Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

szarpanie silnikiem na wolnych obrotach a powyżej 120 check

VI lpg szarpanie silnika

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gone

Gone
  • Nowy
  • 17 postów
  • Skąd:podkarpackie-lubuskie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:09, 25.07.2017

Opiszę co się podziało i jaki jest stan aktualny bo już nie wiem gdzie szukać przyczyny.

 

reduktor: acr01

listwa: acr01  AC W01

instalacja ma ok 60 k km

obecny przebieg autka ok 200 k km

 

Na wolnych obrotach na postoju czuć różnicę w stylu pracy silnika. Na beznynie pracuje elegancko po zmianie na lpg czuć jak trzesię lekko budą. W trakcie jazdy nie jest odczuwalna różnica, nie ma dziur przy przyspieszaniu. Sprawdzone na autostradzie autko przy jeździe 140km/h wywala check engine, czasem nr 1 -sonda czasem 45 mieszanka itp

Miałem jeden przypadek gdzie było wypadanie zapłonów na lpg a na benzynie chodził dobrze.

 

co zostało sprawdzone:

zawory - ok

świece nowe

kopułka nowa

przewody w. napięcia ok

skład mieszanki gazowej ok

testwanie pojedycznych wtrskiwaczy gazowych - ok

ciśnienie w instalacji ok

 

wyniki sondy lambda

na gazie ok 4

na benzynie ok 8-9

 

 

co polecicie sprawdzić? gdzie mam się czepić bo już sam nie wiem.


Użytkownik Gone edytował ten post 17:07, 25.07.2017

  • 0

#2 scorpio33

scorpio33
  • Forumowicz
  • 136 postów
  • Skąd:oświęcim
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:28, 25.07.2017

Jak testowałeś pojedyncze wtryskiwacze? Obstawiam zużyty/lejący/zasyfiony wtryskiwacz lub kilka z nich.

A w ogóle strojona była instalacja ostatnio?


Użytkownik scorpio33 edytował ten post 16:29, 25.07.2017

  • 0

#3 Gone

Gone
  • Nowy
  • 17 postów
  • Skąd:podkarpackie-lubuskie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:30, 25.07.2017

Jak testowałeś pojedyncze wtryskiwacze? Obstawiam zużyty/lejący/zasyfiony wtryskiwacz lub kilka z nich.

Pan co u niego serwisowałem zawsze gaz (w poprzednim aucie, accorda mam 4 tygodnie) mówił że wyłączał pojedyczne wytryskiwacze " programowo" ? i nic się nie działo.


  • 0

#4 scorpio33

scorpio33
  • Forumowicz
  • 136 postów
  • Skąd:oświęcim
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:56, 25.07.2017

Hmm, to nic z tego nie wiadomo. Dobrze przy włączaniu pojedynczych wtryskiwaczy gazowych patrzeć na wskazania korekt albo lambdy i coś już widać wtedy, albo czuć po pracy silnka. A z tego co piszesz o lambdzie to wygląda że na gazie ma za bogato ( w porównaniu do benzyny) więc tak jak pisałem leje wtryskiwacz. 

A 60 kkm to niemało na wtryskiwacze... acr01 ? Chyba w01, nie ma listwy ze staga r01


Użytkownik scorpio33 edytował ten post 16:58, 25.07.2017

  • 0

#5 Gone

Gone
  • Nowy
  • 17 postów
  • Skąd:podkarpackie-lubuskie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:06, 25.07.2017

Hmm, to nic z tego nie wiadomo. Dobrze przy włączaniu pojedynczych wtryskiwaczy gazowych patrzeć na wskazania korekt albo lambdy i coś już widać wtedy, albo czuć po pracy silnka. A z tego co piszesz o lambdzie to wygląda że na gazie ma za bogato ( w porównaniu do benzyny) więc tak jak pisałem leje wtryskiwacz. 

A 60 kkm to niemało na wtryskiwacze... acr01 ? Chyba w01, nie ma listwy ze staga r01

 

zgadza się

LISTWA WTRYSKIWACZY AC W01


  • 0

#6 scorpio33

scorpio33
  • Forumowicz
  • 136 postów
  • Skąd:oświęcim
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:15, 25.07.2017

Sterownik tez stag  ? Zaczął bym od wymiany filtrów strojenie, sprawdzenie jak reduktor trzyma ciśnienie, jak to nic nie da to na 90% obstawiam wtryskiwacze.


  • 0

#7 Gone

Gone
  • Nowy
  • 17 postów
  • Skąd:podkarpackie-lubuskie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:21, 25.07.2017

sterownik też stag, filtry wymieniane pół roku temu.

Na razie testuje ciśnienie reduktora i w piątek jadę w trasę do warszawy to potestuje na Sce prędkość.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, lpg, szarpanie silnika

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq