XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Uderzenie i szarpniecie przy redukcji z 2 na 1 automat
#1
Napisano 08:51, 16.07.2017
#2
Napisano 10:25, 17.07.2017
Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/
Reflash K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych
Zapraszam PW
#3
Napisano 05:17, 19.07.2017
#4
Napisano 16:28, 23.07.2017
a jak sprawdzałes poduszki?
Chodzi mi glownia o tą podcisnieniowa (w sensie podlaczales wakuometr itd, sprawdzales napiecie na solenoidzie sterujacej tą ? )
__
#5
Napisano 09:11, 14.11.2017
Hds pokazał tylko błąd zbyt wysokiej temp sondy ale może to przez LPG
Jest wgrany ostatni soft i robiony był test skrzyni (podziękowania dla kolegi muzyczki) który pokazał że jest wszystko ok.
Po kilku miesiącach użytkownika auta zauważyłem że skok biegu nie występuje za każdym razem. Najbardziej jest odczuwalny przy spokojnym chamowaniu od biegu wyższego niż 2 i kiedy obroty przy redukowaniu spadną poniżej 0,5 rpm
Czasami jak wrzucę na D po chwili jest bujnięcie autem ale to rzadko.
#6
Napisano 13:45, 04.02.2022
Witam mam podobny problem, przy hamowaniu gdy skrzynia redukuje bieg z 2 na 1 jest spadek obrotów w okolice 400-500 co czasami powoduje zgaśnięcie silnika.
Acc VII 2.0 PB+LPG. Na LPG te obroty spadają bardziej a na benzynie mniej (tak do 550-600), więc raczej nie jest to problem ze skrzynią.
Zawory regulowane, przepustnica czyszczona i zaadaptowana. Nie ma żadnych błędów silnika.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, Szarpie automat
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , wczoraj, 15:29 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Listwy przyszybowe boczne - Accord VII.Napisany przez sky83 , 10 kwi 2024 VII, listwa, przyszybowa, vii |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych