Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
V

Po wymianie linki brak ręcznego w lewym kole

V ręczny

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 see

see
  • Nowy
  • 17 postów
  • Skąd:Jelenia Góra
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:133
  • Paliwo:PB
  • Rok:1995
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:05, 20.07.2017

Witam

Wymieniałem linkę w swoim Accord Aerodeck V bo poprzednia mi pękła. Nasmarowałem sworznie wszystko ładnie skręciłem i sprawdziłem, czy się porusza. Wszystko niby ładnie chodziło. Odpaliłem auto nacisnąłem parę razy na hamulec nożny. Zacząłem ustawiać linkę i ku mojemu zdziwieniu prawy hamulec hamuje lewy nic. Sprawdziłem, że linka porusza sprężynę i wszystko jak najbardziej się porusza tak jak niby powinno. Naciągnąłem ręczny maksymalnie jak umiałem dla testów i ręczny po prawej stronie hamuje po lewej nie. Sprawdziłem, czy po naciśnięciu na nożny koła hamują. Koła blokują się oby dwa. Nie wiem co mogę jeszcze zrobić bo straciłem nadzieję. Czy ktoś może podpowiedzieć ?

Pozdrawiam


  • 0

#2 vova777

vova777
  • Forumowicz
  • 502 postów
  • Skąd:Pruszków / Sudowa Wysznia (Ukraina)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 20
Super

Napisano 14:13, 20.07.2017

A masz tarcze czy bębny?
  • 0

#3 see

see
  • Nowy
  • 17 postów
  • Skąd:Jelenia Góra
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:133
  • Paliwo:PB
  • Rok:1995
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:33, 20.07.2017

A masz tarcze czy bębny?

Tarcze


  • 0

#4 vova777

vova777
  • Forumowicz
  • 502 postów
  • Skąd:Pruszków / Sudowa Wysznia (Ukraina)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 20
Super

Napisano 17:22, 20.07.2017

Odkręć zacisk i poruszaj wajchą od recznego. Jak tłoczek sie wysunie to jest ok , a jak nie
to będzie zacisk do regeneracji. A konkretnie mechanizm ręcznego.
  • 0

#5 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 20:05, 20.07.2017

Z której strony zmieniałeś linkę?

Luzowałeś całkowicie ręczny i próbowałeś pojeździć ?


  • 0

#6 see

see
  • Nowy
  • 17 postów
  • Skąd:Jelenia Góra
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:133
  • Paliwo:PB
  • Rok:1995
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:11, 20.07.2017

Z której strony zmieniałeś linkę?

Luzowałeś całkowicie ręczny i próbowałeś pojeździć ?

Pękła mi linka od lewego hamulca. Luzowałem w kabinie po ściągnięciu podłokietnika. Jeździłem hamowałem i brak reakcji. Sprężyna chodzi a lewy ten wymieniony hamulec jak nie dzialał tak nie działa. Prawy hamulec normalnie hamuje.Nożny raczej hamuje równomiernie ale to stwierdzenie tylko po śladach na jezdni wiec niemiarodajne.


Odkręć zacisk i poruszaj wajchą od recznego. Jak tłoczek sie wysunie to jest ok , a jak nie
to będzie zacisk do regeneracji. A konkretnie mechanizm ręcznego.

Przyznam, że nie mam zacisku stolarskiego ani dłuta. Nie za bardzo wiedzę, żeby udało się tłoczek wciśnąć wkrętakiem.


  • 0

#7 vova777

vova777
  • Forumowicz
  • 502 postów
  • Skąd:Pruszków / Sudowa Wysznia (Ukraina)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 20
Super

Napisano 05:21, 21.07.2017

W zaciskach z mechanizmem hamulca ręcznego niema możliwości wcisnąć tłoczek. Tłoczek powinno się wkręcac. Po to są otwory (wycięcia ) w tłoczku. W domowych warunkach faktycznie może być z tym problem. Można spróbować dopasować naprzykład klucz od szlifierki kątowej lub coś w tym rodzaju.
  • 0

#8 toki

toki
  • Forumowicz
  • 1532 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 24
Super

Napisano 08:38, 21.07.2017

klucz od szlifierki pasuje bez przeróbek idealnie do wkręcania tłoczków :-).  Do tego śruba i kawałek podkładki i dasz radę w domowych warunkach


  • 0

#9 see

see
  • Nowy
  • 17 postów
  • Skąd:Jelenia Góra
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:133
  • Paliwo:PB
  • Rok:1995
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:29, 24.07.2017

Mam zamiar w tygodniu rozebrac hamulce na czesci pierwsze.Wymyc wszystko powymieniac co jest do wymiany nasmarowac skrecic i powinno byc po klopocie.Zwykle zlecalem to mechanikowi bo ma i narzedza i teoretycznie wiedze.Problem z hamulcami wracal po pol roku.Tym razem chce sam zrobic wszystko.Ostatnio co raz wiecej leze pod honda.Jakim smarem posmarowac zaciski po umyciu (jarzma, lozyska itp.)
  • 0

#10 vova777

vova777
  • Forumowicz
  • 502 postów
  • Skąd:Pruszków / Sudowa Wysznia (Ukraina)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 20
Super

Napisano 12:08, 24.07.2017

Coś takiego możesz zastosować do smarowania.fb38b93dce923e1f8c955e27b84f16a9.jpg
  • 0

#11 Statom

Statom
  • Klubowicz
  • 7195 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 87
Wzorowa

Napisano 12:38, 24.07.2017

Hej :)
Jak Kolega napisal, w zależności od miejsca stosowania ATE Bremszylinder Paste oraz ATE Plastiube (poczytaj m.in. na forum co, gdzie stosować).

Pozdrawiam
Tomek

wysłane z fona
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: V, ręczny

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq