Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Uderzenie i szarpniecie przy redukcji z 2 na 1 automat

VII Szarpie automat

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 blizna13

blizna13
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Żuromin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:51, 16.07.2017

Przy dojeżdżaniu do skrzyżowania ładnie zabija biegi oprócz zejścia z 2 na 1. Trzyma drugi bieg a potem go puszcza i czuć jest takie uderzenie i szarpniecie. Mechanik od automatów (chwalony na forach, miejscowość Proboszczewice) przy wymianie oleju mówił że to nie skrzynia. Polecił zrobić czyszczenie przepustnicy i jej adaptacje. Zawory wyregulowalem i przepustnice wyczyściłem ale nie zrobiłem adaptacji przy pomocy kompa tylko normalnie jeździłem. Jest też bardzo delikatny kangur przy ruszaniu ale nie zawsze. Słyszałem że w pierwszych rocznikach były problemy z mapa. Jest ktoś może kto ogarnia update softu skrzyni i silnika? Jestem z północnego Mazowsza.
  • 0

#2 ralfi2000

ralfi2000
  • Partner HAKP
  • 236 postów
  • Skąd:Torun / Wwa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:2xx
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 10:25, 17.07.2017

A moze masz uszkodzona poduszke silnika ?

Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
  • 0

Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/

Reflash  K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych

  Zapraszam PW


#3 blizna13

blizna13
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Żuromin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 05:17, 19.07.2017

Poduszki silnika są sprawne.
  • 0

#4 Lukas__

Lukas__
  • Forumowicz
  • 98 postów
  • Skąd:KRK
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 16:28, 23.07.2017

a jak sprawdzałes poduszki?

Chodzi mi glownia o tą podcisnieniowa (w sensie podlaczales wakuometr itd, sprawdzales napiecie na solenoidzie sterujacej tą ??? )


  • 0

__


#5 blizna13

blizna13
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Żuromin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:11, 14.11.2017

Mechanik podłączał wakuometr i sprawdzil przewody
Hds pokazał tylko błąd zbyt wysokiej temp sondy ale może to przez LPG
Jest wgrany ostatni soft i robiony był test skrzyni (podziękowania dla kolegi muzyczki) który pokazał że jest wszystko ok.
Po kilku miesiącach użytkownika auta zauważyłem że skok biegu nie występuje za każdym razem. Najbardziej jest odczuwalny przy spokojnym chamowaniu od biegu wyższego niż 2 i kiedy obroty przy redukowaniu spadną poniżej 0,5 rpm
Czasami jak wrzucę na D po chwili jest bujnięcie autem ale to rzadko.
  • 0

#6 szymek152

szymek152
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:45, 04.02.2022

Witam mam podobny problem, przy hamowaniu gdy skrzynia redukuje bieg z 2 na 1 jest spadek obrotów w okolice 400-500 co czasami powoduje zgaśnięcie silnika.

Acc VII 2.0 PB+LPG. Na LPG te obroty spadają bardziej a na benzynie mniej (tak do 550-600), więc raczej nie jest to problem ze skrzynią.

Zawory regulowane, przepustnica czyszczona i zaadaptowana. Nie ma żadnych błędów silnika.

 


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, Szarpie automat

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq