Skocz do zawartości


RODO w HAKP

VII

Programowanie centralnego zamka w Accordzie

VII centralny programowanie

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
75 odpowiedzi w tym temacie

#16 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 14:57, 03.03.2016

Ale kiedy słyszysz takie "cyk" cały czas czy  tylko raz ??? PS:) immobilizer tak nie robi ....


  • 0

#17 mattipoz

mattipoz
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.0
  • Wersja:sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:nie wiem:)
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:11, 03.03.2016

Raz jak wyłączam zapłon. Co jeszcze sprawdzić by zaprogramować a przyciskiem na sterowaniu chodzi centralny...?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • 0

#18 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 07:39, 04.03.2016

Raz jak wyłączam zapłon. Co jeszcze sprawdzić by zaprogramować a przyciskiem na sterowaniu chodzi centralny...?

Top kupiłeś nie od tej wersji sterownik :) 


  • 0

#19 niachu

niachu
  • Forumowicz
  • 76 postów
  • Skąd:Mazowieckie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:06, 18.03.2016

Panowie a powiecie mi co jest powodem rozprogramowania przycisku zamykania? Stało to się z dnia na dzień, po programowaniu pilota nadal jest to samo, dioda świeci się po naciśnięciu każdego przycisku, otwieranie klapy jak i drzwi działa bez problemu. Kluczyk ori.

 

Edit:

Problem już został rozwiązany - miałem jednak mały problem z krańcówką w tylnych drzwiach.


Użytkownik niachu edytował ten post 17:05, 19.03.2016

  • 0

CL9 -> Focus ST MK2 -> CU1 :D


#20 boober1

boober1
  • Forumowicz
  • 27 postów
  • Skąd:Świdnik
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:35, 19.05.2016

Mi udało się zaprogramować wg tej instrukcji  dopiero gdy wciskałem "lock" na kluczyku, który nie był w stacyjce.

 

Gdy wciskałem "lock" na oryginalnym kluczyku, który siedział w stacyjce to nic się nie działo (system nie wchodził w tryb programowania - nie słychać było centralnego zamka).

Reasumując, przekręcałem kluczyk oryginalny w stacyjce, ale wciskałem przycisk na surowym zamienniku, który miałem w ręku.

Dopiero wtedy usłyszałem zamek centralny, później wcisnąłem kolejny raz przycisk na zamienniku - usłyszałem zamek centralny, po tym dopiero wcisnąłem przycisk na oryginalnym kluczyku, który był w stacyjce - usłyszałem centralny zamek, wyłączyłem zapłon. Wszytskie przyciski na obu pilotach(kluczykach) działają.

Pozdrawiam


  • 0

#21 Zieluch

Zieluch
  • Klubowicz
  • 8 postów
  • Skąd:Płońsk
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 02:54, 08.10.2016

Witam,

korzystając z okazji, iż temat w miarę świeży i podobny do mojego problemu z pilotem mam następujące pytanie:

 

A co może być z pilotem jeśli ma "mały zasięg" :cwaniak:  Działa jedynie przy klamce, czyt. drzwiach kierowcy jedynie i to też dobrze trzeba kombinować (kilka naciśnięć) żeby otworzyć lub zamknąć. Auto nabyłem w maju tego roku, niestety z jednym tylko  kluczykiem i od zakupu mam ten problem, jednak dopiero teraz znalazłem czas by się ty tematem zająć. Jest to Acco VII '03. To już moja trzecia 'siódemka' i nigdy wcześniej nie miałem podobnego problemu. Ogólnie to nie miałem nigdy problemów z żadną a teraz mała zagadka???

Tak w celu wyjaśnienia to już trzecią baterię założyłem więc jedna teza obalona. Nie mam pojęcia co może być. Czy programowanie pomoże? Nowy kluczyk odpada raczej bo Honda Plaza telefonicznie wyceniła ten problem na ok.1,1k zł :mlotek:


  • 0

#22 tomi883

tomi883
  • Forumowicz
  • 27 postów
  • Skąd:Dolnyśląsk
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:41, 12.10.2016

czy da sie zaprogramowac otwieranie szyb z pilota? w instukcji poliftowego accorda jest taka funkcja, ale nie moge znaleźć sposobu jak to zaprogramować. Jesli ktos zna sposób prosze o pomoc.


  • 0

#23 mattipoz

mattipoz
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.0
  • Wersja:sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:nie wiem:)
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:30, 19.10.2016

Dodaje do tego tematu w ramach uzupełnienia i pytania.

Czy ktoś umie powiedzieć czy ten panel sterowania jest panelem OEM i będzie na pewno programowalny?

https://www.amazon.d...keywords=accord

Aktualnie mam z allegro za 80 zł i nie moge go zaprogramować..

 

Reasumując moją przygodę z programowaniem.Zaznaczam, że zrobiłem to na raty i w długim odstępie czasu:) ; nie chciałem być nadgorliwym do swojego portfela.

 

Z dniem dzisiejszym po zakupie modułu sterowania szybami(OEM) i próbach programowania jak to jest zaznaczone w temacie, nie wychodziło. Po wymianie baterii (choć czerwona dioda się paliła wcześniej) Spróbowałem jeszcze raz. Prób było więcej jak 4 jak to jest tu wspominane.Ciekawe swoją drogą od czego to zależy. Robiłem podejść około 10, 15 razy. W końcu usłyszałem upragnione zamykanie.

Reasumując dla wszystkich którzy by mieli problem z programowaniem:

 

1) Przede wszystkim wymienić baterie. Możliwe, że pomimo diody zasięg sygnału jest niewystarczający.

2) Nie kierujcie się tymi 4 próbami. Może to wychodzić komuś później. Mi zatrybiło po ok 10 razach.

powodzenia


Użytkownik mattipoz edytował ten post 19:07, 05.03.2017

  • 0

#24 boomer5

boomer5
  • Forumowicz
  • 61 postów
  • Skąd:ok. Łowicza
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:180
  • Paliwo:ON
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:06, 31.01.2017

A ja mam troszke bardziej skomplikowane pytanie.

Mam CL9 z deadloock czyli po podwójnym wciśnięciu zamykania uaktywnia się alarm i zamek wchodzi w tryb nie otwieralnego.

i tam zamknąłem auto. był mróz ok -15'C i kluczyk w zimnej kieszeni kurtki padła bateria otwożyłem drzwi z kluczyka aktywował się alarm, rozpiąłem kostke od syreny w bagażniku i na migających światłach dojechałem do domu

wymieniłem baterie centralny działa na "dwa razy" ale dioda czerwona miga na zegarach i jak tylko podepne syrene to wyje. da się to zaprogramować?


  • 0

#25 iwan

iwan
  • Forumowicz
  • 640 postów
  • Skąd:BBłota
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Latajacy Dywan
  • KM:155 reszta pasie sie w przydrożnym rowie
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL 7
Reputacja: 22
Super

Napisano 23:42, 15.06.2017

Dziala,dziala programowanie pilota wg."muzyczki" ! ! !

Zaprogramowalem pilota c. zamka w kluczyku kpl kupionym na Aliexpress za 36zl.


  • 0

#26 piootrek1

piootrek1
  • Młodszy Forumowicz
  • 26 postów
  • Skąd:łódzkie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:47, 20.06.2017

Programowanie pilota zdalnego sterowania zamkami
Zachowywanie kodowych sygnałów pilota
W pamięci odbiornika zdalnego sterowania zamkiem mogą być zapamiętane kody maksymalnie trzech pilotów. (W przypadku zapisania czwartego kodu pierwszy ulega skasowaniu.)

UWAGA: Ważne jest przestrzeganie ograniczeń czasowych pomiędzy kolejnymi krokami. Upewnić się, że drzwi, pokrywa silnika i drzwi bagażnika są zamknięte.


1. Włączyć zapłon (II).
2. W czasie od 1 do 4 s nacisnąć przycisk blokowania lub odblokowywania na pilocie, celując pilotem w odbiornik zdalnego sterowania znajdujący się przy przełączniku głównym szyb sterowanych elektrycznie.
3. W czasie od 1 do 4 sekund wyłączyć zapłon.
4. W czasie od 1 do 4 sekund włączyć zapłon (II).
5. W czasie od 1 do 4 s nacisnąć przycisk blokowania lub odblokowywania na pilocie, celując pilotem w odbiornik zdalnego sterowania znajdujący się przy przełączniku głównym szyb sterowanych elektrycznie.
6. W czasie od 1 do 4 sekund wyłączyć zapłon.
7. W czasie od 1 do 4 sekund włączyć zapłon (II).
8. W czasie od 1 do 4 s nacisnąć przycisk blokowania lub odblokowywania na pilocie, celując pilotem w odbiornik zdalnego sterowania znajdujący się przy przełączniku głównym szyb sterowanych elektrycznie.
9. W czasie od 1 do 4 sekund wyłączyć zapłon.
10. W czasie od 1 do 4 s włączyć zapłon.
11. W czasie od 1 do 4 s nacisnąć przycisk blokowania lub odblokowywania na pilocie, celując pilotem w odbiornik zdalnego sterowania znajdujący się przy przełączniku głównym szyb sterowanych elektrycznie.
12. Upewnić się, że słychać odgłos pracy siłowników blokady drzwi. W czasie od 1 do 4 s nacisnąć ponownie przycisk blokowania lub odblokowywania na pilocie.
13. W czasie 10 s wycelować pilotami (maksymalnie dwa dodatkowe), których kody mają być zapamiętane, w odbiornik zdalnego sterowania zamkiem, następnie przycisnąć przycisk blokowania lub odblokowywania na pilocie.
Upewnić się, że słychać odgłos pracy siłowników drzwi po zapamiętaniu każdego kodu pilota.
14. Wyłączyć zapłon i wyciągnąć kluczyk.
15. Sprawdzić działanie pilotów.

 Procedura ta działa także w Accordach VIII generacji. Miałem problem z uszkodzonym układem PCF na płytce PCB centralnego zamka w kluczyku. Na allegro kupiłem używany kluczyk wraz w pilotem, przełożyłem do niego grot wraz z immobiliserem, przeprowadziłem procedurę podaną w cytowanym poście i wszystko działa jak należy.

 

Co ciekawe 2 serwisy dorabiające kluczyki stwierdziły że to niby nie jest tak łatwo, że trzeba programować układ pcf od początku, że trzeba specjalny chinski kabel za 1500zł, bla bla bla. W ASO za taką usługę życzą sobie 270zł


  • 0

#27 stafanwa

stafanwa
  • Forumowicz
  • 47 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:29, 25.10.2017

Cześć, rozumiem że jest to programowanie pilota, ale czy Immo też będzie akceptował ten dodatkowo zakupiony kluczyk?

 

W skrócie... Czy jak kupię klucz dodatkowy z elektroniką odpowiedni do mojego samochodu (Acco 2004 2.2), po dorobieniu grota, to po tym programowaniu będę mógł go normalnie używać ze swoim autem, czy tylko będę go mógł otwierać?;)

 

Pozdrawiam!


  • 0

#28 uniu

uniu
  • Forumowicz
  • 239 postów
  • Skąd:w.
  • Silnik:2,2
  • Wersja:exe
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:46, 25.10.2017

co do imo to kodowanie z kompem + nowy czysty transponder


  • 0

Części accord VII diesel polift oraz ufo diesel


#29 stafanwa

stafanwa
  • Forumowicz
  • 47 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:56, 27.10.2017

co do imo to kodowanie z kompem + nowy czysty transponder

Tak, mówię o nowym pilocie nie zaprogramowanym nigdy do auta innego, plus nowy transponder. Czyli i tak muszę do kogoś na kompa jechać żeby mi Immo dopisał? HDS?


  • 0

#30 KacperWWA

KacperWWA
  • Forumowicz
  • 135 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:14, 27.10.2017

Odezwij sie do kolegi Muzyczka ;)
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, centralny, programowanie

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq