XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#16
Napisano 12:06, 17.08.2017
#17
Napisano 12:13, 17.08.2017
Rdzawy nalot na rancie i zdejmować lampy i malować pół auta za 2000zł? chore? Są bąble na karoserii z zewnątrz i rdza na nadwoziu? czy tylko na samym rancie gdzie zgrzana jest blacha wewnętrzna z zewnętrzną? Ja miałem jakis drobny nalot na końcach rantu i w dwa dni sam oba nadkola zrobiłem, w cale nie musi być tam dużo rdzy, wystarczy jedynie plastikowe nadkola zdjąć. Drobny nalot dremelem oczyścić i zabezpieczyć.
#18
Napisano 16:38, 17.08.2017
Z tego co wywnioskować można z tego artykułu to wygląda na to że chyba każdy samochów po 2005 roku ma ten sam problem. Ehhh teraz już sie nie robi samochodu na lata. Aby pojeździł 5 lat a potem zaczeły doskwierać mu róźne problemy...i kup pan kolejny nowy.
#19
Napisano 07:03, 22.08.2017
#20
Napisano 10:11, 22.08.2017
Dawałem swojego Accorda do konserwacji i facet powiedział, że obecnie wszystkie marki rdzewieją zwłaszcza koreańskie. Miałem wcześniej Cifa 96 rok i lepiej się trzymał niż Accord. Miałem teraz zdjęte zderzaki nakładki na progi, nadkola wyciszenie maski i chyba w ostatniej chwili udało się uratować blachę bo rdza ją się dobierała. Błotniki tylnie od środka najwięcej bierze więc kto nie robił jeszcze konserwacji to radzę to jak najszybciej zrobić. Serwis Hondy był pod wrażeniem mojej konserwacji i mam nadzieję, że będę miał spokój na jakiś czas.
A moim zdaniem to właśnie 7gen accord trzyma się najlepiej ze wszystkich Hond. A miałem większość modeli od 93r.
#21
Napisano 10:38, 22.08.2017
Użytkownik kerryNS edytował ten post 10:43, 22.08.2017
#22
Napisano 10:57, 22.08.2017
Niestety sól jest główną przyczyną. Accord ma plus w postaci nadkoli plastikowych z tyłu zamiast nakładek na ranty oraz nieco lepszą konserwację fabryczną progów (od spodu) ale też rdzewieje, zima dobija auta. W zimie staram się możliwie często myć auto jak tylko jest okazja, a Wy jak dbacie o auta zimą
#23
Napisano 11:35, 22.08.2017
#24
Napisano 11:49, 22.08.2017
Niestety sól jest główną przyczyną. Accord ma plus w postaci nadkoli plastikowych z tyłu zamiast nakładek na ranty oraz nieco lepszą konserwację fabryczną progów (od spodu) ale też rdzewieje, zima dobija auta. W zimie staram się możliwie często myć auto jak tylko jest okazja, a Wy jak dbacie o auta zimą
Nie sól jest przyczyną a lipne zabezpieczenie accorda i innych marek. Poczynając od skąpego ocynku kończąc na prawie znikomym zabezpieczeniu. Głupi mały kamyk który się odbije przy obecnych zabezpieczeniach dociera do gołej blachy.. Nie ma co się łudzić i przeganiać które auto pod tym względem jest gorsze itp. bo to nie ma sensu. Obecnie w każdym aucie się oszczędza na wszystkim. Takie realia. Accord co prawda jeszcze nie wyprzedził mazdy 3 czy też 6 ale jak pójdzie tą drogą to tylko kwestia czasu.
Co do tematu jak jest nalot rdzawy, a nie ma bąbli, to są preparaty do usuwania lotnej rdzy, później dojechać jakimś odrdzewiaczem, dodatkowo zamknąć rdze czymś w stylu cortanin, i na koniec zabezpieczenie i powinno styknąć na długi czas.
#25
Napisano 07:43, 01.09.2017
#26
Napisano 14:14, 01.09.2017
Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka
#27
Napisano 23:40, 03.09.2017
Tak jak napisałem w poście całego tematu, to nie ma u mnie bąbli. Jest tylko coś takiego, że jak przejedziasz opuszkami palców po rancie nadkola z tyłu to czuć chropowatą strukture i potem jak się spojży na palce to został brązowaty kolor. Ale bąbli nie ma. 2000zł tez wydało mi sie dużo, nawet chyba za dużo. Ale facet rzucił tak orientacyjnie...nie wiem...może wjdzie mniej albo coś koło tego. Jak zdejmą plastikową obudowe to sie okaże. Dodatkowo jak pare osób mi pisało to jest tam jakieś podwójnie zagięta blach (?). Nie wiem, nie znam się tak na anatomii Accorda, mam go od niedawna. No zdziwiło mnie że musieliby malować i drzwi częsciowo by zretuszować ( wycieniować) by nie było widać róznicy. Nie wiem, albo widział że się nie znam albo to ja czego nie wiem. Prosiłbym doradzić coś ( jestem ze Szczecina) , bo sam tego nie zrobie, nie mam czasu, umiejętnosći, kanałów, podnośników i innych bajerów. Chciałbym by ktoś mi to dobrze zrobił i zerknął o co tam biega.
#28
Napisano 06:32, 04.09.2017
#29
Napisano 10:21, 04.09.2017
Pamiętaj ze malowany element to gorszy element lakier bedzie podatny na uszkodzenia i nie będzie to jak fabryka.
Masz coś na poparcie tej teorii? dlaczego niby malowany element jest gorszy? Fabrycznie jak te samochody wyszły - każdy widzi. Słabe zabezpieczenie i słaby lakier. Zatem nie widzę nic złego w poprawieniu tego co jest zrobione kiepsko. Aczkolwiek zgodzę się, że jeśli ruda nie jest dalej niż na rancie (choć ciężko to tak naprawdę oszacować bez zjechania lakieru) to nie ma sensu malować więcej.
Użytkownik tarjei86 edytował ten post 10:23, 04.09.2017
#30
Napisano 10:47, 04.09.2017
Malowałem kilka elementów w kilku zakładach w przeciągu kilku lat i znajomi również i nigdy nie byłem w pełni zadowolony, albo lakier się bardziej rysował, albo gdzieś na rantach odpadał, łuszczył się, albo gdzieś pyłki były na lakierze, trzymał się gorzej blachy niż fabryczny - a jak narobił na niego ptak to prawie zawsze wyżerało w kilka godzin lakier i była plama. Do tego, żeby drzwi dobrze pomalować to trzeba zdjąć listwy chromowane klamki bo jak ktoś pomaluje do listw chromowanych to będzie lipa prędzej czy później. Może po prostu trafiłem na kiepskie lakiernie ale wole mieć kilka rysek i wgniotke i oryginalny lakier niż to malować.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, szczecin, nadkola
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych