Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Wybuchy z tlunika koncowego

VI

  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 jep512

jep512
  • Nowy
  • 16 postów
  • SkÄ…d:BÄ™dzin
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:47, 24.07.2017

Witam czy uszkodzona cewka zaplonowa moze miec wpływ na wybuchy z tylnego tlumika na lpg .accord 2.3 2001r . Swiece.i przewody wymienione...dodam ze dzieje sie to tylko niekiedy
  • 0

#2 kslavek

kslavek
  • Forumowicz
  • 419 postów
  • SkÄ…d:SuÅ‚kowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 21:49, 24.07.2017

Raczej nie. Głośne te wybuchy czy tylko takie pyrkanie? Zawory i ciśnienie sprężania do sprawdzenia.


  • 0

#3 jep512

jep512
  • Nowy
  • 16 postów
  • SkÄ…d:BÄ™dzin
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:56, 24.07.2017

Dodam ze ellektryk stwierdzil ze cewka wytwarza iskre z jednej strony...
A check na konputerze pokazywal wypadanie zaplonu ... niekiesy glosne niekiedy ciche zalezy glownie przy dodawaniu gazu na wyzszym biegu
Na beznynie ok tylko na lpg wystepuje ten problem
  • 0

#4 kslavek

kslavek
  • Forumowicz
  • 419 postów
  • SkÄ…d:SuÅ‚kowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 22:11, 24.07.2017

 

ellektryk stwierdzil ze cewka wytwarza iskre z jednej strony...

W Accordzie jest jedna cewka i to normalne, że daje jedną iskrę...

 

A check na konputerze pokazywal wypadanie zaplonu

Wypadanie zapłonu wykrywane jest poprzez czujnik położenia wału, który dostaje chwilowego "kopa" w trakcie zapłonu w poszczególnych cylindrach. Żeby nie było tego skoku to albo:

-nie ma iskry na cylindrze (lub cylindrach)

-nie ma ciśnienia sprężania w tym momencie lub jest za niskie na cylindrze (lub cylindrach)


  • 0

#5 jep512

jep512
  • Nowy
  • 16 postów
  • SkÄ…d:BÄ™dzin
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:18, 24.07.2017

Z ta iskra chodZilo mi o to ze rozebral aparat zaplonowy i stwierdzil ze cewka jest do wymiany bo przeuszcza iskrÄ™... czy to moze.byc.spowodowane tym ze wytwarzaja sie wybuchy?
  • 0

#6 kslavek

kslavek
  • Forumowicz
  • 419 postów
  • SkÄ…d:SuÅ‚kowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 22:21, 24.07.2017

Jak cewka ma przebicie to jest bezdyskusyjnie do wymiany. A strzały z tej przyczyny to zdarzały się w Maluchu. W Hondzie powinno nastąpić odcięcie paliwa na konkretnym cylindrze i żadnych "wybuchów". Natomiast mogą one powstać przez np. niedomykający się zawór wydechowy.


Użytkownik kslavek edytował ten post 22:23, 24.07.2017

  • 0

#7 jep512

jep512
  • Nowy
  • 16 postów
  • SkÄ…d:BÄ™dzin
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:51, 24.07.2017

Dziekuje
To sprawa dla elwktryka czy mechanika ?
Mam pytanie odnosnie zaworow w accordzie vi reguluja sie same ?
  • 0

#8 kslavek

kslavek
  • Forumowicz
  • 419 postów
  • SkÄ…d:SuÅ‚kowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 22:53, 24.07.2017

Jeśli cewka ma przebicia, to trzeba ją wymienić. Wymianę cewki i regulację zaworów oraz sprawdzenie ciśnienia sprężania może zrobić mechanik. Tylko najpierw trzeba zapytać, bo zdecydowania większość jak słyszy "regulować" to im się nie opłaca. Wolą wymieniać.


  • 0

#9 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5247 postów
  • SkÄ…d:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 07:01, 25.07.2017

W Accordzie jest jedna cewka i to normalne, że daje jedną iskrę...
Wypadanie zapłonu wykrywane jest poprzez czujnik położenia wału, który dostaje chwilowego "kopa" w trakcie zapłonu w poszczególnych cylindrach. Żeby nie było tego skoku to albo:
-nie ma iskry na cylindrze (lub cylindrach)
-nie ma ciśnienia sprężania w tym momencie lub jest za niskie na cylindrze (lub cylindrach)

Lub chodzi na dwóch odpowiednich cylindrach

Użytkownik Wlodar edytował ten post 07:01, 25.07.2017

  • 0
                       

#10 toki

toki
  • Forumowicz
  • 1532 postów
  • SkÄ…d:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 24
Super

Napisano 08:41, 25.07.2017

nie, zawory nie regulują się same, przy regulacji bezwzględnie silnik musi całkowicie zimny, w obencych warunkach pogodowych to pewnie z 6h trzeba odczekać


  • 0

#11 jep512

jep512
  • Nowy
  • 16 postów
  • SkÄ…d:BÄ™dzin
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:50, 25.07.2017

Super.dzieki za odpowiedz sprobuje od wymany cewki
  • 0

#12 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 11:21, 25.07.2017

Zacznij od regulacji zaworów, bo i tak musisz to zrobić skoro nie wiedziałeś wcześniej że się je reguluje.


  • 0

#13 jep512

jep512
  • Nowy
  • 16 postów
  • SkÄ…d:BÄ™dzin
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 04:18, 04.08.2017

Witam ponowinie ;( zawory wyregulowane kable swiece wymienione cewka zaplonowa palec oraz kopulka niesety daelj strzela oraz doszedl efekt szaprania silnikiem na biegu jalowym pracuje bardO nierowno dodam ze niezawsze ... czuje rowniez na zewnatrz jak wyjde z auta zapach spalin :(
  • 0

#14 kslavek

kslavek
  • Forumowicz
  • 419 postów
  • SkÄ…d:SuÅ‚kowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 05:20, 04.08.2017

Na Pb efekt nie występuje? Trzeba jechać do gazownika, żeby sprawdził.


  • 0

#15 jep512

jep512
  • Nowy
  • 16 postów
  • SkÄ…d:BÄ™dzin
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:53, 04.08.2017

Na benzynie rowniez szarpie na jalowyn biegu nie zawsze ale szarpie
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq