Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Accord gen.VIII. 2.4 LPG jego działanie w pełnym zakresie obrotów

VIII Accord VIII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
25 odpowiedzi w tym temacie

#16 szaki88

szaki88
  • Forumowicz
  • 102 postów
  • Skąd:lbn
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Exe
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:00, 26.07.2017

A Pan Adam na urlopie odpoczywa wiec póki co czekam na jego powrót
  • 0

#17 szaki88

szaki88
  • Forumowicz
  • 102 postów
  • Skąd:lbn
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Exe
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:27, 01.08.2017

Jestem juz porozmawia termin mam na koniec sierpnia ,pytanie do was bo nie zrozumiałem do końca co mi Pan Rogowski powiedział, mówił abym pamiętał o uszczelce czy ktoś ma pojęcie o czym mówił? Czy chodziło o uszczelkę kolektora ??tylko którego ssacego? ??
  • 0

#18 blow

blow
  • Forumowicz
  • 1733 postów
  • Skąd:KRK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exec
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 23
Super

Napisano 13:32, 01.08.2017

tak- chodziło o kolektor ssący, który będzie ściągany.

 

dopytaj Adama, bo z tego co kojarzę nie demontuje on całego, tylko jedną część więc tylko jedna uszczelka. 

 

chyba, że coś się zmieniło i zrzuca cały - wtedy dwie.

 

koszt w ASO za dwie ~100zł.


  • 0

#19 szaki88

szaki88
  • Forumowicz
  • 102 postów
  • Skąd:lbn
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Exe
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:32, 01.08.2017

Ok ale 100% ssący czy odlotowy, czy to to samo hehehe sorry ale nigdy nie miałem z kolektora mi problemów wiec nie wiem bo kolega mi pisał dolotowy
  • 0

#20 blow

blow
  • Forumowicz
  • 1733 postów
  • Skąd:KRK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exec
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 23
Super

Napisano 16:45, 01.08.2017

Ok ale 100% ssący czy odlotowy, czy to to samo hehehe sorry ale nigdy nie miałem z kolektora mi problemów wiec nie wiem bo kolega mi pisał dolotowy

:zakochany:  :zakochany:  :zakochany:  :zakochany:  :zakochany:  :zakochany:  :zakochany:  :zakochany:  :zakochany:  :zakochany:  :zakochany:  :zakochany:  :zakochany:  :zakochany:  :zakochany:  :zakochany:  :zakochany:  :zakochany:  :zakochany:  :zakochany:

 

 

kolektor odlotowy = kolektor dolotowy = kolektor ssący


  • 0

#21 szaki88

szaki88
  • Forumowicz
  • 102 postów
  • Skąd:lbn
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Exe
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:16, 01.08.2017

Hahaha faktycznie miało być dolotowy, translator na smartfonie sobie jaja robi!ale widzę ,ze się spodobało hahaha
  • 0

#22 marcint_82

marcint_82
  • Forumowicz
  • 53 postów
  • Skąd:Kutno
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:SEDAN/CU2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:17, 02.08.2017

tak- chodziło o kolektor ssący, który będzie ściągany.

 

dopytaj Adama, bo z tego co kojarzę nie demontuje on całego, tylko jedną część więc tylko jedna uszczelka. 

 

chyba, że coś się zmieniło i zrzuca cały - wtedy dwie.

 

koszt w ASO za dwie ~100zł

 

znasz numery OEM tych uszczelek?

za pierwszą częścią kolektora chyba nie ma jednolitej uszczelki tylko 4 oringi?


  • 0

#23 ufolek

ufolek
  • Nowy
  • 12 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:04, 17.08.2017

Kolektor zdejmuje się w całości (przynajmniej w k20), wiec potrzebna będzie raczej jedna uszczelka, ta od strony głowicy. Najlepiej zadzwoń do Adama Rogowskiego i się upewnij jak to będzie w przypadku k24.

Ja zamontowałem uszczelkę Victor Reinz (okolice 60zł), i w tym temacie aso można odpuścić.

 

Ogólnie,  to na cenniki trzeba uważać, bo o ile dla Adama zdejmowanie kolektora dolotowego w takich autach jest normalne i uwzględnia to w wycenie, to dla innych to taka fanaberia, ze każą dopłacać 300zł + uszczelka w stosunku do cennika.

Albo w 99% nic nie wspomną o takiej opcji, bo jest z tym trochę zachodu i wtedy w 1 dzień auta nie da się zrobić. W swoim aucie zdjęliby na 100% i nie opowiadali bajek o wierceniu i gwintowaniu bezwiórowym. Jak wierciłem swój kolektor , to miałem problem, żeby ze zdjętego wywalić wszystkie opiłki... 


  • 0

#24 slaslu

slaslu
  • Validating
  • 119 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:39, 17.08.2017

u siebie w temacie wrzucałem zdjęcie uszczelki z numerem seryjnym. Uszczelkę kupowałem za śmieszne pieniądze w haparts :)



#25 Adam Rogowski

Adam Rogowski
  • Forumowicz
  • 385 postów
  • Skąd:Lublin-Snopków
  • Silnik:1,8
  • Wersja:limuzyna
  • KM:140
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 16:04, 29.08.2017

Witam szanownych kolegów. Obie Haneczki zagazowane i mam nadzieję że problemów nie będą mieli właściciele do odcinki śmigają na LPG AFR w/g wskazań OBD 0,83 identyko jak na PB. Pozdrawiam


  • 0

#26 kratom

kratom
  • Klubowicz
  • 110 postów
  • Skąd:podlaskie-Szepietowo
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S/LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 08:28, 31.08.2017

Witam szanownych kolegów. Obie Haneczki zagazowane i mam nadzieję że problemów nie będą mieli właściciele do odcinki śmigają na LPG AFR w/g wskazań OBD 0,83 identyko jak na PB. Pozdrawiam

 

I to mi się podoba :)


  • 0
<p>-----------------</p>
<p>Pozdrawiam<br>
Tomek</p>





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, Accord VIII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq