Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

różnice w zawieszniu między 2.0-2.4

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
21 odpowiedzi w tym temacie

#1 MATRIX266

MATRIX266
  • Forumowicz
  • 19 postów
  • Skąd:SZCZUCIN
  • Silnik:2.4
  • Wersja:S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:M,KN
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:53, 25.07.2017

Witam zamierzam się do kupna hondy accord 7 generacji w automacie 2.0 lub 2.4 ale nie wiem czy te 2 wersje silnikowe różnią się coś pod względem zawieszeniowym. Rozmawiałem z jednym właścicielem , który mi powiedział , że typ s rożnił się tylko stylistyką a zawieszenie było takie samo a na forum napotkałem opinię, że typ s miał twardsze zawieszenie co mi osobiście bardziej odpowiada.

Ma ktoś jakieś rzetelne informacje na ten temat? 


  • 0

#2 lukasrz

lukasrz
  • Forumowicz
  • 472 postów
  • Skąd:LUBLIN
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS -35mm
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 12:37, 25.07.2017

2.4types na pewno większe hamulce z przodu, niektóre mogły być fabrycznie obniżone o te 30-40mm dzięki czemu było niżej i bardziej twardo, osobiście polecam obniżyć ;)


  • 0

#3 grzybu

grzybu
  • Forumowicz
  • 145 postów
  • Skąd:wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:VII
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 12:50, 25.07.2017

Nie było fabrycznego obniżenia - było akcesoryjne zawieszenie Showa (amory + sprężyny). Można było to dokupić. Obniża niewiele - jakieś 20-25mm, ale widać różnice


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • 0

#4 MATRIX266

MATRIX266
  • Forumowicz
  • 19 postów
  • Skąd:SZCZUCIN
  • Silnik:2.4
  • Wersja:S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:M,KN
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:41, 25.07.2017

Dzięki ale jak bym kupił np 2.0 to chyba też zawias seryjny jest trochę nastawiony na sport bardziej twardy niż miękki i takie autko będzie się dobrze trzymało drogi, bo takiego szukam.

Jak ma ktoś 2.0 w standardowym zawiasie to proszę o opinię.


  • 0

#5 Drizzit

Drizzit
  • Klubowicz
  • 1362 postów
  • Skąd:Königshütte Oberschlesien
  • Silnik:K20
  • Wersja:customS
  • KM:172,8
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
Garaż Zobacz Garaż
Reputacja: 22
Super

Napisano 19:05, 25.07.2017

Dzięki ale jak bym kupił np 2.0 to chyba też zawias seryjny jest trochę nastawiony na sport bardziej twardy niż miękki i takie autko będzie się dobrze trzymało drogi, bo takiego szukam.

Jak ma ktoś 2.0 w standardowym zawiasie to proszę o opinię.

Nie, seryjny zawias w "Sporcie" nie jest nastawiony na sport. Jest wysoki i miękki jak cholera. To odpowiada emerytom, bo jest komfortowy, ale .... dopiero po obniżeniu da się szybciej wchodzić w zakręty i trzymać drogi. 
Miałem serię i wywaliłem springi na rzecz Jamexów na -40mm  Teraz da się jeździć, choć to zdecydowanie nie jest ten poduszkowiec co w serii.


  • 0

#6 MATRIX266

MATRIX266
  • Forumowicz
  • 19 postów
  • Skąd:SZCZUCIN
  • Silnik:2.4
  • Wersja:S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:M,KN
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:54, 25.07.2017

To ja już nic nie wiem z tego szukam auta bardziej twardego żeby nie kładł się , wiele osób pisze mi, że accord ,a bardzo dobre właściwości jezdne i trzyma się w zakrętach ponadprzeciętnie nawet na seryjnym zawiasie i na pewno mi ten zawias będzie pasował w accordzie ty z kolei piszesz, że to auto dla emerytów i jest miękki jak cholera. Mam już mętlik w głowie do tej pory miałem passata b5 i to dla mnie jest miękko przechyla sie itp i nie uśmiecha mi się znowu jeżdzić takim autem.Wiadomo ,że po obniżeniu jest lepiej w każdym aucie ale serio accord w standardzie ma miękki zawias bo pierwsze słyszę;p?


  • 0

#7 lukasrz

lukasrz
  • Forumowicz
  • 472 postów
  • Skąd:LUBLIN
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS -35mm
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 20:02, 25.07.2017

Zalezy co kto oczekuje,zazwyczaj hondziarze chca twardziej i sztywniej i jak dla mnie kazda honda w serii jest za miekka pomimo ze twardsza od kilku konkurencyjnych aut. Accord to limuzyna wiec ma byc wygodnie. Ja mam -35mm i auto prowadzi sie świetnie i sie zbytnio nie wychyla,nie wiem jak jeździ seria ale na pewno nie chciałby żeby było bardziej miękko,dla mnie jest optymalnie aczkolwiek znajomy wsiadł ze mną,na co dzień jeździ skoda i mówi - ale twardo! będziesz musiał obniżyć auto czy to 2.0 czy 2.4 żebyś byl zadowolony.

Użytkownik lukasrz edytował ten post 20:24, 25.07.2017

  • 0

#8 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 20:03, 25.07.2017

Kolego... to idź do jakiegoś komisu czy umów się z jakimś sprzedającym, przejedź się i sam sobie odpowiedz na pytanie :-) punkt widzenia zależy od punktu siedzenia...

 

 

Accord to limuzyna wiec ma byc wygodnie

 

haha.... w którym miejscu?! :-)


Użytkownik tarjei86 edytował ten post 20:03, 25.07.2017

  • 0

#9 lukasrz

lukasrz
  • Forumowicz
  • 472 postów
  • Skąd:LUBLIN
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS -35mm
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 20:22, 25.07.2017

Dobra przesada, ale w sensie, że ma być dupowozem bardziej, a nie sportowym autem, w porównaniu do civica to limuzyna ;)  Tak czy siak osobiście serią bym nie chciał jeździć. Pomimo, że na policjantach trzeba uważać i parkować zawsze tyłem to wole sztywniej, zdecydowanie lepsza reakcja auta, a osobiście to jeszcze mógłbym ciut usztywnić swojego, ale to już trzeba by w gwint iść.

U mnie np seryjnie były zamontowane, tak wynika z papierów, jeszcze przed rejestracją sprężyny ap Sportfahrwerke
 
Wydaje mi się, że to salon montował na to wychodzi...Może ktoś znaju ten język :D
 
wp_20170725_21_11_47_pro6db7c.th.jpg
wp_20170725_21_19_03_pro.th.jpg

Użytkownik lukasrz edytował ten post 20:23, 25.07.2017

  • 0

#10 MATRIX266

MATRIX266
  • Forumowicz
  • 19 postów
  • Skąd:SZCZUCIN
  • Silnik:2.4
  • Wersja:S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:M,KN
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:10, 26.07.2017

Zależy jakie kto ma oczekiwania i jakim wcześniej jeźdźił autkiem, tak jak pisałem wyżej mam passata b5 i dla mnie jest za miękko dlatego szukam bardziej sztywniejszego zawiasu a z tego co wywnioskowałem z komentarzy hondy takie mają.

Oczywiście, że po obniżeniu było by super ale ja nie oczekuję i tylko w taki sposób można naprawę bardzo dobre właściwości osiągnąć, ale damo w sobie trochę sztywniejsze już chyba coś daję, więc myślę, że powinno być lepiej niż w passacie, który jak dla mnie się nadmiernie przechyla i tyle ale znajdą się tacy co powiedzą, że się trzyma świetnie;p.Generalnie pierwszy raz się spotkałem z opinią taką że accord jest miękki , nie wiem z jakiego powodu takie masz odczucie może wcześniej jeździłeś autami z sportowym zawiasem dlatego.

Jeśli chodzi o obniżenie to raczej nie wchodzi w grę dużo się poruszam po mieście i nie sądzę by mi to odpowiadało , bo trzeba bardzo uważać.

 

Zastanawiam się jeszcze nad Audi a3 gdzie jest też ponoć twardo i fajnie się śmiga ale awaryjność w porównaniu do hondy kiepska.


  • 0

#11 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 09:48, 26.07.2017

Hondy są sztywniejsze od konkurentów - w większości... ale powtarzam - umów się na jakąś jazdę próbną jakimś Acco z okolicy i sam ocenisz. Każdy inaczej odczuwa takie rzeczy. Nie ma się co podpierać forum.


  • 0

#12 lukasrz

lukasrz
  • Forumowicz
  • 472 postów
  • Skąd:LUBLIN
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS -35mm
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 10:21, 26.07.2017

Będzie sztywniej niz w Passacie, da się normalnie po mieście jeździć nawet po dołach przy -30/-35mm. Ja jeżdżę nawet z dokładkami które ciut obniżają auto, problem jedynie jest przy parkowaniu bo dokładka przednia zaczepia o większość krawężników dlatego parkuje tyłem. Możliwe, że bez dokładek nie byłoby tego problemu.


  • 0

#13 MATRIX266

MATRIX266
  • Forumowicz
  • 19 postów
  • Skąd:SZCZUCIN
  • Silnik:2.4
  • Wersja:S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:M,KN
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:54, 26.07.2017

Ale sztywniej niż w passacie na seryjny czy po obniżeniu?


  • 0

#14 Statom

Statom
  • Klubowicz
  • 7195 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 87
Wzorowa

Napisano 15:27, 26.07.2017

Hej :)
Na seryjnym zawieszeniu w Hondzie będzie twardziej niż w Passacie... o ile to już kwestia indywidualna.
Mnie seryjne zawieszenie odpowiada (u mnie to rodzinne auto, a nie 'gokart'), a i tak zauważyłem (jeżdżąc), że Accordem , dużo szybciej pokonuję zakręty, niż w innych autach (mimo, że bezpiecznie i do granicy przyczepności jeszcze daleko).

Pozdrawiam
Tomek
  • 0

#15 MATRIX266

MATRIX266
  • Forumowicz
  • 19 postów
  • Skąd:SZCZUCIN
  • Silnik:2.4
  • Wersja:S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:M,KN
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:38, 26.07.2017

Ok dzięki, chyba zdecyduje się na tego accorda, biorąc pod uwage bezawaryjność , którą stawiam na pierwszym miejscu myśle , że będzi to dobry wybór a jak będę chciał poprawić właściwości jezdne to po prostu go obniżę delikatnie albo założę jakiś inny zestaw amorki + sprężyny i tyle.

 

Dzięki za wszystkie opinię.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq