Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

tyl nisko przy seryjnym zawieszeniu

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Mad Mike

Mad Mike
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Ciechanów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:??
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:??
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:42, 25.07.2017

na wstepie chce przywitac sie w gronie posiadaczy Hondy :) od niedawna jestem szczesliwym posiadaczem hondy accord VI 1.8 .. wszystko ladnie pieknie ale strasznie mnie irytuje nisko siedzaca ''pupa'' w stosunku do wysoko stojacego przodu. bylem na stacji diagnostycznej zawieszenie cacy amorki przod okolo 70 % tyl ponad 70 ... panowie pytanie mozliwe zeby sprezynki tak usiadly ? wymiana na nowe uspokoi moje serce ? z gory dzieki za podpowiedzi :) w razie co pytac odpowiem z checia

Załączone pliki


  • 0

#2 f18b2

f18b2
  • Forumowicz
  • 183 postów
  • Skąd:Podkarpacie
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:01, 25.07.2017

Jak dla mnie to normalnie wygląda. Honda ma miękkie zawieszenie i mam tak samo, tyle że z lpg dodatkowo
  • 0

#3 Syprinter

Syprinter
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:Mazowieckie
  • Silnik:1.8
  • Wersja:CH
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Hatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:33, 19.03.2018

Witam, i jak udało się koledze uporać z tą dysproporcją zawieszenia tył - przód ? Mam ten sam problem , a mianowicie też mam hatchback-a i i na seryjnym zawieszeniu mam z tyłu prześwit między oponą a błotnikiem 4 cm a z przodu 8~9 cm więc narciarz....  myślę nad zakupem nowych sprężyn na tył.

 

Ps. Dodam że auto kupiłem na obniżonym zawieszeniu i niedawno kupiłem używane, seryjne sprężyny w dobrym stanie (nie były pordzewiałe i w zasadzie lakier na nich był w dobrym stanie) i po wymianie auto stoi jak na zdjęciu: ... - na obniżonym stał równo gdyż przednie sprężyny były krótsze o przeszło ~7cm.

https://zapodaj.net/...416194.jpg.html

 


Użytkownik Syprinter edytował ten post 09:43, 20.03.2018

  • 0

#4 Mad Mike

Mad Mike
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Ciechanów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:??
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:??
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:44, 08.04.2018

ja opuscilem autko -35mm  :) zyskalem na prowadzeniu i wygladzie  :)


  • 0

#5 Syprinter

Syprinter
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:Mazowieckie
  • Silnik:1.8
  • Wersja:CH
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Hatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:06, 13.06.2018

ja opuscilem autko -35mm  :) zyskalem na prowadzeniu i wygladzie  :)

---- odnośnie problemów z niskim tyłem w hondach accord VI -----
Poprzednio miałem obniżone zawieszenie około 40mm , i auto stało wysokościowo równo , z tym że lewe tylne koło siedziało niżej od prawego tylnego o ponad półtora centymetra, i myślałem że to może kwestia sprężyn, i przy okazji podjęcia decyzji o przywróceniu auta do normalnej wysokości, zamontowałem standardowe sprężyny z tym że "w dobrym stanie" i teraz tył jest dużo niżej niż przód , a w dodatku lewe tylne koło jest nadal niżej od prawego o ponad 1cm co jest zauważalne i denerwujące. Wstępnie wytypowałem jednak że to kwestia sprężyn bo są za miękkie a przy zamontowanym gazie , nie raz jadąc w dwie osoby z dwoma lekkimi torbami tył siedzi jak przy max obciążeniu nie wiadomo czym, i w ogóle przy stawaniu na nierównościach widać że tylne sprężyny są strasznie miękkie - widać z czasem stal przemiękła jak stare trampki i trzeba albo wstawić sprężyny wzmocnione albo jakieś tuleje dystansujące aby zwiększyć naprężenie sprężyny. Pozdrawiam :)


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq