka + wiatraki przez skraplaczem). Zawory wyreguluj zanim pojedziesz na montaż LPG (najlepiej jeszcze kilkaset km wcześniej aby ECU się dostosował). Później przy LPG powinieneś regulować częściej, mniej więcej co 20 tyś km (opinie są różne). 


  • 0

#5 Davaeorn

Davaeorn
  • Nowy
  • 17 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Exec
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:39, 26.07.2017

Dzięki za odpowiedzi, posprawdzam.

 

Co do regulacji zaworów przed montażem LPG nie wiem czy ze względów czasowych będę w stanie to zrobić (nieszczęsny zimny silnik), ale spróbuje.


  • 0

#6 raczyk

raczyk
  • Forumowicz
  • 41 postów
  • Skąd:Busko Zdrój
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 00:09, 27.07.2017

Kolego w ksiazce serwisowej stoi jak byk ze pierwsza regulacja po 100 a nie ze co 100 :p

Użytkownik raczyk edytował ten post 00:10, 27.07.2017

  • 0

#7 Davaeorn

Davaeorn
  • Nowy
  • 17 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Exec
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:47, 27.07.2017

Racja :) Czyli do 100 tysi wcale? Czy forumowa wiedza mówi co innego? ;) Póki co mam 78.000 przejechane... 


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq